witam znalazlem taki komplet

komplet amortyzatorów sportowych bardzo dobrej firmy KONI SPORT żółte, oraz 4 sprężyny obniżające (- 40mm) niebieskie też firmy KONI do Hondy Civic VI hackback 5d wersja europejska, pasują do aut z lat od 1995 do 2000

i teraz pytanie czy to podejdzie do mojego 6gen 3D? calosc lub same spiringi chociaz? jest ktos w stanie mi powiedziec
bedzie pasować
po swapie przód siadł niżej niż tył - zawias oem amor + spring eibach...
jaką konfigurację polecacie - przekornie powiem fajnie by było nie za twardo nie za miękko
pytanie pomocnicze na jakich zestawach jakie macie obniżenie w 6 genie po swapach ?
Standardowo, koni/bilstein b6 + sprężyna z ITR'a + stabiki 26mm na przód i 22mm na tył. Nic więcej nie trzeba do szczęścia.
Zobacz mój temat, jesli chodzi o wysokość.
Pit a powiedz mi stabilizator od ek9 przod i tyl plus zawias koni 1130 bedzie dobrym roziwazaniem? bedzie sie to trzymalo drogi? bo teraz mam zawieszenie serie od ej9 i troszke malo stabilne jest
majty, a co wyżej jest napisane ???
Pit, ile tak mniej więcej siadło auto na springach z itr'a ? na którym frezie masz koni ustawione ?
majty, ja mam taki setup u siebie i jest to rewelacyjne rozwiązanie na ulice i spokojnie na tor.

wierzba, auto siadło jakoś -30mm wydaje mi się, koni mam ustawione na górny albo środkowy frez, nie pamiętam, jak to tam jest.. w każdym razie nie jest obniżony na gnieździe sprężyny.
majty, ja mam taki setup u siebie i jest to rewelacyjne rozwiązanie na ulice i spokojnie na tor.



no to fajnie wiem na czym stoje i czym sie mam kierowac a co do usztywnienia jeszcze budy to pewnie rozporka przodnia gorna plus c-pillar i jaka tylnia w bagazniku? nie ma co kombinowac z dolnymi rozporkami jak beda stabilizatory od ek9?!
a co ma stabilizator do sztywnosci budy?
ktoś jeszcze jeździ na podobnym setup'ie czyli springach z ITR'a i ile to mniej więcej obniżyło ?
czy jest jakaś różnica w springach itr spec 96 vs 98 ?
Ja jeżdziłem na takim setupie w poprzednim EG obniżyło tak jak pisałem.