Witam
Mam 15000zł na zakup coupe oczywiście pochodzenia japońskiego. Miał być Civic 5 gen, ale 1,5 troche słabe, a ze swapem na b16a2 albo założeniem turbiny wyjdzie troche drożej niż zakłada mój budżet. Można sie bawić w tuning mechaniczny bez robienia swapu i turbo ale nie wiem czy warto, bo w podobnej cenie co goły Civic jest Mazda mx-6 2,5 v6, z dużo mocniejszym silnikiem i dużo lepszym wyposażeniem, z którą w sumie nic już nie trzeba by było robić, poza delikatną glebą, zakupem jakichś jdm felg i innych jdm bajerów Czy to dobry zakup? Ewentualnie jakie inne coupe ze sportowym zacięciem polecacie w tej cenie? Z góry dzięki za odp.

pzdr.
A 5 gen. 1.6? Ja osobiscie polecam..

edit: masz 15 kola na samo auto czy na auto+rejestracja+ubezpieczenie itd?
bierz SOHC VTEC'a i nie pierdol...
ale coupe nie jest pochodzenia japońskiego
poszukaj z d16z6 pod maską i nie rób scen, bedzie dobrze
Pewnie chodzi Ci o 5gen 1,6 sohc. Od biedy mógłbym zaakceptować te 125hp, ale w coupe seryjnie były 1,5, a hatchbacka ani sedana nie chcem, mimo że to też ładne autka Można swapować, może z podmianką na d16z6 nawet bym sie zmieścił z kasą, ale nie wiem czy warto sie w to bawić, skoro za mniejsze pieniądze można mieć sporo mocniejszą i lepiej wyposażoną mx-6? 15k mam na auto+ewentualne opłaty jeśli bede sprowadzał z zagranicy. Na ubezpieczenie jest osobna pula pieniędzy, a o koszty przywiezienia auta z Niemiec albo Holandii na szczęście nie musze sie martwić

edit: mało troche tych coupe zeswapowanych na d16z6 Czy mx-6 jest aż tak złym autem? Moc troche większa niż w VTI, fajny wygląd, ładniejsze i bogatsze wnętrze, można wersje 4ws trafić, chyba fajny, nie?
w coupe tez byly d16z6 (125hp)

edit:

http://www.passwordjdm.pl...p?p=30072#30072
W praktyce nie bylo coupe z d16z6 tylko z d16z9 ale to tylko maly szczegol. fuji ja mam (z reszta nie tylko ja; patrz havok i g-jablko) 5 gena 1.6 125 koni SERYJNEGO i jezdzi
jeździ jeździ, nawet całkiem fajnie, bo miałem okazje sie przejechać taką coupetą po swapie Za Hondą przemawiają napewno niższe koszty utrzymania, za Mazdą moc i wyposażenie. Są jeszcze jakieś plusy Civica w odniesieniu do MXa? Z wyglądu oba mi sie podobają, bagażnika i ilości miejsca z tyłu nie biore w ogóle pod uwage. Ma to być autko do jeżdżenia dla przyjemności i pokazania od czasu do czasu na światłach, że bmw i odzież w paski niekoniecznie budzą respekt :] A może jeszcze coś innego? Jakaś Toyota, Nissan, może Prelude? RWD też wchodzi w gre.
stary najławiej bedzie ci utrzymac civa !! dostep do czesci ogromny silnik nie duzy a moc ma pozatym jest lekkie i wygodne wyposazenie to nie wszystko zwórc uwage na niezawodnosc i koszta czesci zamiennych oraz ich dostepnosć :] pozatym hondoskie 125 km pod maska jest mocne i spod swiateł wiekszosc bmw sysniesz a jak ci sie znudzi to silniczek jest bardzo rozwojowy a dostepnosc do czesci tuningowy jest ogromna moim znadniem civic !! nawet jest taki miły pan o niku havok i on swoja ma na sprzedaz i bardzo ja polecam furka zadbana pierwsza klasa
dokładnie http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=1193
a Honda VTi a mazda mx-6 to wiesz ze jest przedzial na korzysc VTi
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2762593 to jest nawet fajne tylko AUTO ZAREZERWOWANE.
No i Honda łatwiejsza w utrzymaniu jak wyzej zostalo to juz napisane
Nie dość, że w coupe były 1.6 SOHC VTEC, to na dodatek także w specyfikacji d16z6 (d16z9 to na rynek europejski). W wersji JDM (tak, były takie - robione w USA, sprzedawane w Japonii, kierownice po prawej stronie) auto miało silnik d16a i 130hp.
a Honda VTi a mazda mx-6 to wiesz ze jest przedzial na korzysc VTi
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2762593 to jest nawet fajne tylko AUTO ZAREZERWOWANE.



Ale to jest hb, a ja chcem koniecznie coupe Jakby mnie było stać na coupe i swapa na dohc to bym sie nawet nie zastanawiał Bede myślał nad tym 1,6 sohc ale po pierwsze jest ich mało, a po drugie 45hp więcej w Maździe kusi. Z drugiej strony koszty eksploatacji 2,5l V6 mnie troche przerażają. Trudny wybór, nie było problemu, to zachciało mi sie sportowej fury, jak tak dalej pójdzie to zostane przy Vectrze :wstyd:
ja chciałem coupe, wymogiem było nienagannie utrzymane, z dobrym wyposażeniem.
Kupiłem takie i teraz zbieram $$ na mody.Prawdopodobnie wszystko skończe w przyłszym roku, ale będzie warto napewno :hyhy:
No dobra, jestem coraz bardziej do Hondy przekonany ale pojawiła sie jeszcze jedno możliwość. Co myślicie o Integrze (zwykłej, nie Type R)? Domyślam sie, że w zakrętach lata gorzej od ITRa ale chyba i tak lepiej niż Civic? A 144konióf mi powinno wystarczyć
Dobra alternatywa, nie jest ich tak duzo jak civicow, i napewno nie będzie tak tani w eksploatacji jak civic.
mechanicznie to to samo.
blacharsko jest inny, ale to nie jest aż tak wielki kłopot.
jak w dobrym stanie to bierz. b18b ma 140 koni
i napewno nie będzie tak tani w eksploatacji jak civic.



Ale tańszy niż MX-6

Pati, to znaczy, że zawieszenie jest takie samo jak w ITR?

Ogólnie auto kozak jak dla mnie, szkoda że tak ciężko trafić. Ile mniejwięcej taki w dobrym stanie powinien kosztować? Na allegro jest czerwony za 10kzł ale stan wydaje mi sie średni, niedawno był jeszcze biały troche drożej ale stan ze zdjęć gorzej niż średni. U faszystów też tego dużo nie ma No ale jak bedzie trzeba to sie poczeka
to znaczy ze płyta podłogowa oraz całe zawieszenie jest takie samo jak w EG. DC=EG
różni sie tylko grubością stabilizatorów.
male OT. bedac w japonii widzialem 4 coupe 5gen. z kierownicami po "ichniej stronie"
kontynuując OT: Coupe były produkowane tylko w USA, ale na rynek japoński szły także z kierą po prawej.
No przecież to samo napisałem na poprzedniej stronie...
Tu jeszcze macie specyfikację:
http://english.auto.vl.ru...c_coupe/1994_2/