B18c4 : Przelotowy wydech 2,25" na 2 tłumikach , jebajowy kolektor 4-1 ( 2 dolne rurki wgniecione ) , parówka , mapa z GSR'a ....



Słyszałęm już różne opinie :

Za dużo paliwa , za mało powietrza
Kiepska mapa ( co widać min. po odcince )
Te wgniotki w kolektorze

Z góry mówie iż nie mam możliwości zmierzenia AFR itd .. niestety , wiem że to wróżenie z fusów ale licze na jakieś podpowiedzi od czego zacząć
u mnie w b16 ebay kolektor 4-1 odjal mi mocy. Nie wiem ile bo nie hamowalem. W kazdym razie roznica byla taka,ze auta ktore ode mnie dostawaly dlugosc...zaczynaly mi taka sama dowalac. Po wyjęciu wszystko w normie
Zła jest mapa i kolektor ssący. Zmien najpierw ssak, potem wytruj i jesteś w granicy 190KM.
SSaka na gówno nie zmienie ... a więc niestać mnie narazie na tego moda
Chyba przede wszystkim to za malo obrotow wg. hamowni.
AFR w poznaniu mierzy maleckis, wyjdzie Cie to pewnie jakieś 5 dyszek.
Zła jest mapa i kolektor ssący. Zmien najpierw ssak, potem wytruj i jesteś w granicy 190KM.


Na seryjnym kolektorze ssacym da rade wycisnac 190KM z dobrym dolotem i wydechem...

Tutaj juz co prawda po moim strojeniu, B18C4, ssak seria, dolot + wydech 2,5" i mocy nawet wiecej..



A wracajac do pytania... to sprawdz AFR, rozrzad, zapłon... i moze na jakas inna hamownie sie wybierz?

[ Dodano: 2009-02-23, 20:39 ]
Zapłon nie ruszony?
W aparacie podobno ktoś rył .. ale myśle że chłopaki to ogarneły

Dzięki fawor ... zapodaj jeszcze jakiś kontakt/adres jak możesz .

Czyli do c4 lepsza ori mapa? Czy jednak jakaś modyfikowana z gsr'a?

Dolot mam parówke , kolektor jebajowy 4-1 , wydech dedyk magnaflow 2,25" , uszczelke pod ssacy o ile to ważne

Ładny ten wykresik
http://www.racingforum.pl...showtopic=52440 - za cene oczywiście nie biorę odpowiedzialności, tak tylko rzuciłem patrząc po cenach usług innych.

A co do wykresu: wszyscy narzekają, że C4 nie trzyma mocy i nie za bardzo chce współpracować z modami typu wydech i dolot ( czytaj odwdzięczać się ładnymi kreskami ), a tu nagle Furious przełamuje mity i robi więcej niż co najmniej dwa przypadki ( Nozder, Tomac ) które miały zmienionego ssaka...
jak można stroić kolektor o zmiennej geometrii ?
może naumiany strojenia

Zmienia się pojemność, więc i geometria przepływu chyba również Można to po prostu wyłączyć.
to zwracam honor. nie wiedziałem, ze takie cuda sie tam dzieją
pewnie jeszcze kwestia hamownii
oto mój pomiar na hamownii która pokazuje "mało" i na 4 biegu (mniej niż na piątym)
bez kata i bez rezonatora w dolocie- reszta seria


podrzuć jeszcze Nev dane do Twojej poczty, bo nic nie widac
Łobrazek nie bangla

No to nic .. zbieramy na ssaka i strojenie
jak można stroić kolektor o zmiennej geometrii ?


jak mozna pisac o czyms nie mając o tym pojęcia?
jak mozna pisac o czyms nie mając o tym pojęcia?


a gdybyś wiedział ile ludzi tak auta stroi, łolaboga!
jak mozna pisac o czyms nie mając o tym pojęcia?



a my się znamy że tak sądzisz ? koniec OT!
Łobrazek nie bangla



już bangla