Witam
Chciałem zamontować wskaźnik vacuum w swoim b18c4. Zestaw taki składa się z zegara, czujnika i trójnika który wpina się na seryjnym przewodzie od podciśnienia. Mam w związku z tym kilka pytań:
1. Który dokładnie jest to przewód (podciśnienia)?
2. Czy można go ciąć czy lepiej dokupić drugi i wpiąć go z drugiej strony trójnika?
3. Czy wydłużanie teg przewodu może mieć jaskiś wpływ na odczyt/ pracę silnika? jest szansa na stratę mocy albo uszkodzenie czegoś? z góry dzięki za pomoc
Wepnij się w węża od mapa to bedziesz czytał na zegarku to co komputer chyba, że masz w przepustnicy to w któreś z podciśnień w jej pobliżu. Przewód podciśnienia to zazwyczaj każdy który wchodzi bezpośrednio do kolektora ssącego

Możesz ciąc

Jeżeli wydłużysz np. przewód od mapa to teoretycznie może wolniej reagować na zmiane podciśnienia, a w praktyce to musialbys metr albo i więcej dołożyć, żeby była szansa na taką sytuacje.
Dokładnie jak mowi Grooby. Podpina się to na takiej samej zasadzie jak zegar boosta przy doładowaniu. Z tym, że vacuum nic nie daje...