Mam Civica EP3 i nie wiem z jakiego powodu auto jest niższe z prawej strony (przód i tył) o ok 1 cm. Jest to praktycznie niezauważalne, ale jest. Geometria sprawdzona, zawieszenie w zajebistym stanie, wszystkie mocowania, łączniki, gumki, tuleje są ok, nic nie stuka, nie puka, auto bezwypadkowe...

Co to może być ?
tttm
Mam tak samo z tyłu od strony kierowcy. Dołączam się do jajackowego "WTF?"
Już markos kiedyś taki temat założył. Wychodzi na to że wszystkie hondy tak mają. U mnie też jest z jednej strony niżej.
w fabryce mają od 15 lat krzywą linijke przy zgrzewaniu nadwozia
Ten
Typ
Tak
Ma
Jest to praktycznie niezauważalne

to w czym problem..?
OK, tttm, ale ciekaw jestem skąd to się bierze?
Nadwozie nie jest symetryczne? inne punkty mocowania zawiasu w nadwoziu? No raczej nie...
Inne tuleje, sworznie itd? Asymetryczne wachacze? Amory, springi?
Wiadomo w którym dokładnie miejscu pojawia się ta nierówność? Any ideas?
ja mam na to swoja teorie - schrzaniony rozklad mas lewa/prawa strona
fajnie gdyby ktos mial mozliwosc zwazenia nacisku na kazde kolo z kierowca na pokladzie

wszystkie czesci w zawiasie sa takie same stronami, nadwozie symetryczne.

ciekawe czy rhd siada na prawa strone
ciekawe czy rhd siada na prawa strone

jacka siadło na prawą
o.. faktycznie, nie zwrocilem na to uwagi, myslalem, ze standard, czyli lewa nizej
Temat zaniepokoił mnie o tyle, że ściąga mi auto minimalnie na prawo.

Wczoraj sprawdzona geometria, zbierzność, zrobiona diagnostyka zawieszenia... wszystko równiuteńko. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to krzywy amortyzator. Zostanie pewnie wyciągnięcie przednich amortyzatorów i porównanie stronami.

BTW.
Czy ma ktoś kompletnego seryjnego macphersona do EP3, żebym mógł sobie przymierzyć?
krzywy amortyzator = nierowne katy, wyszloby na pomiarze geometrii
nierówne ciśnienie w oponach? sprawdzałeś czy felgi są wyważone ?
ściąganie moze być przyczyną defektu opon, miałem tak u siebie
krzywy amortyzator = nierowne katy, wyszloby na pomiarze geometrii




żartowałem troche, wiem o co Ci chodziło.
wracając do tematu..
na pewno ciśnienie w oponach może mieć minimalny wpływ na wysokość,
pomijam skrajne przypadki typu 0.8 bara czy 0 bara
ja będziesz miał wyjete zawieszenie to porównaj długośc spreżyn i ew. zamień stronami