Chce zakupić jakiś sensowny zestaw zegarów i nie wiem co wybrać, jaką firmę, co muszą mieć żeby było dobrze itp. itd.
Oglądałem Auto Meter i cena jest przyzwoita a może lepiej dołozyć i kupić Defi o których też słyszałem że potrafią wariować.
hmm...?
Autometer w takim projekcie jak Twój to dla mnie nieporozumienie...
STRI ?
STRI ?



Polecam - jeszcze nie miałem reklamacji
to dobrze sie składa bo akurat mam już 2 STRI - boost i temp. oleju
to dokup reszte i bedzie wypas

pytales juz o dziure w zderzaku (takie fajne el konkurso bylo nawet), o wielkosci tarcz hamulcowych, o wskazniki (ale w tych watkach juz nie mozna bylo nic wygrac, szkoda - mysle, ze byloby wiecej odpowiedzi). masz wlasne zdanie na jakikolwiek temat? ile jeszcze podobnych watkow powstanie?
Widze, że markosowi okres powrócił Chyba od tego jest forum, żeby pytać
pytales juz o dziure w zderzaku (takie fajne el konkurso bylo nawet), o wielkosci tarcz hamulcowych, o wskazniki (ale w tych watkach juz nie mozna bylo nic wygrac, szkoda).. masz jakies wlasne zdanie na jakikolwiek temat? ile jeszcze podobnych watkow powstanie?



a co to zapytać sie już nie można? nie znam sie na tym więc pytam się tych co mieli już z tym praktyczną styczność a nie czysto teoretyczną. Poluzuj rajstopy Markosie!
jestem luzniutki jak fryteczka, absolutnie nic mnie nie gniecie.

oczywiscie, ze mozna zapytac. planujesz moze na wiosne jakas zmiane felg, czy cos? tak wiesz, zeby powstaly jeszcze ze 3 konkursy? tak tylko pytam, moze jak sie przygotuje, to koncu cos wygram
A jak STRI, to mechaniczne czy elektryczne zbierają dobre recenzje? W sensie X-line czy DSD-SLM II?
Jak widać ten kolor amber w ciągu dnia?
Czy biały jest niebieskawy, jak np. w Prosportach?
Powiedzcie mi mial ktos cos wspolnegoz DEFI DF Link Display, jesli chodzi o funkcjonalnosc to wyglada bardzo fajnie, ma mozliwosc ustawienia alaramow, a w zaleznosci od ilosci podlaczonych czujnikow moze wyjsc dosc ekonomicznie w stosunku do kilku zegarow.


http://www.sklep.tgauto.p...ay+df05101.html

Do tego musimy dokupic:

DEFI DF Control Unit II Ver.2.0
http://www.sklep.tgauto.p...-0+df05002.html

I rozumiem, ze do tego odpowiednie czujniki, w zaleznosci od tego co chcemy monitorowac ??
moze wyjsc dosc ekonomicznie w stosunku do kilku zegarow

nie wyjdzie
czujnik kupowany luzem nie jest duzo tanszy od kompletu z zegarem.
zaleta jest taka ze masz wsio w jednym miejscu, zamiast szeregu zegarow rozrzuconych po desce.
czujnik kupowany luzem nie jest duzo tanszy od kompletu z zegarem.
zaleta jest taka ze masz wsio w jednym miejscu, zamiast szeregu zegarow rozrzuconych po desce.



Dokładnie kiedyś ja o tym myślałem i molestowałem Patiego o ceny. W przypadku Defi z tego co pamiętam sam czujnik potrafi kosztować 70-80% ceny kompletnego zegara. W przypadku konkretnego projektu moim zdaniem warto. Jak napisał Pati masz wszystko w jednym miejscu. Na początku ogarniasz to co najpotrzebniejsze (boost, egt, ciśnienie oleju) a potem możesz dołożyć inne fanty.
ładnie sie prezenci..


Ja mam wskaźniki DEFI ale te najprostrze modele (bez centralki) Jak narazie sprawują się super ale minus jest taki , że nie ma alarmów i innych ostrzegających nas diod. To sa poprostu same wskaźniki . Jak ktoś ich nie widział na żywo to naprawdę polecam . Świetnie się prezentują .
A troszke nizej niz stri .... czy Auto Gauge (seria stepper motor z peak) podobno tez daja rade ... ?? Chce zmienic moje indiglo a nie za duzo wydac i tak 750 za 3 wychodzi ...
Daje rade przez jakiś czas. Potem się pierd... Mam na nie sporo reklamacji.
uuuuuuu ..potem to znaczy ile .....
Różnie. Czasem po tygodniu, czasem po pół roku. Generalnie nie polecam.
a co polecasz w takim razie?
Wszystko co firmowe jest godne polecenia, ale to już inna półka cenowa. STRI, Defi, Greddy itp.
nie ma co oszczedzac i sie usprawiedliwiac, mam komplet 5 zegarów greddy dzialaja super tylko ze nie mam warningów i to jest mega minus.
Różnie. Czasem po tygodniu, czasem po pół roku. Generalnie nie polecam.


tez mam boost'a auto bałgana i juz jest do wymiany bo sprezynka juz daje się we znaki
a testowal moze ktos VDO?
a testowal moze ktos VDO?



Markos testowal, cos kiedys chyba o nich pisal...
mialem podlaczona tylko temperature wody. sa to dosc podstawowe wskazniki niezlej jakosci, teraz ma je mum666.
Jak jest z bezawaryjnością zegarów STRI, zna ktoś przypadki że te zegary dały dupy? Bo są 2 razy droższe od AG i sie zastanawiam czy warto, a na Defi czy Greddy mnie nie stać.
Jak jest z bezawaryjnością zegarów STRI, zna ktoś przypadki że te zegary dały dupy? Bo są 2 razy droższe od AG i sie zastanawiam czy warto, a na Defi czy Greddy mnie nie stać.



Ja mam EGT Stri 6 miesiecy chyba i bez problemow.
Żaden z tych które sprzedałem nie wrócił na reklamacje
a ktoś sie orientuje czy te wskazniki maja od razu czujniki czy trzeba dokupić osobno bo nic nie pisze na stronie

http://www.inter-rally.pl...peratury-spalin
sadze ze najlepiej to pytanie skierowac do sprzedawcy...
mialem podlaczona tylko temperature wody. sa to dosc podstawowe wskazniki niezlej jakosci, teraz ma je mum666.



I jestem zajebiście zadowolony. Proste, czytelne, brakuje troche warningów ale to ich jedyna wada.
Ja w STRI miałem fabrycznie trafiony czujnik temperatury oleju ale Grooby dokonał szybkiej wymiany i na jest ok
To się nazywa gwarancja na miejscu i od ręki
zeby nie zakladac nowego watku.. wydumalem sobie siakies wskazniki i egt jest tylko do 1000°C - wystarczy, czy szukac innych, odczytujacych tez wyzsze temperatury?
wez wiecej. na wszelki wypadek.
no to ch*j, nie wiem juz co mam kupic
IMO wystarczy. Powyżej 900* i tak już będziesz srał po gaciach i odpuszczał.
dobra, to biore ustawie sobie warning na 950
No dokladnie. Ustawiasz warning na 900 z hakiem i przy każdym piknięciu i tak bedziesz odpuszczał więc nie ma sensu bawić się w jakies wydumane zakresy.
ustawie sobie warning na 950



tak sie nie da jezdzic bo ciagle bedzie piskał

a powaznie to wydaje mi sie ze do 1000 wystarczy bo ustawisz warninga tak jakpiszesz na 950 i rozsadna głowa drivera wystarczy
no dobra, zaeksperymentuje, chyba nikt jeszcze u nas nie uzywal tych wynalazkow kupione
A jaki to brand, jeśli można spytać? W końcu i tak już kupione
Co za cudo kupiłeś !markos?
spa
ale analog?
nie, podwojne cyfrowe
takie coś chyba: http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=828

?
tak, taki zegar tez kupilem.
Najważniejsze, że mają alarm, bo w czasie jazdy nie widać na nich kompletnie nic.. Ale z alarmem jak najbardziej git
w sumie to podczas zapie*dalania nie patrzy sie prawie na zaden zegar, wiec przymknalem oko na to, ze sa cyfrowe. chcialem miec 4 wskazania w 2 zegarach no i jakos sie udalo zobaczymy co to za badziew jak juz przyjada.
też mi sie wydaje, że na tych elektronicznych to gó**o widać podczas jazdy. Jak zegar jest analogowy to wystarczy kątem oka spojrzeć w jakim położeniu jest wskazówka a tutaj trzeba się przyglądać na te cyferki
to kup analogowe. w czym problem?
tak zrobie, nie mam problemu. A po co ten atak od razu?
chyba za duzo rozmawiales z nevada.. czy umiesz wskazac slowo, lub moze kilka slow, albo moze jakies szczegolne ich polaczenie, lub moze cos jeszcze innego, co powoduje, ze odebrales to jako atak?
To nie miejsce na robienie ot, ale ton Twojej wypowiedzi pozostawia wiele do zyczenia
a czy STRI z serii x-line maja sonde razem z zegarem EGT ?
Tak.
Warto doplacac za serie SLM przy STRI, czy X-line zupelnie wystarcza ??
Przymierzam sie do cisn. i temp. oleum.


Przy okazji 1/8 npt to ile mm ?? 4 ??
1/8 npt to rozmiar gwintu. po prostu. i jest inny niz 4mm.
Orientuje sie ktos jakie gwinty maja STRI X-line ?
jak by ktos drazyl dalej sprawe gwintu 1/8NPT czyli gwintu do czujnikow do zegarow to tu mozna kupic takie gwintowniki:
http://www.narzedzia-prof..._228466-71.html

gwintownik ten tez wystepuje w badziewnych zestawach w marketach lerua ale mozna nimi jedynie poprawic zniszczone zwitki gwintu
Różnica polega na warningu i peaku. Moim zdaniem warto - w czasie jazdy na "pełnej kurwie" np. na torze rzadko kiedy jest czas patrzeć na zegary.
Orientuje sie ktos jakie gwinty maja STRI X-line ?

zapewne takie jak 99% zegarow na rynku, czyli 1/8" npt.
co za roznica.. jak bedziesz potrzebowal jakas przejsciowke, to sie wytoczy.
a lepiej STRI x-line, czy AG z serii SM, bo te 2. maja chyba warninga, a cena zblizona wyjdzie;
i jak sie spisuje EGT w obu, czy jest wystaczajco szybkie?
Jesli cena wyjdzie Ci zblizona, to bym sie nawet nie zastanawial i bral STRI.
Gadaj z Groobym ma promocje .

Wiem od znajomego, ze czujnike EGT mu nawal w AG.
x-line nie ma warninga podobno
x-line nie ma warninga podobno



Ja sie doczytalem, ze ma tylko fabrycznie ustawiony w jednym miejscu.
podepnę się do tematu zastanawiam się jakie zegary kupić i tu pojawia się pytanie które wskaźniki powinny mieć worning ??
ciśnienia oleju czy temp?
Myślę na zegarami stri i się zastanawiam czy wszystkie kupować z worning.
Oczywiście tańszą opcją są AG ale już ktoś pisał że są bardzo awaryjne ale te os spalin czy od oleju

jak radzicie? a NA
napisz jeszcze raz, po polsku, bo nie wiadomo o co Ci chodzi...
napisz jeszcze raz, po polsku, bo nie wiadomo o co Ci chodzi...



wolniej

1 czy do silnika NA kupować zegary ciśnienia i temp oleju oba z worning czy na przykład tylko temp lub cisnienia

2 czy zegary AG (wszystkie wyroby) są tak awaryjne jak pisaliście wcześniej tzn czy nie wywalać kasy na monitoring oleju (ciśnienia/temp) i kupić AG

może teraz jest jaśniej
niewiele...
do wolnossaka mozesz dokupic cisnienie oleju i temp oleju. cisnienie z wArningiem. temp niekoniecznie.
nie kupuj AutoGałgana. lepiej STRI.
A kiedyś gdzieś badali jak działają różne wskaźniki i wyszło im że auto bałagany są bardzo dobre pokazują bardzo dokładnie i mają dobrą cene i dobrą jakość a są tańsze od stri o połowe że chyba źle szukałem gdzie polecacie kupować stri?? nie bardzo wiem gdzie kupić aby nie przepłacić a na http://moto.sklep.pl/?grut=983759 jest sporo rodzaji i który warto wybrać
WSKAŹNIK DSD SLM-II 52MM czy lepiej zwykłe dsd??

Potrzebuje
-Turbo
-Egt
-i nie wiem co bardziej potrzebne ciśnienie czy temp oleju
jak sa super, to kup ag, w czym problem?
stri mozesz kupic w intercarsie (czyli przez groobego)
tez nie wiemy co bardziej potrzebne, wybierz co uwazasz za stosowne
i wszystko jasne
po cisnieniu dojdziesz czy olej jest juz cieply, albo za goracy, po temperaturze srednio wywrozysz cisnienie. moim zdaniem obydwa sa rownie wazne, a jesli mialbym wybierac i kupic tylko jeden - to kupilbym cisnienie.
A ktoś może mi jeszcze wyjaśnić dokładnie czym różni się stri DSD sc od STRI DSD SLM 2
tak na szybko po spojrzeniu na strone producenta: slm ma sciemniacz i ciemna szybke.
Si. Coś jak smoke face
powinienem kupic wskaźnik cisnienia oleju wyskalowany do 7 czy 10 bar ?

chodzi o auto z podpisu
jaki zegar jest do 7 bar
http://allegro.pl/item929...2mm_tuning.html chyba jednak wybiore 10bar, lepiej sie prezenci
zajebisty zegarek.. a moze chociaz elektroniczne stri..?
mam juz greddy od boosta umieszczony na górze, na dole będzie gałgan w dinie od temp oleju (dostalem gratis od hcc), chce jeszcze gałgana od cisnienia oleju bo słyszalem pozytywne opinie co do prezycyjnosci pokazywanych wyników

po 1 względy estetyczne, nei chce miec 3 różnych zegarów, każdy z innej bajki, po drugie finansowe. jak padną gałgany będą stri, defi etc.

temp spalin nigdy nie przekraczają 500 stopni wiec zastanawiam sie czy jest sens trzymac zegar od EGT... ?? (mam nadzieje ze nie palnąłem głupoty )
temp spalin nigdy nie przekraczają 500 stopni

say what??? to chyba zegar masz padniety, albo cos zle z niego czytasz..
termopara jest w tlumiku końcowym?
EGT masz albo popsute albo coś źle czytasz

Kup normalne wskaźniki elektroniczne, o AG zapomnij.

Najtańsza sensowna półka to STRI
AG z serii SM też są elektroniczne(na silniczku krokowym) i nawet mają peak i zapamiętywanie największej wartości a cena przystępna i sprawdzone że są dokładne. No ale przecież to gałgany więc od razu twierdzicie że nie warto
Kolega ma właśnie AG SM ciśnienie oleju i mu się pierd... co chwila, łącznie z pokazywaniem ciśnienia 0,0
AG to chała niestety... Przekonałem się na wskaźniku boosta.
AG z serii SM też są elektroniczne(na silniczku krokowym) i nawet mają peak i zapamiętywanie największej wartości a cena przystępna i sprawdzone że są dokładne. No ale przecież to gałgany więc od razu twierdzicie że nie warto



wlasnie taki mam tylko od temp. oleju i chcialem do kompletu dokupic jeszcze cisnienie, no ale juz teraz zbaranialem

jedni twierdzą, że ok, drudzy, że hała - chyba spróbuję i jak dadzą dupy to zainwestuje w cos lepszego - wkońcu drogie nie są

[ Dodano: 2010-03-03, 21:41 ]
na ogoł masz jedno i drugie ale jesli bym mial wybierac to warning.
Ja mam gałganów aż 5 (jak w samolocie) i wszystkie chodzą ok mam z peak i warningiem, a wg testu w którymś numerze gazetki tuningowej to nawet AG z serii SMOKE były dokładniejsze od innych bardziej firmowych i sporo droższych. Jak się komuś pierdzieli to niech odda/wymieni na gwarancji

jeszcze jedno pytanie: lepiej mieć peak, czy warning?



peak bo:
1. ma dwa kolory podświetlenia (biały i jakiś tam)
2. ma peak ...
3. piszczenie przy starcie da sie wyłączyć, a warning piszczy przy każdym odpaleniu
4. możesz sobie ustawić kiedy ma sie włączać alarm
wiesz o czym piszesz? pkt 1 3 i 4 są o warningu.
wiem doskonale o czym pisze.
ewentualnie ta seria (stepper motor) warning którą oglądałem była jakaś wybrakowana względem peak.
mówię dokładnie o tym zegarku http://allegro.pl/item938...auto_gauge.html
KAMILcom, po pierwsze zacytowałeś mnie a tego co jest w cytacie ja nie napisałem WTF? Po drugie ten zegarek co pokazałeś to jest inna seria bez peak. Ja pisałem o tych zegarkach http://dabtuner.pl/STEPPE...0--default.html . One mają warning oraz peak. A po trzecie jeśli w nich wyłączysz piszczenie przy starcie to przy włączaniu się warningu też nie piszczy - tylko miga na czerwono
Poprawione.
Pokazałem inną serie, celowo...
reszta sie zgadza. co do wyłączania dźwięku to wolał bym żeby mi nie urywały łba za każdym razem jak odpalam fure (wiem co sie dzieje przy dwóch, a co będzie przy 4 ? ) i ludzie na parkingu nie patrzyli jak na idiote jak masz dobrze umieszczone zegary to tego mrugania nie idzie nie zauważyć. ewentualnie możesz sobie zrobić w widocznym miejscu jedną lampkę i podłączyć pod wyjścia do warninga i wtedy wystarczy rzut oka który parametr nie jest w normie.

mylicie serie
warning - to zegarek z sygnałem świetlnym i dźwiękowym. nie da sie ustawić w którym momencie ma sie włączać alarm. ma jeden kolor podświetlenia. no i te pikanie za każdym uruchomieniem
peak - możliwość dowolnego ustawienia alarmu. wyłączenia dźwięku i zmiany podświetlenia (dobra funkcja, bo biały rozprasza w nocy)
nie ma czegoś takiego jak peak warning
KAMILcom, ale do kogo to piszesz? Ja mam takich 5 zegarków i nie musisz mi tłumaczyć jak działają... i kto myli serie? Nikt nie napisał że zegary nazywają się peak warning tylko że są z peak oraz warning to chyba jasne... nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi hehe
zegary AG mają ALBO warning ALBO peak?
Pati, są dwie wersje Stepper Motor tych na silniczku krokowym.

Jedna ma tylko warning którego nie da się ustawiać (SM) http://allegro.pl/item947...wiss_alarm.html

a druga ma warning (który można dowolnie ustawić) oraz peak (SM z peak)-> http://dabtuner.pl/Blue_White-k32-0-3-default.html
sebas_g, cały czas pisze do Patiego, a to że po drodze cytat zmienił właściciela to inna sprawa
mi to wyglada ze jedna seria ma peak a druga warning. co jest dla mnie bzdurą.

pewnie sie powtórzę i ponudzę, ale naprawdę cenię sobie Defi - wszystkie zegary sterowane na jednej centralce. gdy zegar odczytuje najwyżsżą (peak) wartość, zapala zieloną kontrolkę. gdy zegar przekracza maksymalną zadaną wartość (warning), centralka piszczy a zegar ostro świeci czerowoną kontrolką. dodatkowo - można podłączyć osobny wskaźnik alarmu (defi link indicator v1 lub v2) albo pod zegar (jeśli zegar jest gdzieś z boku i alarm może nie być wyraźnie widoczny) albo pod centralkę (wtedy zapala się jeśli jakikolwiek czujnik odczyta wartość ponad zadany warning na którymkolwiek wskaźniku!). z centralki można odczytać peak na wszystkich zegarach (jednym ruchem) oraz nagrać do 2 minut wskazań, które można potem odtworzyć (i sprawdzić np zależność między ciśnieniem oleju a obrotami lub doładowania z obrotami czy też czymkolwiek innym).
mi to wyglada ze jedna seria ma peak a druga warning. co jest dla mnie bzdurą.



No to źle Ci wygląda Te które sprzedaje np Dabtuner mają peak oraz warning.

Zegar zbudowany juz na silniczku krokowym STEPPER MOTOR ( STEPMASTER/SWISS )
ZEGAR POSIADA :
-2 KOLORY PODSWIETLENIA (są 3 wersje)
-PAMIĘC NAJWYSZEJ WARTOŚCI (PEAK)
-OSTRZEZENIE O PRZEKROCZENIU ZADANEJ WARTOSCI (można ustawiać)
-OPENING CEREMONY-(testowy przejazd wskazówek po tarczy)

Aha te zegary AG oprócz centralki (i funkcji które one zawiera) mają wszystkie takie same funkcje jak Defi które opisałeś Rownież można podłączać zewnętrzne lampki/piszczałi do alarmu itp itd
znakiem tego przepłaciłem?
Można to tak ujać
Moim zdaniem przepłaca się za defi ze względu że są produkowane w "lepszym kraju" i tam pracownicy dostają wyzsze wynagrodzenie, oraz za renome marki. Bo z tego co mówi pati i seba oba te zegarki niczym się nie różnią. No może dodatkowo AG troszke gorszym wykonaniem, ale w czym to przeszkadza jak pokazują dobrze?

Wtrącac sie jeszcze do tematu w bodajże GT widziałem test zegarków i Auto meter wypadł chyba najlepiej w tescie przeganiająć greedy wlasnie chyba defi i AG
mnie przekonuje centralka i wygoda sterowania.
auto meter to inne zegarki niż auto gauge.
[Te które sprzedaje np Dabtuner mają peak oraz warning.
Zegar zbudowany juz na silniczku krokowym STEPPER MOTOR ( STEPMASTER/SWISS )
ZEGAR POSIADA :
-2 KOLORY PODSWIETLENIA (są 3 wersje)
-PAMIĘC NAJWYSZEJ WARTOŚCI (PEAK)
-OSTRZEZENIE O PRZEKROCZENIU ZADANEJ WARTOSCI (można ustawiać)
-OPENING CEREMONY-(testowy przejazd wskazówek po tarczy)


dokładnie tak jak piszesz
i na całe szczęscie startowa OPENING CEREMONY ma możliwośc wyłączenia tego wkurzającego piszczenia.
I dodam, że tak w wykonaniu jak i w działaniu (dokładność-mam 2xtemperature) nie mogę złego słowa napisac. Są OK.
Zazwyczaj też jest tak że złe opinie o AG wystawiają ludzie którzy nawet ich nie mieli...
jeszcze oprócz tych różnic które były podane warto wspomnieć że AG SM warning ma inny czujnik ciśnienia oleju (starego typu) w stosunku do peak z czego sie bierze różnica w cenie (144zł vs. 280zł)
Bo z tego co mówi pati i seba oba te zegarki niczym się nie różnią.


rozumiem, że jeździłeś z oby dwoma i nie zauważyłeś różnicy?...

Między AG a markowymi zegarami sterowanymi z centralki jest przepaść i widać to od razu po pierwszym użyciu. Precyzja wykonania, szybkość reakcji wskazówki na zmiany parametru, precyzyjniejsze wskazania samego parametru na dokładniejszej skali itp itd.. Od tych zegarów bije w oczy jakość, a AG po prostu sobie leży. Nie skazuje gałganów na stracenie, bo do tej najnowszej serii nie mam żadnych zastrzeżeń, ale moim zdaniem należy rozgraniczyć miejsca, w których można oszczędzać na jakości. Mam sprawdzony setup boost+egt Apexi i temp+cisnienie oleju AG. Na apexi od razu widać tendencję do przeładowania na wewn WG, a wskazania EGT budzą zaufanie. Olej również wskazuje dobrze, ale nie zdecydowałbym się w mocnym aucie na założenie wszystkich zegarów tego producenta.
jakość wykonania widać i czuć zaraz po wzieciu zegarów do ręki. Myślałem że greddy robi super towar dopóki nie miałem hksa. Hksa się pozbył jak tylko dostałem defi. Nie twierdzę że to jedyne i najlepsze zegary, ale zdecydowana czołówka. AG faktycznie nie miałem, ale nie muszę lecieć na słońce żeby się przekonać że jest tam gorąco. AG jest tanie i działa. Użytkownikom proponuje spróbować jakichś lepszych zegarków i potem wrócić do tej dyskusji.
Mnie chodzi tylko o to że jeśli biorąc pod uwagę cena/jakość to na AG nie ma co narzekać Za te pieniądze to bdb towar.
Cena/działanie to owszem, ale miej litość i nie używaj określenia 'jakość' pisząc o AG.
Zgadza się - za tą cenę nie kupi się nic lepszego. Co nie oznacza że nie ma lepszych towarów.
Pati, na razie to Ty przeginasz w drugą stronę. Nikt nie pisze że AG są lepiej wykonane od STRI czy innych markowych. Ale serii SM nie mogę nic zarzucić jak je dostałem do łapy to byłem wręcz pozytywnie zaskoczony ich wyglądem zewnętrznym. Moim zdaniem bliżej im do markowych zegarów niż do serii indiglo albo smoke przez którą zyskały tą złą opinie, ale na pewno nie są lepsze bo to nie ta klasa wagowa.
kuba_guzik110 napisał/a:
Bo z tego co mówi pati i seba oba te zegarki niczym się nie różnią.

rozumiem, że jeździłeś z oby dwoma i nie zauważyłeś różnicy?...



nie umiesz czytac ze zrozumieniem, to juz nie moj problem ale mniejsza z tym

A wiec pati z jakiej seri masz te defi ?
zapewne bf.
Ja nie zmienie swojej opinii o AG nigdy. Prawie połowa zegarków sprzedanych wróciła prędzej czy późnej na reklamacje. Nie ma gorszego gówna nie wspominając już o tym, że ostatnio znajomy zastanawiał się czy nie rozbierać silnika bo ciśnienie oleju wychodziło 0.2b
miałem sporo zegarów. krótkie fotostory:



















część tych zegarów została wyprodukowana zanim coponiektórzy zaczeli sie interesować tuningiem.
Na zdjęciach nie ma zegarów GReddy, Blitz i Apexi które też mi się przez ręce przewinęły...
Odpowiadając na Twoje pytanie: tak, myślę że mogę mieć wypracowaną pewną opinię na temat zegarów...


nie umiesz czytac ze zrozumieniem, to juz nie moj problem ale mniejsza z tym

A wiec pati z jakiej seri masz te defi ?



nie teoretyzuj i nie pogrążaj się jeszcze bardziej..
aj fowar żal mi ciebie, ale to nie w tym temacie


Pati czyli szybkie pytanie szybka odpowiedz, korzystając z już nabytego doswiadczenia polecał bys defi bf ??
pati jest na urlopie, wiec odpowiem za niego: goraco poleca niepotrzebnie nie przeplacac i kupic autogejdz.


klania sie czytanie ze zrozumieniem
pati jest na urlopie, wiec odpowiem za niego: goraco poleca niepotrzebnie nie przeplacac i kupic autogejdz.


klania sie czytanie ze zrozumieniem



Troszke zle sformułowałem pytanie

A jest coś tańszego od defi i tez tak niezawodnego, bo powiem że wywalic 2tys zl na 3 zegarki to troszke bogato
pytasz czy polecalby defi bf, a potem zaznaczasz, ze budzet tego nie przewiduje. no to pytasz o defi, czy nie pytasz o defi?

bo jak ma byc dobrze i w miare tanio, to chyba stri.
Miał ktoś stycznosc z zegarami prosport ?
ogolnie markos stać mnie na defi ale moze jest jeszcze cos w nizszej cenie i podobnej jakosci, ja nie mialem stycznosci z zadnym wskaznikiem temu pytam

wracajac do defi bf wystepuja one w rozmiarach 52mm ??

o jaką serie stri masz na mysli, DSD-SLM II ?
greddy smi jest podobnej jakosci.
Ja miałem Prosport. Całkiem niezłe, pionierskie w stosunku do AG Stepper. Jest jeden wyjątek - boost się lubi sypać (zgodnie z opiniami na necie). Mi przez ponad rok ani przy temperaturze wody, ani ciśnieniu oleju nic się nie stało.
aj fowar żal mi ciebie


najpierw pytasz o turbo, potem żal...

Jak Cie stać na Defi to kup. Przynajmniej EGT i Boost.
Ech...
Wersja AG z peak'iem piszczy i ma ustawiany warning chyba ( ale warninga pewien nie jestem ), natomiast z samym warningiem nie piszczy, bo przez brak przycisku nie dało by się go wyłączyć.
Obie są na silniczkach krokowych, w tym 2 warning zapala się przy 1.5 bara doładowania. Mam ten wskaźnik od ponad roku w dupowozie, przez jakiś czas miałem też greddy'iego podpiętego równolegle, wskazania były identyczne na tyle, na ile dało się ze wskaźników odczytać podczas jazdy.

Defi są fajne, ale cena niestety większość ludzi zabija. Przy projektach na poziomie !markos'a czy pati'ego takie zegary są wskazane. Zwykłemu śmiertelnikowi przy amatorskim upalaniu zazwyczaj wystarczą AG. Bo przy poważnym używaniu auta w sporcie ma się zazwyczaj wyświetlacze wielofunkcyjne, które na głowę biją nawet Defi, ale i tak mało kto na nie patrzy, nawet jak wyją w niebo głosy
wracajac do defi bf wystepuja one w rozmiarach 52mm i z w europejskich jednostkach czyli w barach a nie psi, albo w celcjuszach a nie faranchajtach??
Przy projektach na poziomie !markos'a czy pati'ego takie zegary są wskazane


są wskazane w każdych projektach, w których użytkownik po włożeniu odpowiednio dużej dla siebie ilości kasy liczy na precyzyjne wystrojenie i bezawaryjne użytkowanie.

Ja miałem Prosport. Całkiem niezłe, pionierskie w stosunku do AG Stepper. Jest jeden wyjątek - boost się lubi sypać (zgodnie z opiniami na necie). Mi przez ponad rok ani przy temperaturze wody, ani ciśnieniu oleju nic się nie stało.


a co jest w nich pionierskiego ? przecież to jest AG z innym znaczkiem na USA.
po co warning w zegarach skoro jest nieustawialny?
upieram sie przy dobrych zegarach bo to pewne ubezpieczenie silnika. jesli ag ma ustawiony warning na stale na 1.5 bara, samochod wystrojony na .5, a regularnie bedzie przeładowywał do 0.8 to nie zarejestrujemy tego podczas jazdy. po to wlasnie jest warning ktory mozna ustawic samemu.
kazdy sobie zapoda zegary takie jakie mu pasują. mi bardzo pasowały HKSy, ale już nie były produkowane i nie mogłem dobrać pozostałych zegarków. jesli ktos sie czuje bezpiecznie majac zegary AG ktore nie wiadomo do konca czy pokazuja to co miały pokazywać oraz maja funkcje nieprzystosowane do potrzeb uzytkownika to smialo.
Kamil - Prosport wprowadził te zegary ZANIM AG to zrobiło. Przynajmniej w tej formie. Z resztą oba są z Tajwanu.
Pati, W tej wersji AG którą ja mam warning jest ustawialny jak się chce, jest możliwość podpięcia zewnętrzega piszczka/lampki ostrzegawczej, wskaźnik przy warningu piszczy (można piszczenie wyłączyć) oraz miga na czerwono, ma do wyboru 2 koloru podświetlenia ewentualnie przełącza kolor podświetlenia np po włączeniu świateł (żeby nie razić w nocy) a do tego ma peak. Jakość wykonania nie ma porównania z serią Smoke a tymbardziej Indiglo itp... Wskaźniki są na silniku krokowym i pokazują dokładne pomiary... Dodatkiem jest również to że nie trzeba ciągnąć kilku kabli zasilających tylko można łączyć wskaźniki jeden z drugim. W zestawią są również kubki montażowe. Do tego bardzo konkurencyjna cena. Mi nie zależy na marce a nie stać mnie na Defi itp więc jestem bardzo zadowolony i polecam.
Pati daj spokój. Spędzi dzień zapłakując się, że spadło mu cisnienie oleju to zrozumie o co chodzi z tym ubezpieczeniem silnika etc. To tak jakbyś ruchał w najtańszych gumach bo też działają. Tylko czasem......
Kamil - Prosport wprowadził te zegary ZANIM AG to zrobiło. Przynajmniej w tej formie. Z resztą oba są z Tajwanu.



no dobra, a co to zmienia ?
no ze byli pionierami w produkcji gownianych wskaznikow, jeszcze przed autogauge
!markos, piszesz tak, jakbyś nie widział gównianych wskaźników
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item439dd3ba54

Kamil, pytałeś co w nich pionierskiego, to Ci odpisałem. Teraz poruszasz już kolejny temat.
A to widzieliście?
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
a co powiecie o tych zegarkach ??


jak w zestawie nie ma czujnika cisnienie oleju to łątwo go dokupić ??
tak, łątwo. idziesz do dilera omori i dokupujesz.
a jak z dokladnością wskazań tych zegarów ??
dobrze.

tylko najpierw poszukaj tego czujnika....
Mam elektroniczne Omori

Zegary są bardzo ok. Odczyty dokładne i szybko reagują na zmianę
Mają tylko 2 wady. Jedną małą - brak peak'a i drugą już poważniejszą - brak sygnału dźwiękowego bo osiągnięciu Warninga (tylko lampka jest). Dlatego zegary muszą być w dobrze widocznym miejscu.
spuszczacie sie nad tymi zegarami jak przedszkolki. AG pokazuja prawde, jezeli chcesz miec lepsza jakosc obudowy idziesz w profi firmy.
jak wiadomo prawd jest kilka. ag moga pokazywac najprawdziwsza prawde, ale - jak doswiadczenie paru osob pokazuje - potrafia tez pokazywac gowno prawde. kazdy sam wybiera czy chce miec zawsze prawde, czy woli czasem spojrzec na gowno prawde i zastanawiac sie czy silnik juz padl, czy to wskaznik pokazuje bzdury.

lepsza obudowa
A jak byście mieli zrobić porównanie stri slim II do defi bf to które lepiej by wypadły. Chce założyć zegarki do autka ktore bedzie dmuchać okolo 1,2bara z zakutej d seri, na kutych gratach, wiec za bardzo nie chce przeplacac za cos czego bym nie wykorzystal w 100%, a nie oszukujmy się defi wcale nie są tanie.
Ile razy można powtarzać to samo?..
chce sie upewnic: w 1 din wejdą 3 wskazniki 52mm ?
Youtro, tak

szybki przykład



Odgrzeję trochę.
Chcę kupić wskaźniki ciśnienia i temp. oleju.
Wiem, że STACK ma bardzo dobrą opinię, ale czy najprostsza seria, czyli Electric też jest ok?
Cenowo wychodzi tylko trochę drożej od AG SM Peak.
Stack robi fajne wskaźniki ale z tego co widzę to chyba te podstawowe serie nie mają warninga co czyni je trochę bezużyteczne niestety - w tym zakresie cenowym wybrałbym SRTI
x2
STRI są już 2 razy droższe od AG SM Peak. Nie wiem czy jest sens w przypadku mojego projektu inwestować taką kasę w zegary ciśnienia i temperatury oleju.
Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź, muszę to przemyśleć
AG SM Peak


miałem i poza wkurzającym piszczeniem po resecie auta zasilania były naprawdę OK
piszczenie można wyłączyć
po resecie zasilania ciężko o tym pamiętać
Nie warto chyba zaczynać kolejnej rozmowy o AG, wszystko zostało wcześniej napisane.
Piszczenie można wyłączyć, mają dużo zwolenników i tyle samo przeciwników. Są tanie i to ich największy plus.
Jest dosyć dużo różnica cenowa pomiędzy STRI i AG SM Peak i chyba w moim przypadku nie ma co przepłacać, ale jeszcze pomyślę.
SRTI są droższe a widziałem uszkodzony taki zegar od doładowania... używam AG SM Peak od roku i nic się nie dzieje Także czy droższy czy tańszy też może się uszkodzić... bierz takie które Ci się bardziej podobają i na które Cię stać.
Uszkodzony w transporcie zapewne....
Gr00bY, nie... używany był i w trakcie użytkowania padł
A tak z ciekawości spytam takie wskażniki
STRI X-LINE SLM
AG SM Peak
to taka sama półką czy może stri przeganiają ag jesli tak to w czym sa lepsze ?