witam
posiadam CIVIC'a w budzie ED6 z silnikiem D15B2 (dwupkt wtrysk) i automatyczną skrzynię biegów, jeżdżę częściowo po mieście, a częściowo na dłuższych odcinkach (jak każdy ), przez rozgrzaniem silnik kręcę do max.3500obr/min, po rozgrzaniu to samo, czasami do 4-5tys. do czerwonego pola zdarza mi się zakręcić raz na kilka dni, robię około 300km tygodniowo, na jednym baku robię max. 300km (od pełnego aż do sucha)

w aucie wymieniłem na nowe:
- sondę lambda (na uniwersalną)
- rozrząd(mitsuboshi), napinacz(GMB), pompę paliwa (JC)
- filtr powietrza (JC)
- świece na NGK
- tłumik końcowy na serię od 1,6 (dwururka)

do tego robota:
- przelutowałem przekaźnik paliwa
- wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy (w sierpniu)
- zmiana opon z 175/70R13 na 195/50R15 (bieżnik ok.7mm)
- regulacja zaworów
- regulacja zapłonu
- zmiana oleju

około czerwca auto paliło średnio 7,5l/100km (przed wymianą tego wszystkiego co powyżej), były błędy 1(sonda) i 16 (wtryskiwacze), po wymianie sondy i lutowaniu przekaźnika oba błędy znikły

od długiego czasu auto chapie mi ok. 12l/100km

już nie wiem gdzie szukać przyczyny, jeżdżę naprawdę spokojnie

czy źle zrobiona wymiana uszczelki pod głowica i uszczelniaczy może mieć na to wpływ?
A nie kopci ci jak depniesz ja czarno??Druga sprawa to słyszałem zeby kupowac tylko sondy oryginalne,ze lepsza jest uzywka oryginalna niz zamiennik nowy.
1. zima +litr
2. szerokie opony +litr
3. może wtryskiwacz leje?
u mnie 1,3 pali 10L ale tez nie jestem w stanie tego naprawic
zbadaj spaliny pod obciazeniem

na bank ci przelewa
Jak wyglądają świece?
ja jak swoją d15b2 cisnąłem czesto miałem koła 15" to w lato mi 10 paliła a zime też wiecej potrafiła a auto nie zalewało sie...