Przyszła kolej na zawias. Moje pytanie co wybrać.
Auto jeździ na codzień.Na temat Teina SS można troche znaleść a na temat BC N+ nie za wiele.Może ktoś mi coś podpowie ceny w tym samym przedziale.
Prosze po mnie nie jechać jestem zielony,czekam na jakieś wskazówki.
tein jest duzo biedniejszy konstrukcyjnie. roznica bedzie dosc zasadnicza - w twardosci. ss to kanapa, bc nadaje sie juz conieco do upalania.
Żeby nie zakładać nowego tematu: może się ktoś wypowiedzieć na temat samych sprężyn Tein'a ? Pacjent to EG4.
Ok, rozumiem, że opinia na temat Teina SS dotyczy ogólnie modelu, ale czy ktoś miał przyjemność jeździć tym w budzie dc5/ep3?
bc nadaje sie juz conieco do upalania



jeżdżę na BC N+ od 2tyg (teraz znow nie bo auto u lakiernika ) i powiem ze zawias nadaje sie do upalania jak najbardziej. Przy najmiększym ustawieniu nie jest wcale wybitnie komfortowy. Samochod przy hamowaniu badz w ostrym zakręcie nie kładzie się nic. Przy ustawieniu najtwardszym nie da jezdzic dluzej niz godzine po miescie W samochodzie czuć kazdy wybój na drodze, czesie odczucia sa fajne ale tylko do polatania po zakretach. Zawias jest dla mnie perfekcyjnie idealny,pracuje wysmienicie przy wyzszych predkosciach, nierwonosci na drodze wybiera swietnie i tłumi wszystko elegancko. Przy lekkim tyle takim jak ja mam w eg najtwardsze ustawienie tylko na tor lub autostrade

Ogólnie polecam ten zawias do codziennej jazdy i na zakrety!
mozna jaśniej?


zapomnialem dodac ze przy najmiekszym ustawienu jest odpowiedni do codziennego uzytku
Przy najmiększym ustawieniu nie jest wcale wybitnie komfortowy

Nie negując Twojego zadowolenia z zawieszenia tez mam odczucie, że sam sobie zaprzeczasz.
Z jednej strony piszesz, że nie da sie jezdzić, czuc kazdy wyboj (rozumiem, ze fura podskakuje) a z drugiej piszesz, że zawias wszystko perfekcyjnie wybiera.
Napisz coś wiecej np na co wpływa regulacja, czy da sie wszystko dostosować do jakości ulic. Jakie są Twoje spostrzezenia w tej kwestii.
Czy skoro zawias wg Ciebie jest dobry na upalanie to czy regulacja ma wpływ tylko na nierówności czy tez czuć, że regulacja wpływa na charakterystykę fury w zakrętach i podczas hamowania podczas upalania.
Jakbyś mógł wiecej napisać o swoich odczuciach bo jestem ciekaw jak sie ten zawias sprawuje i co sie da naprawde wyregulować a co nie. BTW jakie spreżyny masz na przodzie i na tyle.
w n+ sprezyny sa 10/7

jesli to jest taki sam zawias jak mial tiesto, to jest to raczej bardziej komfortowa strona "sportowej" charakterystyki i spokojnie nadaje sie to do jazdy na codzien. nie wiem jak wplywa na to regulacja tlumienia, ale tiesto mial chyba ustawione na minimum. dzialalo to podobnie jak jakis srednio skrecony superstreet (ale nie ten z europy, tylko us spec, z twardszymi sprezynami).
to dokladnie zawias po tieesto
ok, dzieki za info