Aby podnieść auto muszę jechać nakrętką w górę czy w dół?
Jak podjadę do góry to bardziej ściskam sprężynę.
Czyli będzie wyżej ale będzie i twardziej.


A ja chce by było wyżej i bardziej komfortowo.



ten gwint nie ma regulacji wysokosci... jedynie mozesz zmieniac charakterystyke pracy sprezyny, tak jak napisales... jesli pokrecisz nakretka w gore i scisniesz sprezyne to auto bedzie twardsze poprzez twardsza sprezyne i maly zakres pracy amorka, jesli rozkrecisz w dol wtedy bedzie miekka sprezyna i amor bedzie pracowal w praktycznie calej charakterystyce przez co bedzie komfortowo.

moze beda roznice w wyskosci zawieszenia ale to myskle, ze max 2cm.
A ja chce by było wyżej i bardziej komfortowo.

to zostaw seryjna sprezyne i kup dobry amortyzator.
ARTX też mi sie wydaję, że więcej niż 2cm bo ja u siebie jak miałem nakrętkę na samej górze to wyglądał jak jeep a na samym dole tak jak teraz i wydaje mi sie, że różnica była spora koło 5cm pomiędzy tymi położeniami nakrętki przy gwincie.

jeszcze jedno ten gwint nie będzie nigdy komfortowy i wygodny, mam go w solce i można czasami kurwicy dostać na dziurach


jeśli dobrze myślę to nakrętka na samej górze ściśnie tak sprężynę, że tłoczysko amortyzatora przy obciążeniu nie schowa się, a gdy będziemy nakrętkę obniżać sprężyna będzie się rozszerzać przez co przy obciążeniu samochód pójdzie w dół
ten gwint nie ma regulacji wysokosci... jedynie mozesz zmieniac charakterystyke pracy sprezyny, tak jak napisales... jesli pokrecisz nakretka w gore i scisniesz sprezyne to auto bedzie twardsze poprzez twardsza sprezyne i maly zakres pracy amorka, jesli rozkrecisz w dol wtedy bedzie miekka sprezyna i amor bedzie pracowal w praktycznie calej charakterystyce przez co bedzie komfortowo.

moze beda roznice w wyskosci zawieszenia ale to myskle, ze max 2cm.



LOL po czym to widzisz? Zasada jest taka krecisz w dol auto idzie na ziemie krecisz w gore auto idzie do gory


Pany ten gwint ma regulacje wysokosci i napewno wiecej niz 2cm Ba widze tam na 2 przednich amorkach regulacje twardosci takze bedzie komfort jak sobie ustawisz
to jest chyba V1 czyli według mnie nie ma ustawienia twardości a te wystające czopki służą do odkręcenia czapki amortyzatora
LOL po czym to widzisz?


prawdziwy gwint ma regulacje wysokosci przy ktorym nie trzeba zmieniac charakterystyki pracy sprezyny, juz widzisz roznice?

oczywiscie te 2cm strzelilem od tak... moze byc tak jak Parówa napisał i 5cm.
ale nie zapominajcie, ze podnoszac czy opuszczajac auto na sprezynie jednoczenie zmienia sie charakterystyke pracy takiego zawieszenia. jesli mamy osobna regulcacje samej wysokosci to juz wtedy jest calkiem co innego..
to moze zeby nie zakladac nowego tematu mam pytanie mam okazje kupic gwint tylko tyle ze bez gornych mocowan czy seryjne mocowanie bedzie pasowalo????
tak seryjne mocowania pasują

aj ...

tamto kw ma regulację wysokości
quid pro quo
Zawieszenie gwintowane = możliwość regulacji wysokości po przez kręcenie nakrętkami trzymającymi sprężynę u jej dołu ...
reszta ma regulację skokową (patrz koni 1130)

gwinty KW przynajmniej ten który miałem ma regulację wysokości ale nie miał regulacji tłumienia ale nie ważne przy jakim ustawieniu wysokości był tak samo twardy a czemu? bo sprężyna była bardziej ściśnięta, a amortyzator był rozciągnięty ... a jak się zjedzie na sam dół .. olaboga jest tak samo twardo bo? amortyzator jest ściśnięty a sprężyna rozciągnięta.. poza tym wyczytałem że KW bez regulacji twardość nie ważne na jakiej wysokości jest pracują tak samo na tym polega charakterystyka tego zawieszenia.
kolega Ktulu dobrze prawi za bardzo rozkminiacie te zawieszenia, moze byc różnica w twardosci zaleznie od wysokości ale to są nieodczuwalne różnice
mam problem z ustawieniem wysokosci gwintu chcialem go torche podniesc na zime i stal rowno podnioslem prawa strone potem na taka sama wysokosc podnioslem lewa zalozylem kola i okazalo sie ze lewa strona stoi o 15mm nizej poznioslem o tyle gwint i samochod poniosl sie o 5mm o co w tym chodzi jak to teraz wyrownac ????

z gory dzieki za info