zastanawiam sie nad takim setupem.
1. zostawic seryjne sprezynki
walki + kolka + strojenie
tutaj Buddy club stg3+
albo pro 1
2 zmienic sprezynki. (czy da rade wymienic sprezynki bez zdejmowania glowicy?)
walki + kolka + strojenie
tak samo bc stg3+
pro 1
chodz mi oto ze niechce zmieniac sprezynek bo niechce krecic go jakos wysoko.
kolega ma stg2 pro i moc mu wzrosla o 200obr. i nie widzi sensu zeby to zeminiac.
moze ktos ma jakies porownanie z netu
(czy da rade wymienic sprezynki bez zdejmowania glowicy?)


da rade, PROMOTOR robi
Nie chcesz krecic wysoko, ale sprezynka nie tylko obroty ma obsluzyc, ale tez i wzniosy agresywniejszego walka. Pogadaj ze swoim tijunerem, czy trzeba czy nie, moim zdaniem powinno sie wymienic.
moj tjuner to ja
a czmu porownujesz BC3+ z pro1, raczej BC4 i pro1

no i mim zdaniem do pro1 czy bc4 sprezynki by sie przydaly
Z BC3+ zostaniesz napewno przy seryjnej odcince, a wałek nie róźni sie mocno od ITRowego, wiec ja bym tutaj sprezynek nie zmienial.
tylko pytanie czy warto pakować kasę w wałki, które są niewiele ostrzejsze od serii?
rulez no.1 - sprezynki i talerzyki dobiera sie pod wałek. czyli - wybierasz wałek jaki chcesz wsadzic, do niego dopasowujeesz sprezynki. nie odwrotnie.
moj tjuner to ja

aha.. to przemysl swoje pomysly na walki do tego silnika jeszcze raz. bo na razie wymyslasz slabe kombinacje.

proponuje nie radzic sie kolegi, ktory nie widzi sensu zmieniania sprezynek pod pro2 jak nie kreci wyzej. tu nie chodzi tylko o obroty i napisal juz o tym nitro.

poza tym.. jak dlugo wytrzymasz w postanowieniu "nie otwieram silnika, chce lajtowe walki"?
"nie otwieram silnika, chce lajtowe walki"


ja to slyszalem, ze mial byc max wydech i dolot
!markos napisał/a:
"nie otwieram silnika, chce lajtowe walki"

ja to slyszalem, ze mial byc max wydech i dolot

ja pamietam jak miala byc kompletna seria EOT
lol
Polecam pro1. Dalo sie ustawic wolne obroty 1000 rpm i byly spoko na codzien. Maja dosc ostra dolna krzywke, wiec na dole jest juz sporo mocy/momentu - zajebiste na tor.
Sprezynki lepiej zmienic, niz pozniej bac sie ze cos sie rozsypie, albo ryzykowac straty mocy przez floating.
BC3+ chyba nie warto. Raczej szkoda kasy.
Polecam pro1. Dalo sie ustawic wolne obroty 1000 rpm i byly spoko na codzien. Maja dosc ostra dolna krzywke, wiec na dole jest juz sporo mocy/momentu - zajebiste na tor.



nie to zebym sie czepial, ale zawsze wydawalo mi sie, ze na torze dolem sie nie jedzie. Jedyny moment to podczas startu, a potem raczej starasz sie nie schodzic ponizej 6 tysi w itr.

IMO mocny dol w itr nie ma sensu, przestawiony vtec na niskie obroty wspaniale robi robote, a kupowanie walkow zeby byl mocniejszy od 1000 do 4000 jest chyba bez sensu?
do miasta dobre, w korku mozna pocisnac z samego dolu
Tez nie chcialbym sie czepiac, ale chcialbym zobaczyc jak latasz po torze


i ja
sami kurna specjalisci.. ile razy byliscie na torze poznan? ile kolek macie za soba? bo sajfer "kilka" juz przejechal..
co nie zmienia faktu, ze im wczesniej uzyskujemy moc tym lepiej
Nie ma raczej na tym forum osoby, ktora by lepiej miala opanowana jazde po torze...zwlaszcza ITR'em.


a jednak...dwie osoby z tego forum mają lepszy czas w ITRach Ale broń Boże, żebym chciał tym ubliżyć saferowi.. Generalnie wróżyłbym, że majlo potrzebuje lepszych wałków na zawody typu rozeta albo ułęż, a tam jednak lepszy dół ( od 4k rpm ) na pewno się przyda.
Generalnie wróżyłbym, że majlo potrzebuje lepszych wałków na zawody typu rozeta albo ułęż, a tam jednak lepszy dół ( od 4k rpm ) na pewno się przyda.



tez tak uwazam, teoretycznie to najwazniejsz jet moment i moc na VTEC ale szczególnie na wolniejszych i bardziej kretych pojezdzawkach (a zapewne na takich majlo bedzie stawial swe pierwsze szlify ) bardzo wazny jest srodkowy zakres obrotów

dla przykladu zapytajcie Wielkiego ile razy był na VTEC'u jak pojechał na rozecie 1.20
Generalnie wróżyłbym, że majlo potrzebuje lepszych wałków na zawody typu rozeta albo ułęż, a tam jednak lepszy dół ( od 4k rpm ) na pewno się przyda.


Zgadza sie, dlatego pro1 wydaja sie miec swietna charakterystyke dla jego potrzeb. Z tego co tez wiem, to planuje tez zostac przy seryjnej kompresji (i pojemnosci) ITRa, wiec agresywniejszych walkow raczej nie potrzebuje.
Pewnie chodzi o Miniaca, ktorego ITR jest mooooocno daleki od seryjnego

a co tam kuba ma zrobione?

jesli wieksza pojemnosc, to raczej tulejowane b18. na 99.9% nie b20.
jesli wieksza pojemnosc, to raczej tulejowane b18. na 99.9% nie b20.



Jak rozmawialem z Kuba, to powiedzial ze b20 z crv'a...ale skoro mowisz, ze to b18, to Kuba na pewno oszukiwal.
Kuba nigdy nikogo nie oszukał. Czasem tylko mija się z prawdą