Wywnioskować można ze faktycznie koło 35k zł masz na wydanie to...
...6 gen accorda (czyli ATR) jest chyba najmniejszym ze wszystkich, nie wiem co dokładnie masz pod pojęciem duże auto, jeżeli wystarczy Ci sedan, czyli poprostu duży bagażnik, to będzie wystarczający, niestety na tylnej kanapie za wiele miejsca nie ma.
Wszelkiego rodzaju wrx, czy też zwyklejsze imprezy też są dosyć ciasne. Chyba że wrx kombi mógłby w tym przypadku być rozwiązaniem.
Forester Turbo, 6MPS fajne ale chyba za drogie...
Z alledrogo na szybkiego kilka aut wagi ciezkiej (od 1500kg ) :
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7671121 ok 7,5s do setki katalogowo (znalazlem jedynie dane do wersji coupe i ta ma 7,3 )
240KM/287Nm
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6591594 8,2s do setki katalogowo
Wstawiam bo sam choruje na tą fure 225KM/300Nm
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7334837 8,5s do setki katalogowo
211KM/285Nm
A to polecam z własnego doświadczenia, sam chwilowo tym się przemieszczam, auto dosyć debilo odporne, wysoka jakość wykończenia, bardzo obszerne zarówno jak i przedział pasażerski i bagażnik i gabaryty, bardzo wygodne, przy okazji daje poczucie bezpieczenstwa ze wzgledu na swoje rozmiary i sposób prowadzenia, przy 200 km/h w aucie jest bardzo cicho a i czuc ze bardzo pewnie trzyma się drogi. Wbrew pozorom swoich rozmiarów i wagi nie boi się zakrętów, zawieszenie zestrojone jest całkiem przyjemnie z takiego względu że dupka nie ucieka a i przód zbytnio nie wylatuje, nie jest to też typ pływającego dupowozu. Moja to bida-wersja w 2.0 mt , szału nie robi, ale biorąc pod uwage że jest cholernie ciężka to daje się jej to wybaczyć, doładowana wersja 2.3 nawet w automacie jest całkiem elastyczna
Są jeszcze nowsze rocznikowo wersje, poliftowe (inny przód) cenowo układające się właśnie w granicach 30 k zł
http://moto.allegro.pl/it...non_rejest.html
No i oczywiscie jakis ATR, ale jest dużo mniejszy od wyżej wymienionych, jaki jest ATR każdy wie, więc wklejał nic nie będe Poza tym oczywiscie chyba mamy za mało informacji, jeżeli auto moźe być starsze to tez juz daje troche wiecej opcji do wyboru. Jeżeli ma być bardziej rozwojowe pod wzgledem mechanicznym, czyli jezeli masz zamiar to auto dlubac, to te co podalem mozna odrzucic z gory i rozgladac sie za jakimis atr'ami/wrx'ami, jezeli rodzinka sie powieksza to pewnie tez glosne auto nie ma tu racji bytu za bardzo...
Tak samo pytanie czy silnik może być duży? Za mało konkretów podałeś
Pozdro