Hikieloss, herezje jakieś piszesz. Wg czego diagnosta ustawia zbieżność? Założonych na koła przyrządów i odczytu? Czu wg ustawienia kiery? Jego zadaniem jest ustawić zbieżność drążkami w ten sposób żeby koła mieściły się w granicy błędu a najlepiej były ustawione idealnie. I zwisa mu i powiewa czy kiera się przekreciła w którąś stronę.
A jak kiera kiedyś była ściągana i jakiś matoł założył ją przekręconą 90st to będziesz żądał od diagnosty ustawienia zbieżności tak, żeby się kiera wyprostowała? Przecież wtedy popieprzy się cała zbieżność.
On ma ustawić na kołach przy pomocy przyrządów tak jak normy nakazują, a nie kierę na prosto!
Tak, ale przy takim ustawieniu, powinien poinformowac klienta, ze ktos majstrowal z kiera, zdjac ja ustawic odpowiednio kola i zalozyc kiere zeby byla prosta nie uwazasz, ze wypadaloby zrobic klientowi porzadnie skoro juz sie za to zabiera, albo nie robic wogole ?? Pozatym Dlugi wyraznie napisal ze magiel jest z 1.4 wiec co to oznacza w Ek4 ?? Ze musialbyc wymieniany, czyli pewnie tez wiesz ze po wymianie magla przy ustawieniu zbieznosci nalezy diagnoscie zakomunikowac ze byl on wymieniany i oprocz zbieznosci nalezy ustawic skrety i kiere...
Nie ogarniam tematu zawieszen wogole, wiec moglem najebac baboli, ale wydaje mi sie, ze tak to wszystko powinno wygladac.