poza tym.. co ma do tego wymiana paska.. przeciez w grzebanym silniku:
1. nie uzywasz seryjnego paska
2. zmieniasz go czesciej niz kazala fabryka
nie uzywam seryjnego paska ? o kurde , faktycznie jakis glupi jestem , nasza B smiga na seryjnym i zrobila troche kilometrow dokrecajac powyzej 9tys gdzie pojazd zawsze wujezdzal na upalanie , faktycznie chyba jakis glupi jestem , tylko wymieniamy czesciej ze wzgledu na wyciaganie (to jest odpowiedz na 2 punkt) , patrzac na to co wczenisej napsialem to nie widze potrzeby stosowania jakis dodatkowych wynalazkow , no chyba ze kto lubi gadzety i taka moda jest , no w koncu trzeba byc trendy. Zapewne wyczytales jeszcze w tym artykule ze zachodzi dodatkowe wycieranie paska , no ale pewnie wtedy wymienia sie szybciej pasek i wracamy do punktu wejsciowego , po co ten napinacz jak pasek jest nowy
JG Dynamics powyzej 10tys. ja tam nie widze dodatkowego napinacza
http://pl.youtube.com/watch?v=6rfuz2bXKxk
jak tos chce to niech zaklada , napewno bedzie ladnie sie swiecil w komorze silnika