MODEL: Honda Integra Type-R DC 2 1998r
SILNIK: B18C6, zalany olejem Valvoline VR1 Racing 10W60
UKLAD DOLOTOWY: CAI Injen + Hydro Shield
UKLAD WYDECHOWY: Koncowy przelot
Plan: w drodze kolektor B18C JDM oraz kpl wydech 2,5" na dwóch M-Techach
ELEKTRONIKA: stock
UKLAD NAPĘDOWY: stock
ZAWIESZENIE: stock
UKLAD HAMULCOWY: stock
Koła:zima stock, lato ; Buddy Club P1 Racing, opnki 205/45/16
BODY-KIT: Tow Hook, ssawki : P,Cornering Lights
ŚRODEK: Stock
CAR-AUDIO: Alpine 9812RB + glosniczki
INNE:poza drobnymi elementami ITRa staram się trzymać w serii, : ) mam nadzieje, że dłuuuugo w takim stanie u mnie pozostanie.
MOC:?





pierwszy:) bardzo ładna!! fajnie ze czerwona bo za duzo czarnych w Krk
pozdro!
daj jej normalna oponke 215/45/16, od razu bedzie wygladala jakby stala na mniejszych szczudlach

siakies plany?
daj jej normalna oponke 215/45/16, od razu bedzie wygladala jakby stala na mniejszych szczudlach



opona jest dobra przecie

ladnie sie prezenci
jest za mala.
do ITRa jest za mała. na 16" ori dawane było 215/45R16
macie racje co do wymiaru, ma byc 215 ale zostaje na 205 : P
Niemiec od ktorego zakupilem ITRa miał 225/35/17 : kaszmar : )

co do planów, to tak jak w opisie..... blisko serii, za stary juz jestem na takie numery : ) i chce sie tez zestarzec z moim ITR : )
Czekam na kolektor z JDMa i wydech 2.5"
Na podmiane czeka nieco poździerana pokrywa zaworów, na wiosne odnowa lakieru DiamontBrite. Honda ma 165 tys przebiegu, kupilem ją rok temu osobiscie od pirwszego wlasciciela, 43l Niemca : ) .Po za felgami była w 100% seryjna, wszystkie dokumenty od poczatku exploatacji,łącznie z fakturą na zakup w salonie : )
Mankamenty: miejscami rysy na lakierze, dokladka, okolice klamek, miejscami zderzaki. Lakier 100% w oryginale, wiec ma prawo byc porysowany tu i tam : )
yaak, ładnie się prezenci ITR - wrzuc więcej fotek...
dzieki , jak porobie śjakies ostre..... mam sporo ale z telefonu : /
jest za mala.



bez przesady, w serii jest 195, myślę, że 205 to wcale nie głupi rozmiar. CO ma do rzeczy średnica obręczy w tym przypadku...

P.S. Ładna Sztuka!
Dokładnie!

A w ogóle to ładna ITA - brawo
to pare milimetrów więcej i to może byc widoczne. Jednak wolalem 205 i dobrze mi się jeździ. Masa 16tki z oponą 15,4 kg
różnica 4mm w stosunku do serii, faktycznie, optyka leży normalnie. Bez przesady... ładniej wypełni nadkole 225/45/16. Szkoda kasy, na 205 bedzie poza tym minimalnie szybsza i mniej ją będzie rwało na polskich koleinach.
Niemiec od ktorego zakupilem ITRa miał 225/35/17 : kaszmar : )


Ja mam 225/35R17 i nie narzekam

Ale ladnie wyglada bardzo, felga calkiem pasuje
na 205 bedzie poza tym minimalnie szybsza i mniej ją będzie rwało na polskich koleinach.



takie wlaśnie byly założenia
, zwłaszcza te nasze drogi dają popalić