TI 01 98 06 18 L pl(1)


1
Technical
TI 01-98 06 18 L
information
pl
Wzmocnione wsporniki silnika do L 113
Informacja podstawowa
Zdarzy: y si przypadki pknicia wspornika
silnika w autobusach L113. W przypadkach, w
ktrych zastosowanie procedury
przedstawionej w TI 1-960422 L nie pomog: o
w rozwiĄzaniu problemu, należ zastosowa
nastepujĄcĄ rutyn.
Dzia: ania korygujĄce
Problem zosta: rozwiĄzany poprzez
zastosowanie amortyzatora, ktry jest
montowany rwnolegle do wspornika silnika
po obu stronach pokywy ko: a zamachowego.
Takie rozwiĄzanie techniczne powoduje
odciĄżenie sworzni wspornika silnika.
Opis czynnoci serwisowych
Nie należy ponownie montowa ogranicznika
wychylenia, nr czci 481 667.
Uwaga! Przed zamontowaniem amortyzatora
należy ustawi go w po: ożeniu
pionowym, a nastpnie cisnĄ i
rozciĄgnĄ. Czynno należy
powtrzy dwa razy.
Niezbdne czci, szkice montażowe oraz
wartoci momentw dynamometrycznych,
patrz str. 2

1
Niezbdne czci
Wartoci momentw
Poz. Nazwa Nr art. Ilo
dynamometrycznych
1 Łruba M14x130 814 917 2 112 Nm
2 Podk: adka 15x26 803 005 4
3 Nakrtka M14 815 126 2
4 Wspornik silnika 475 270 2
5 Podk: adka 10,5x22x4 807 326 6
6 Wspornik 478 066 2
7 Łruba imbusowa MC6S10x40 809 829 6 39 Nm
8 Lewy wspornik silnika 481 347 1
9 Prawy wspornik silnika 481 348 1
10 Łruba M12x50 814 891 4 70 Nm
10 Podk: adka 12x24 807 311 4
11 Amortyzator 481 368 2
4
10
11
5
8
6
7
9
2 1
3
2 TI 01-98 06 18 L pl
111 358
111 359
111 360


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
TI 98 08 18 K L N pl(1)
TI 98 06 25 T pl(1)
TI 98 06 24 B pl(1)
TI 98 11 18 B pl(1)
TI 98 06 15 T pl(1)
TI 98 09 18 T B pl(1)
TI 98 06 24 T pl(1)
TI 98 08 18 L pl(1)
TI 98 11 18 T B M pl(1)
TI 98 06 12 T pl
TI 98 06 12 T pl(1)
TI 98 06 12 T pl(1)

więcej podobnych podstron