[quote="pawela"
2: czy podejdzie chłodnica klimy i wiatrak z D serii czy musi być z B?
3: czy trzeba zmieniać nagrzewnice?
4: czy trzeba ingerować w ECU?
5: czy 1 aucie jest już instalacja elektryczna pod klime i wystarczy się podłączyć, czy muszę ciągnąć od nowa?
6: czy muszę zmieniać panel nawiewów na werjsę z klimą czy po prostu dołączyć i podłączyć przycisk?
[/quote]
odpowiem na to co wiem :
2: podejdzie, roznicy w wiatrakach nie ma
3: jezeli jest sprawna/szczelna to nie,
4: jakie ECU ? klima nijak się nie wpina do ECU samochodu , odpowiedz : nie
5: nie wiem czy w kazdym w moim byla gotowa instalacja pod klime, wystarczy podpiąć wiązkę od spręzarki , skraplacza oraz jeden kabelek nad nogami pasażera do nagrzewnicy , włożyć przycisk zamiast zaślepki w panelu sterowania i gotowe. Brakuje przewodów gdy chcesz zakładać klimatronik - do czujników temperatury, nasłonecznienia , inny jest element przy silniku (rezystor oporowy?) wiązka od panelu inna oraz dodatkowy silnik/siłownik do strowania temperaturą - to tak dla zaintereosawanych:)
6: jw
dodatkowo - przed złożeniem umyj/wypłucz wszystkie przewody w benzynie ekstrakcyjnej, tak samo nagrzewnicę - skraplacza nie myjemy. Kup nowy osuszacz ! Proponuję kupić też nowy skraplacz - klimatyzacja będzie chodziła duzo sprawniej na nowych elementach. Ważna uwaga - wszelkie załamania po wygięciu przewodów są siedliskiem bakterii więc warto kupić nowy przewód jeżeli ma wyrazne zgniecenia itp.