Witam,

Prosiłbym o pomoc. Chcę przerobić seryjny wydech na 2.5". Zamiast kata przelotowy tłumik, środkowy tłumik out i końcowy przelot. Pytanie odnośnie sondy lambda która jest w środkowy wydechu. Co z nią zrobić? Możecie podać jakieś przykłady jak taki wydech miałby wyglądać?

pozdrawiam
Coś mi się nie zgadza. Mam DC2, mam wydech 2.5. Sonda jest ale w kolektorze, nie w tłumiku. I ta lambda po prostu musi zostać. I nie rozumiem dlaczego chcesz dawać tłumik tam gdzie kat a tam gdzie środkowy tłumik nic. Obejrzyj sobie na googlu dowolny wydech do DC2 i wzoruj się na tym układzie.
I nie rozumiem dlaczego chcesz dawać tłumik tam gdzie kat a tam gdzie środkowy tłumik nic


pomysł dziwny, ale fakt faktem nic nie zmienia. Ani nie doda, ani nie odejmie (pierwszy tłumik pod kątem mocy powinien być jak najdalej, ale nie przesadzajmy z tymi 1-2KM)
CMQ masz rację z tymi sondami. Obie w kolektorze. Co polecacie zamiast katalizatora, żeby to wszystko było z sensem?

OK już się w miarę dowiedziałem. Zamiast kata rurka, a zamiast środkowego tłumika przelotowy.
tomz, aby bylo fajnie to wrzuć cat converter lub dedykowany de-cat
http://www.allegro.pl/ite...a_2_5_cala.html

takie cos? Do czego to w ogóle jest?
Dlaczego wiekszosc i tak robi na pełnym przelocie nawet bez tłumików?
to jest tlumiczek srodkowy o bardzo malej pojemnosci, no ale lepsze niz katalizator
Cat converter to katalizator.
To, co jest sprzedawane na tej aukcji, to pusta puszka w miejsce katalizatora, czyli de-cat.
OK juz skonsultowane z tłumikarzem. Będzie jeden przelotowy środkowy i końcowy przelot. Tego decata nie będę wstawiał . Pytanie jest teraz takie. Gdzie umieścić tłumik środkowy? W miejsce kata czy w miejsce seryjnego środkowego? Ogólnie doradzają mi żeby to zrobić w miejsce seryjnego środkowego ale dostałem też takie informacje:
"kat jest dla silnika pierwsza komora rozprezeniowa i w jego miejsce wstawilbym tłumik przelotowy" zamiast środkowego byłaby rura.
Cat converter to katalizator.
To, co jest sprzedawane na tej aukcji, to pusta puszka w miejsce katalizatora, czyli de-cat.


no trochę bym się spierał...

bo cat converter to jest coś na zasadzie tłumika przelotowego - http://www.4caroption.com...ms/EXC-HC88.jpg

a de-cat bardziej rura z flanszami - http://www.ukservicing.co...jdm%20decat.jpg
Ja mam ten "cat converter" zamiast katalizatora. Co daje? Troszkę wycisza, nie słychać brzęczenia które często się pojawia po wycięciu katalizatora, na przeglądzie nikt się nie czepia że nie mam katalizatora bo wygląda jakby był. Dodatkowo przelot mojego to około 2,25-2,5 cala tak jak cały mój wydech.