Witajcie!

Jako fanom motoryzacji i wszystkiego, co z nią związane, chciałem Wam przedstawić opowiadanie mojego autorstwa, pod tytułem "Za Zakrętem":

www.zazakretem.rox.pl

Nie ukrywam, że autor ze mnie żaden, ale być może komuś z Was przypasuje tematyka wyścigów górskich (bliska przecież fanom JDM), rozgrywających się na ciasnych Serpentynach w południowej Polsce

Opowiadanie jest inspirowane (nie ukrywam) serialami takimi jak kultowe Initial D czy też Wangan Midnight, a także znajdującymi się w mojej okolicy przełęczami...

Podzielone na trzy Sezony (na razie kompletny jeden, kolejne w trakcie pisania) po około 13 odcinków, + Odcinki Specjalne, jest, według większości czytelników, lekturą ciekawą i wciągającą...

Serdecznie zapraszam fanów driftu, samochodów, wyścigów górskich (i nie tylko ).
CA18DETT,



CA18DET
160 koni Silnik B16A to potęga,


B16a ma 170km.
Przy trzydziestu nacisnął hamulec, zwalniając do sześćdziesiątki. Zaczął kręcić w lewo…


poza paroma wyżej przedstawionymi "przypałami" to mi się jak najbardziej podoba, takie klimatyczne

EDIT:
Utrzymany w stylu JDM: czarna maska a’la carbon, czarne felgi no i znakomitej jakości kierownica OZ Racing


I wyrywaniu lasek.

Przy trzydziestu nacisnął hamulec, zwalniając do sześćdziesiątki. Zaczął kręcić w lewo…


[/quote]

Przy trzydziestu [odległość od zakrętu w metrach] nacisnął hamulec, zwalniając do sześćdziesiątki [km/h].


Podsterowność ściągnęła jednak Golfa do zewnętrznej. (Właśnie z powodu tego zjawiska Mateusz nie znosił pojazdów typu FF.)


Co ma fast and furious do znoszenia przodu?...
- Pier*ol się! 185 koni czy nie, to i tak nędzne FF. Żadne FF nie ma szans z FR…


chyba chodzi o fwd i rwd?

Jack miał tylko chwilę na reakcję. Wskazówka obrotomierza dolatywała właśnie do czerwonego pola. Wcisnął sprzęgło i sięgnął do skrzyni. Szósty bieg wbił się z delikatnym „klang”,


VTi ma 5 biegów.
To była jego ostatnia szansa. W normalny sposób nie da rady pokonać tego Civica. Zrównał się z nim, ale osiągnął właśnie maksimum możliwości pojazdu. Civic zaś nadal przyśpieszał. Na wygraną pozostał mu tylko jeden sposób. Nieczysty.


taaa, 2,5 litrowe v6 z ogromnym momentem przegrywa przy predkosciach autostradowych z Vti, chyba nie wiesz jaki wpływ ma pojemność ma NM.

Poczuł, że ktoś otwiera drzwi. Spojrzał w tym kierunku. To był ten gość z Hondy...
- Potrzebujesz karetki? – zapytał.
- Nie – odparł – jestem cały…
Potężne uderzenie z sierpowego pozbawiło go kilku zębów i spowodowało ciekawy efekt wyciemnienia.
- To teraz już potrzebujesz, sk****synu! – usłyszał jeszcze. Po czym stracił przytomność.


kolega używa oznaczeń z GranTurismo
Wybacz, że inaczej pożytkuje wolny czas, i nie gram w GT.
Położenie Silnika/Napęd na

FF - Front/Front
FR - Front/Rear
MR - Midleship/Rear
4WD - Four Wheels Drive

Myślałem, że to oznaczenia ogólnonarodowe...

VTi nie może mieć 6-biegowej skrzyni? Pardon...
Co do reszty - NIE JESTEM TAK WIELKIM ZNAWCĄ JAK WY! Wybaczyć musicie błędy tego typu... fikcja literacka
przypomina mi to moje mlodziencze wypociny hahaha


Jack miał tylko chwilę na reakcję. Wskazówka obrotomierza dolatywała właśnie do czerwonego pola. Wcisnął sprzęgło i sięgnął do skrzyni. Szósty bieg wbił się z delikatnym „klang”,


VTi ma 5 biegów.

Piero... ma 6 biegów, jadąc na 5 jak Ci się uda wrzucić ten pod nią (szósty) to skrzynia faktycznie zrobi klang.
to jest R czyli tzw. "rakietu"...
ogólnie opowiadanko fajne

czekam na kolejne części
Pierwsze moje wrażenie po przeczytaniujest takie, że końcówka Sezonu I to motyw z 'Tokio Drift', koleś ściga się o dziewczynę/honor?? wyścig kończy się wypadkiem a on leci do Japonii..

ale ogólnie fajnie się czyta i czekam na Sezon II

Pozdro
Sierra WRC? WTF? (Końcówka "V-Kacje") fajne te błędy, poprawiają humor
Grzesiek - a o Sierra Cosworth słyszał? ona startowała w rajdach.
Cosworth owszem ale WRC? Nie ta epoka
ideologicznie podobne więc można wybaczyć
może się trochę przyczepiłem chociaż dalej twierdzę, że wrc i nie wrc to dużżżaaaa różnica. Nie bd już robił OT, pozdro

PS
Czekam na drugi sezon
w Twoich rejonach są mega górskie odcinki zjazd z tego ośrodka dla dzieci do Wisły albo obok pałacyku prezydenckiego, jeden chyba ostatnio remontowali a drugi jest w super formie bez dziur jak zaglądam w tamte rejony to odwiedzam po kilka razy te traski masz gdzie sobie polatać
PIERWSZY ODCINEK SEZONU DRUGIEGO

pt. "W otwarte karty"

JUŻ NA STRONIE!

www.zazakretem.rox.pl
Da się czytać, tak dla rozrywki. Rozumiem że w 3 sezonie pojawi się Integra Type R? Biała na przykład. Kierowcą mógłby być Boski Grzegorz.

"Nie musiał martwić się o rycie przodu na zewnątrz łuku, miał szperę, która sama wkręcała go do środka zakrętu, wystarczyło tylko trzymać gaz. Był przystojny, był szybki, lachony mdlały, młodzi chłopcy też"



To tylko sugestia....
Odcinek drugi - "4WS =/ 4WD" - JUŻ NA STRONIE!

www.zazakretem.rox.pl



Nooooo to masz moje poparcie
Rozumiem że w 3 sezonie pojawi się Integra Type R? Biała na przykład. Kierowcą mógłby być Boski Grzegorz.



dobre
"Nie musiał martwić się o rycie przodu na zewnątrz łuku, miał szperę, która sama wkręcała go do środka zakrętu, wystarczyło tylko trzymać gaz. Był przystojny, był szybki, lachony mdlały, młodzi chłopcy też"


Hahahahahaha, mistrz...
Młodych chłopców po namyśle można odpuścić....
Imię można zostawić... jest zajebiste
Grzegorz w pizzy znał jednego z powiatu swego...
robiącego już od 99-tego. Karol ma na imię, w plackach trochę robi. Grzegorz postanowił, że też spróbuje sił w gastronomii.
Z twarzy był podobny zupełnie do nikogo?
Drgi sezon całkiem fajnie się zaczyna, oby było tylko lepiej...

PS. Jak ktoś lubi czytać o wyścigach na takich trasach jak w "Za Zakrętem" to polecam nowego Top Gear'a i artykuł "Kotlina Mocy" realizowany w Kotlinie Kłodzkiej

Pozdro
Część Pierwsza Odcinka Specjalnego - "Boom Boom Japan!" - na stronie!

www.zazakretem.rox.pl

[ Dodano: 2009-12-04, 09:19 ]