Czy ktoś ma założone takie wałki i wystrojone auto ? Chodzi mi głównie o to jak się zachowują na jałowym i czy są z nimi jakieś szczególne problemy np. podczas strojenia czy w codziennym użytkowaniu.
mtothaj,wielki

oni smigali napewno na takich waleczkach to moga cos ci powiedziec na ten temat.
mthotaj smiga, ale do silnika wkladal je poprzedni wlasciciel tak, aby uscislic.
Ja mam takie zamontowane .
na początku trudno je było wystroić na jałowym biegu obroty skakały i trudno odpalał , po wymianie wtrysków i zubożeniu mieszanki na wolnych wszystko jest super . Jeśli strojący ma wiedzę bez problemu sobie poradzi .
Ja mam takie zamontowane .
na początku trudno je było wystroić na jałowym biegu obroty skakały i trudno odpalał , po wymianie wtrysków i zubożeniu mieszanki na wolnych wszystko jest super . Jeśli strojący ma wiedzę bez problemu sobie poradzi .


Dzięki za konkretne info
Wystarczą wtryski z Prelude ? Wg. manuala o wtryskach mają 310cc/345cc
Czy kto? ma za?o?one takie wa?ki i wystrojone auto ? Chodzi mi g?ównie o to jak si? zachowuj? na ja?owym i czy s? z nimi jakie? szczególne problemy np. podczas strojenia czy w codziennym u?ytkowaniu.



Witam,
Mam takie walki w B16A2, calosc strojona w Ecu Performance. Z minusow:
- przy odpalaniu trzeba trzymac auta na obrotach przez ok. Dwie minuty zanim zlapie stabilne wolne obroty
- podczas jazdy po rozgrzaniu jest stabilne 1200 rpm aczkolwiek zdaza mu si? spasc do 800 po czym wrocic do 1200 rpm.
Obie z powyzszych przypadlosci mysle ?e mozna usunac Dokladnym strojeniem - przy odpalaniu auto ma B.bogata mieszanke, zreszta w trakcie jazdy przy WOT jest to samo, czuc ?e jest mocno przelane - za jakis czas chc? zagrac strojenie w Strojenia.pl wtedy dam znac czy cos si? poprawilo.
Ogolnie walki sa dobre na cwiartke gdzie liczy si? moc, natomiast do miasta osobiscie wolalbym mniej hardcore'owy walek, wczesniej wchodzacy na VTEC. U mnie VTEC jest od 6000 rpm - jakies 300 rpm wyzej ni? seria - nie wiele a jednak odczuwalne.Mam wrazenie ?e przy jezdzie po zakretach jest to na minus.
?eby wyciagnac co najlepesze z tych walkow trzeba krecic te licznikowe 9000 rpm, wiec warto aby motor byl na to przygotowany. Je?li mialbys jeszcze jakies pytania to daj znac,

Ps. Pisze z blackberry wiec sorry za wszelkie literowki itp..

To moze podaj caly setup silnika, bo walki to troche malo zeby przewidziec jaka moc bedziesz chcial uzyskac.


ITR z silnikiem B18C6, auto głównie do codziennej jazdy + w planach jakieś weekendowe próby na zakrętach - więc nie chodzi tu o super wysilony i hardkorowy setup.

Czy tu chodzi o ten walek : http://www.skunk2.com/mm5...ode=305-05-5145



Tak, ewentualnie pro1:

http://www.skunk2.com/mm5...ory_Code=CAMPRO
pro 1 albo jakiś inny stg 2. Co masz już zrobione w silniku ?
że niby pro stg 2 to taki hardcorowy wałek?
ale kto tak napisał ??
a w jakim celu ten temat powstał?
oznaczenia wałków pro series nie oznacza stage tak jak ma to miejsce w tuner series. Pro 2 to już są dość agresywne wałki, wystarczy zobaczyć na wykresy od jakich obrotów zaczyna się moc. Te wałki do jazdy po ulicy i na torze są nie zbyt trafnym rozwiązaniem, lepiej zaopatrzyć się w pro 1, spec IV czy stg 2. Hardcor zaczyna się przy vtec killerach.
Te wałki do jazdy po ulicy i na torze są nie zbyt trafnym rozwiązaniem



to gdzie można jeszcze jeździć?
Trzymajmy się tematu - nikt nie mówi, że jest hardkowowy, gdybym takiego szukał to zapewne inny byłby tytuł wątku.

Generalnie chodzi i optymalne dobranie wałka do B18C6, bez otwierania (doprężania) silnika z naciskiem na poprawę momemtu w średnim zakresie obrotów.

Napisałem też, o pro1 - być moze to jest optymalne rozwiązanie do tych potrzeb...

sebastian
co masz na myśli środek ? Obroty używane w normalnej jeździe 2000 - 3500 czy 3500 - 6000 ?



Raczej to drugie.
Trzymajmy się tematu - nikt nie mówi, że jest hardkowowy, gdybym takiego szukał to zapewne inny byłby tytuł wątku.

Generalnie chodzi i optymalne dobranie wałka do B18C6, bez otwierania (doprężania) silnika z naciskiem na poprawę momemtu w średnim zakresie obrotów.

Napisałem też, o pro1 - być moze to jest optymalne rozwiązanie do tych potrzeb...



pro2 sa za ostre do seryjnego c6, gdzy nie ma odpowiedniej komprsji, lepiej wez cos z polki pro1/s2/bc4
seryjne wałki w c6 są już całkiem niezłe. Po zamontowaniu spec III (można powiedzieć stg 1) w c6 były minimalne przyrosty, raczej nie adekwatne do wydanych pieniędzy. Jak już pisałem optymalnym będzie jakiś stg2, zobacz silnik Arvida, przebieg mocy/momentu, on ma BC spec IV przy seryjnym dole c6.

[ Dodano: 2010-05-05, 10:20 ]
Skunk2 Pro 2 sa dobre na cwiartke, wyscigi spod swiatel, ew jesli jest parcie na max moc i fajny wykres z hamowni;) Z tym ze przy tych walkach wyzsza kompresja i upgrade valvetrain'u to mus.
Co do kwesti strojenia - sa to walki w pelni do ogarniecia, u mnie naprawd niewiele brakuje by bylo gitara - po rozgrzaniu jest praktycznie rowne 1200 rpm na wolnych, bez problemu jezdzi sie po miescie itp.
W temacie ITR - osobiscie wszelkie stage 1 itp. bym sobie darowal. Gra nie warta swieczki - po dolocie, wydechu i strojeniu na seryjnych walkach mozna ugrac z 230KM przy OEM'owej bezawaryjnosci wiec po co rzezbic dla kilku koni (albo i nie) wiecej? Jesli juz bawic sie w walki to z j*bnieciem;) W B18C6 w serii wzgledem B16 jest wyzsza kompresja no i wieksza pojemnosc co na pewno przemawia za montazem Skunk2 Pro2 badz innych ostrzejszych walkow.
W temacie ITR - osobiscie wszelkie stage 1 itp. bym sobie darowal. Gra nie warta swieczki - po dolocie, wydechu i strojeniu na seryjnych walkach mozna ugrac z 230KM przy OEM'owej bezawaryjnosci



chyba jaja sobie robisz.zapomnij.
Czyli podsumowując:
pro1 - raczej do seryjnego B18C6
pro2 - wymagana conajmniej zmiana sprężynek, wskazane podbicie kompresji (?) i ogarnięty stroiciel żeby nie było problemów z jałowym (domyślam się, że dotyczy to również pro1)



przy pro1 spezynki tez musisz wymienic

[ Dodano: 2010-05-05, 17:45 ]
AFAIR okolice 230KM ma biala ITR robiona w TG Auto, wlasnie po dolocie, wydechu z kolektorem i strojeniu.
Co oczywiscie nie oznacza ze w kazdym B18C6 tyle wyjdzie - silniki, hamownie itp. sobie nie rowne.
jesli to ten itr o ktorym mysle to narazie tam doszli do 210
Masz racje, jest 210KM, cos mi sie pokickalo z tymi 230KM. Zwazywszy ze to 2000r. wiec odrobinke ostrzejszy walek przy zalozeniu regulowanych kolek i ponownym strojeniu moze jeszcze da sie te 10KM nastukac ale to juz chyba bedzie max na tym setupie.
Zamówiłem jednak wałki pro1 + sprężynki.

Dzięki za wskazówki i pomoc
kupujesz w Polsce ??
kupujesz w Polsce ??


http://realstreetperformance.com/store/
a co powiecie o walkach tody b w c6 ? jak efekty?
a co powiecie o walkach tody b w c6 ? jak efekty?


Opinie m.in. TodyB:
http://hondaswap.com/refe...am-guide-12660/
no ciekawe info
a w pl ktos sie bawil takimi walkami w c6? cr bedzie okolice 12,1:1

[ Dodano: 2010-05-06, 20:14 ]