Jak załatwić reklamację drzwi zew. Porta?

Menu


Jak załatwić reklamację drzwi zew. Porta?





- 04-01-2005 15:03
Temat wydaje się być ciężki. Uszkodzenie drzwi zauważyłem dopiero po montażu zrobionym przez fachowców. Uszkodzony jest róg. Wygląda jak przygnieciony a nie uderzony. Jak myślicie, czy uda się coś takiego zareklamaować. Może ktoś z Was miał już taki przypadek i udało się to pozytywnie załatwić.



czmirek - 04-01-2005 15:29

Temat wydaje się być ciężki. Uszkodzenie drzwi zauważyłem dopiero po montażu zrobionym przez fachowców. Uszkodzony jest róg. Wygląda jak przygnieciony a nie uderzony. Jak myślicie, czy uda się coś takiego zareklamaować. Może ktoś z Was miał już taki przypadek i udało się to pozytywnie załatwić. kilkakrotnie mialem do czynienia z przedstawicielem regionalnym z porty w sprawie reklamacji , ciezka sie z nim rozmawialo generalnie unikaja przyjmowania reklamacji mimo wszystko zycze powodzenia



jareko - 04-01-2005 20:52
sprobuj - moze Ci sie uda ale badz przygotowany na lakoniczna formulke - "przy odbiorze jakosc nie zastala zakwestionowana tym samym nie widzimy podstaw do uznania reklamacji"
Cholerka - sam tymi drzwiami handluje juz od kilku lat - i ciagle zastanawiam sie jak to mozliwe by ta firma istniala na rynku - jakby czlowiek do czasow lat 80 sie cofnal - ale coz - taka maja polityke. Trzeba bardzo dokladnie sprawdzac towar przy odbiorze lub zakladac iz z wlasnej kieszeni wszystkie takie sie pokrywa
Zapytacie dlaczego w takim razie wciaz z nimi wspolpracuje - no coz - Porta to styl zycia ;) a na serio - towar maja dobry i dosc atrakcyjny cenowo i tylko terminy i transporty pieta Achillesowa ich sa

Sitedesign by AltusUmbrae.