bez sensu jest robienie samego kolektora bez wydechu, co prawda zmienia sie srednica kolektora czyli poczatek wyplywu spalin ale przechodzi w seryjna srednice wiec tak naprawde nic nie daje no moze z 5-6nm. Mi po samym wydechu 1.6silnik 2,25cala ~10km
znam swoje dwa auta, które tylko po wymianie kolektora miały przyrosty (czyli na seryjnym wydechu)
ITR-po zmianie kolektora i wycieciu kata +13KM
d15b7-po zmianie kolektora tylko +6KM
są dobre
i nie od dzis wiadomo ze n/a jest bez sensu...
i nie od dzis wiadomo ze n/a jest bez sensu...
...jezeli nie masz kupy pieniędzy...
dlugi co ci sie dzisiaj stalo w glowe?
kazda strona mocy ma swoich wyznawcow. ani jednych ani drugich nie przekonasz do przejscia na druga strone.
długi, tylko jak na razie to Ty jeszcze nie poszedłeś w mocne NA
Bo głupio robisz
Bo głupio robisz. Jakbys pomyślał to zamiast remontować B16 zjebaną dawno byś miał złożone B20VTEC....
Bo głupio robisz. Jakbys pomyślał to zamiast remontować B16 zjebaną dawno byś miał złożone B20VTEC....
Powiedzmy inaczej - jakby Ci padł dół robiłbyś go czy przy okazji zrobił jakiegoś franka na B18/B20?
A no ok. Dla mnie bez sensu - "There is no replacement for displacement"
Emre kasa ;]
ja już mam LSD tylko z S9B jest słabsza niż itrze ale jest
a bo ja wiem taką miałem informacje od jednego faceta ..
forum jest po to żeby się dowiadywać nie ? to może mi powiedzieć czy szpera w S9B jest taka sama jak w S80
na ebay'u idzie nawet trafić przełożenie 4.92.... to wg mnie jest dopiero misiowe>
kup FD i szperunek... zostaw 1, 2, 3, 4 z vti i daj 5 LS'a... i masz fajnieszją skrznie niż ta z ITR...
hmmm 1,2,3 ma takie same przelozenia w S4C/Y21 jak S80, 4 i 5 jest krotsza niz w S80