witam

zamienie civic eg3 z silnikiem b7+ na inną Honde (prelude, civic, crx, obojętnie jeśli mi sie spodoba). Jest do składak (kiedyś przewożono silnik i bude osobno w celu unikniecia kosztow przewozu przez granice), rok 1996.

Silnik d15b7 z kanadyjki, rozpórka VTI, wymieniony bak z pompą elektr., stożek na odme, całkiem krótka skrzyni biegów (ok. 100km/h na dwójce), ssak d16z6 (nowe uszczelki, wyczyszczony w środku), dolot alu na zamówienie z komorą sprężającą - coś na kształt ARC, osłona termiczna, dolot spiro ze zderzaka (prawy halogen), wyciety otwór na doprowadzenie powietrza (eg3 go nie miały), stożek Simota duży, wywalony rezonator.
Kolektor 4-2-1 d16z6, zamiast kata poprowadzone 2 cale.

Zawias -40, alusy ori Honda 14cali, rzadko spotykane, ale bardzo fajne. Ambery, wygładzone boczne listwy, wygładzone migacze, dokładka przód VTI, lotka VTI, spryski d C3, kolor auta to czarny mat. Zegary z obrotkiem od d16z6, deska i boczki czarne - z kanadyjki, czarna wykładzina podłogowa, gałka zmiany biegów skuk2 style. fotele i kanapa od 6 gena anglika, tyle zagłówki, długa konsola, short.
Hamulce przednie przeniesione od VTI EG6 (262mm).

Stan auta dostateczny. Blacharsko auto do malowania, rdzewieją nadkola, klapa, drzwi. Ręczny nie działa, amor wylał. Auto jeżdżące praktycznie codzieninie. Przebieg wg poprzedniego - ok. 150000 buda i 130000 silnik. Progi kiedyś były robione, silnik w stanie eleganckim, oleju nie bierze, bądź bierze tyle że nie ma co sobie głowy nim zawracać. Niesamowicie mocne 1.5, moc w przedziale 115-120km, wg poprzedniego właściciela hamowania bez ssaka z6 wysrała 125km. Naprawdę szybkie auto i mimo seryjnego ostatniego tłumika niesamowicie głośny i ryczący silnik. Można się zakochać.

lokalizacja - wlkp, cena dla regulaminu 5000zł. Kontakt tylko PW, zdr.