Gdzie w warszawie mozna zabudowac zegary, dobrze i w dobrej cenie??
galeria tonów?
Jak ma się chwile czasu to można samemu, nie jest to trudne
tez myslalem o galerii tonow, ale po za nia ktos w warszawie robi takie rzeczy??

To ze mozna samemu to ja doskonale o tym wiem
Lucerny chyba 25 czy 35 nie pamiętam na terenie tych magazynów budowlanych jest JDL i jakaś firma Car audio, podjedż zapytaj daleko nie masz

Łysakowska z Korkową dawna <obecna?> Klinika Dżwięku.
lucerny 25/27. sam koniec świata...
To jakub mieszkasz juz wogóle za końcem świata..........?
jakub ma blisko?
WT panie więc blisko.
ee nie taki koniec to przeciez rzut beretem
No popatrzcie nawet nie wiedziałem że JDL'a mam pod nosem
dobrze i w dobrej cenie

tylko w erze

a ja szukam pomyslu na sprytne wkomponowanie kolejnych 2, a moze nawet 3 wskaznikow.. ramka na zegary z miejscami po bokach? "nadbudowka" gornej polowki obudowy kolumny kierownicy..?
ramka z dwoma miejscami na boost i egt i po kłopocie. Pati miał/ma tak u siebie przecież.
ale podobno mało widoczne miejsce na wskaźniki, w miejsce po radiu jest całkiem oki
!markos, to może tak? http://youtube.com/watch?v=HRx7R8KwX_8
ale myk
ja mam w ramce do 5g a nie itra. i na zegarki 60.
i dobrze wszystko widać ? zegary też widoczne ?
daje rade...
w miejsce po radiu jest całkiem oki

to miejsce jest juz troche, a nawet calkiem mocno zajete

myslalem nad czyms w ten desen:


to akurat nie jest do hondy, ale mozna sobie cos takiego dosc prosto wydlubac samemu.. wolalym jakby wskazniki byly razem, w jednym "garbie"..
popularny sposob montazu. jakas firma robi nawet takie (ale nie do eg/dc) na ruchomym wysięgniku, ze se mozna nim machac na boki.
no i opcja numer 2:


jakos bardziej przemawia do mnie ten myk nad kolumna.. wlasnie nie widze zadnych dedykowanych do dc2
no to pozostaje tylko słupek
Jak dla mnie najlepszą opcją jest tak, jak ja mam, zawsze do tego dążyłem i tak mam (wypatrzone na jtuned):

Przedostatnia fotka
http://www.polskajazda.pl...63&opcja=detail
tyle że wiszą Ci kable i pociołeś deske, jak będzie chciał wyjąć zegary będziesza miał centrlanie na desce dziury.. może i jakoś to wygląda ale jak dla mnie bez sensu.

Jedynie radio, lub ramka od zegarów

btw to jest zestaw po wojtrku widze
imo przywalenie 3 brzydkich budzikow na srodku deski to najgorzej wygladajaca aplikacja jaka widzialem..
Niekoniecznie markos. Jeździłem z instalacją zegarów na słupku i na desce i ( jak dla mnie oczywiscie ) deskowe umiejscowienie jest o wiele wygodniejsze. Fakt, że niezbyt schludnie założone wyglądają jak pół dupy zza krzaka, ale człowiek jakoś tak ma, że intuicyjnie skręca głowę w prawo, nie w lewo ( czy tam odwraca sam wzrok, whatever ). Subek jest chyba następnym potwierdzeniem tej tezy Także nie podpinałbym zegarów na desce pod opcję nie posiadania pomysłu na inny montaż.
sama lokalizacja jest ok, bo zegary faktycznie bardzo dobrze widac. natomiast realizacja.. fatal error. i jest tak w zdecydowanej wiekszosci wypadkow. zamiast zrobic jakas "budke", ktora mozna ladnie wpasowac w deske, wiekszosc woli po prostu przykrecic uniwersalne budziki autogauge, albo przywalic zegary na surowych i niezbyt eleganckich obejmach z zestawu. sam nie wiem co gorsze.. w dragowym aucie, ktore nie ma polowy wnetrza - spoko, nie boli. w ulicznym sprzecie z pelnym srodkiem - imho jest to niedopuszczalne
markos - widziales zegarki zamontowane u Stacha w CRXie? są w fabrycznych kubeczkach i jest spoko.
itr nie ma takiej wneki na srodku jakby mial - to pewnie dawno zrobilym to samo i nie psul zaslepki 2din
tak u stach spoko, ale to crx gdzie to wygląda ok, ale civic, solka i deska od itra.. NIE !
Na przykładzie 'wypukłej' deski S14 u Subka:
Obrazek

I co, aż tak źle to wygląda? Moim zdaniem nie i jest to chyba tylko i wyłącznie kwestia gustu. Osobiście na pewno bardziej odpowiada mi takie rozwiązanie niz doklejony ni z gruszki ni z pietruszki kurnik.
No generalnie, to co kto lubi Na tej fotce od Fawora nie wyglada to jeszcze najlepiej bo troche je pozniej poprawilem, zrobie jakas swieza fotke w wolnym czasie.

No i bede sie upieral jak wol za przeproszeniem, ze w tym miejscu widocznosc jest zdecydowanie najlepsza, na potwierdzenie tej tezy mam Uego po lewej no i za cholere nie moge sie na nim przez chwile skupic.
tak przykrecone zegarki na takiej desce wygladaja megakiepsko..

oraz nie mowilem o doklejaniu kurnika od czapki mowilem o ladnym wpasowaniu czyli przystosowaniu go i polaczeniu z deska tak, zeby wygladal jak jej czesc..
kiedyś myślałem aby w miejscu gdzie jest główna duża kratka nawiewów zrobić taki daszek jak ma subaru do wskaźników, takie rozwiązanie wyszło by dużo lepiej niż przyklejanie wskaźników poprostu na desce
ano. tam sie ze dwa 60mm zmieszczą. tez mam taki plan.
hcc ma w swojej kupie zamontowany tam 80 albo 100mm wskaznik doladowania najs stuff
hmm.. fajne miejsce, ale u mnie troche ciezko.. w sensie nielatwo bedzie zachowac oryginalne pseudo karbonowe wykonczenie dookola nawiewow chyba, zeby zrobic jakies ramki w miejsce samej kratki, a oryginalnej obudowy nie ruszac..
cywilizowane 5g i 6g maja na gorze deski taki nawiew na szybe. w miejsce jego mozna wsadzic zegarki
cywilizowane 5g i 6g

hehe

Tutaj kolega wpadł na fajny pomysł i zrobił nawet tutorial. Fakt, że w pralce, ale ogolny pogląd na sprawę jest.
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/3635.htm
no.. coś takiego
zajebista ta obudowa musze nad tym pomyslec
Mnie również się podoba, ale z braku klimy jestem zmuszony do pozostawienia ryjowiewów na swoim miejscu
tyle że wiszą Ci kable i pociołeś deske, jak będzie chciał wyjąć zegary będziesza miał centrlanie na desce dziury.. może i jakoś to wygląda ale jak dla mnie bez sensu.

Jedynie radio, lub ramka od zegarów

btw to jest zestaw po wojtrku widze



Kable docelowo mają być inaczej, a zegarów nie planuję ściągać.
Zresztą umieszczone są w miejscu, gdzie po prostu najlepiej je widać, a to że inni je widzą... Po co mam je chować?

Zestaw po Wojtku, zgadza się. Pasuje mi do koncepcji wnętrza
ok, ale ja nadal jestem przy swoim że to kiepskie miejsce, nie myślałeś o tym jak fawor pokazał ?

chodzi o to by zegary jak najbardziej konponowały się z wnętrzem auta a nie lansowwały się ...

...chodzi o to by zegary jak najbardziej konponowały się z wnętrzem auta a nie lansowwały się ...



Własnie, że nie . chodzi o to, zeby spełniały swoją funkcję czyli informowaly sie o niebezpieczenstwach które pozwolą Ci uratować silnik.
Musi być możliwość korzystania z nich podczas jazdy i to nie dopiero jak odwrócisz wzrok i sie skupisz na zegarach. Odczyty ma byc widac kątem oka. Np jak spada cisnienie oleju na zakrecie. Na zakrecie nei ma czasu odrywac oczu od drogi i wypatrywac cos na zegarach.
Wiec zasadniczo sa 3 podejscia:
1) lans i tylko lans wiec wtedy montujesz zegary tak zeby ładnie wygladały, komponowały sie z wnetrzem a jednoczesnie zeby bylo je widac dla pasazerow i ludzi stojacych na drodze w innych furach. Dobre sa wtedy takie co napier...laja po oczach bo je wtedy wiecej osob widzi.
2) funkcja - czyli po to po co zostaly stworzone.
a) jak nie maja warningow to tylko i wyłacznie na desce i koniecznie w polu widzenia. Zegar trzeba przekrecic tak zeby wskazowka podczas pracy byla w pionie - bez wzgledu na to czy napisy sa w poziomie czy nie. Wtedy jak wskazówka wychyli sie od pionu to wiesz ze jest cos zle i odpuszczasz gaz i dopiero wtedy skupiasz sie co sie stalo.
b) ewentualnie jak ktos nie akceptuje zegarow na desce to trzeba sobie kupic zegary z warningami i wtedy mozna je sobie w miejscu radia wsadzic. Robisz jedna wielka diode (warninga zbiorczego )na desce i jak sie zapali to rowniesz odpuszczasz i szukasz na spokojnie zegara.
Wg mnie jak nie masz warningow to jedene zegary ktore moga byc poza widokiem czyli np w miejscu radia to temp oleju i temp plynu. One nie rosna w 0.5sec i wystarczy zerkac na nie co pewien czas.
Cisnienie oleju w miejscu radia to pomylka, to tak jak hamulec reczny mialbys w schowku.
3) kupujesz nowy wyswietlacz zamiast seryjnych zegarow np Moteca i na nim ci sie wszystko wyswietla. Wtedy ladnie sie to komponuje w wnetrzem, nie masz miliona zegarow i jest wszystko super.
kivik, dlaczego zawsze psujesz zabawe i sprowadzasz wszystkich na ziemie
kivik, dlaczego zawsze psujesz zabawe i sprowadzasz wszystkich na ziemie


chcialem zamieszac sytuacje
a moze moim celem bylo zaszczepienie u Ciebie checi zakupu Motec'a?
kto to wie......
czyli uwarza że montowanie zegarów na środku deski spełnia funkcje dobrej widoczności ? hmm raczej tylko lansu że mam 3 wskaźniki !
tak jak napisałeś aby mieć cały czas podlgąd na wskazania wskaźniki muszą być tylko i wyłącznie przed kierowcą czyli zegary ale jak już mają być z boku to po co jest tak wystawiać na pokaz ? ..

ale kivik bardzo fajnie wyjaśnił cały etap montażu wskaźników

a co do motec-a


Jedyne co twierdze to to, ze trzeba byc bardzo uwaznym gdzie sie montuje zegary bez warningu bo w wiekszosci miejsc sa czytelne tylko na prostych gdzie mamy chwile oddechu.
Niestety popelnilem ten błąd, ze kupilem zegary greddego bez warningu, mam 4 sztuki wiec nie za bardzo chce mi sie wszystko zmieniac.
W EK4 byly w miejscu radia, mialem taka zaslepke na 3 zegary 52mm z mozliwoscia ustawinie zagarow pod kątem tak zeby lepiej bylo z miejsca kierowcy widac.
Super miejsce dla temp oleju i plynu, z cisnieniem oleju juz gorzej bo trzeba bylo juz sie skupiac na tym. Przy ustawieniu wskazowek na pion dalo sie przylookac spadki cisnienia oleju na dluzszych prawych lukach. Lokalizacja w EK4 ujdzie ale nie jest optymalna szczegolnie podczas wyscigow.
Mialem tez zegary w EG6 w miescu radia. Lokalizacja tragedia. Ewentualnei temperatury.
Cisnienia tak jakby nie bylo. Na torze musialem planowac zerkanie na to w newralgicznych lukach - cierpialo na tym bezpieczenstwo i predkosc jazdy.
Przenioslem pozniej zegar cisnienia oleju na deske - jak jest daszek nad seryjnymi zegarami to przyczpilem zegar na tym daszku tak mniej wiecej na 1-2 godzinie, zeby bardzo nie zaslanialo toru. Od razu lepiej, kazde wahniecie cisneinia oleju bylo widoczne.
Lokalizacja super.
Teraz w ITRze od razu walnalem wszystko co sie da na deske i jestem zadowolony. Wyglada jak choinka ale to mam w dupie - wazne ze wszystko widac na torze. Mam dwa zegary ma prawej stronie i 2 po lewej. Potwierdzam to co juz ktos wspomnial wczesniej. Zdecydowanie lepiej widac te zegary po prawej. Jest to jakas taka intuicyjna lokalizacja dla oka - moze dlatego ze wiecej zakretow jest w prawo, a z lewej strony jest slupek wiec gapisz sie raczej na wprost lub w srodek szyby a nie w lewo. W kazdym razie ja tak mam.
Aha, mam tez w miejscu radia apexiego i zegar AFR. Totalnie bezuzyteczne miejsce. Jak chce podczas jady cos sprawdzic to trzeba oderwac wzrok od drogi. Jedynie na prostych w Poznaniu udawalo mi sie popatrzec jaki mam AFR wiedzac ze przede mna nic nie jedzie.

ALe oczywiscie kazdy montuje tam gdzie lubi. W sumie to nie moja sprawa, nie moj silnik i jest mi wszystko jedno
wszystko racja.. ale na ulicy, nawet jak sie goni - wskazniki nie sa tak niezbedne jak na torze.. fakt, ze czasem zdarza sie gdzies wyskoczyc i poganiac, ale takiej ulezy to chyba dosc daleko do jednego kolka na torze poznan..

jakbym mial auto przygotowane tylko do ganiania na torze - to walilby mnie aspekt wizualny, musialoby byc przede wszystkim czytelnie!
W 6genie można by coś w tym miejscu podłubać. Ładnie zabudować daszkiem i będzie dobrze widoczne.
Ja chyba tam moje umiejscowie.

CyWiLiZoWaNe 5G I 6g mAjA Na gOrZe dEsKi tAkI NaWiEw nA SzYbE. w mIeJsCe jEgO MoZnA WsAdZiC ZeGaRkI

Wiem, czytałem, chciałem Cie podk ić bo ty nie masz takiego miejsca na desce


wszystko racja.. ale na ulicy, nawet jak sie goni - wskazniki nie sa tak niezbedne jak na torze.. fakt, ze czasem zdarza sie gdzies wyskoczyc i poganiac, ale takiej ulezy to chyba dosc daleko do jednego kolka na torze poznan..

jakbym mial auto przygotowane tylko do ganiania na torze - to walilby mnie aspekt wizualny, musialoby byc przede wszystkim czytelnie!


Ok, rozumiem Twoj punkt widzenia.
Mimo wszystko uważam, ze chociaz cis oleju (ktore moze przydac sie na ulicy) nalezy umiescic w miejsu "czytelnym".
Dosc dobrze widoczne podczas jazdy a mało "psujace" wyglad wnetrza jest miejsce pod lewym slupkiem na desce, przy daszku zegarow głównych. Łatwo ukryc kabelki rowniez.
Mysle, ze to najlepsze rozwiazanie....
gaseb to jest bardzo dobry pomysł, sam już analizowałem czy tam czy w radiu .. i już sam nie wiem
gaseb to jest bardzo dobry pomysł, sam już analizowałem czy tam czy w radiu .. i już sam nie wiem

Trzeba by tylko ladnie to zrobic bo miejsce zajebiscie na widoku. Masz pomysl jakie ramki/daszek wykorzystac? Mozna by zrobic jakos fajnie wkladane/zatrzaskiwane w ta kratke i jej wogole nie wyciagac. Tylko przewodu wpuscic w srodek i jazda.
w 100% zgadzam sie z kivikiem. sam mialem boost greddy'ego bez warninga w miejscu radia i byl kompletnie bezuzyteczny. teraz wlozylem tam egt, ale tylko dlatego ze ma warning. gydby byl bez tej funkcji to umiescil bym go tez na desce, zaraz obok boostu. czytelnosc jest najwazniejsza.
no coś w stylu jak zrobił ten gościu w pralce, troche elementów plastikowych, rzywica, szlifowanie i malowanie matem.
Ale kratke trzeba wyjąć lub kupić drugą by na niej zrobić podstawe, żeby puścić tamtędy kable trzeba zdjąć deche, ponieważ po zdjęciu panela przedniego są kanały powietrzne które bez zdjęcia deski nie ma jaki ich ruszyć, no chyba że jakoś pokobinować.. ale żeby zdjąć kratke też chyba trzeba zdjąć deche.. jak dobrze pamiętam, więc jak dla mnie robota na wiosne, teraz jest za zimno na taki eksperymenty,
Gaseb po części będzie można skorzystać z :
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=12932

a końcowy efekt coś takiego..

Taki carbonowy daszek jest mało użyteczny, bo będzie się odbijał w szybie. Natomiast sam kształt jest super.
nie.. carbon napewno nie, to jest pogladowe - ma być mat ! czrny mat oczywiście
To co wkleiles to pewnie kopia daszka Defi do Imprezy:


Wiec mozna kupic tego Defi, oryginalnie nie ma koloru i jest przygotowany do malowania (jest szary) i moznaby z niego wymodzic to na co ma sie ochote.
niby tak, ale mi osobiście nie podoba sie do końca ten daszek, tzn te 3 nad wskaźnikami (takie 3 półokrągłe - wolał bym na wprost) - bardziej chodziło mi o wizualny sens.

Tak czy śmak, mocno na jarałem się na to miejsce w nawiewie na desce i będę tam montował a nie w miejsce radiu, jakoś mnie co niektórzy przekonali
to podjedz do galerii tonow i pogadaj z nimi - zrobia Ci tam taka zabudowe.