0036 jpeg

0036 jpeg



I)«> tych zaleceń (lodujmy jeszcze i lo, ze nauczyciel dorosłych tym lepsze osiągnie rezultaty w procesie naucz ima uczenia się, im precyzyjniej zdoła odpowiedzieć sobie na pytania następujące: Kogo uczy? Po co uczy? < '/ego (co) uczy? Jak ma uczyć? Gdzie i kiedy uczy?

I    .11 n atura uzupełniająca

II    Kwiatkowska, Nowa orientacja w kształceniu nauczycieli, PWN, Warszawa 1988.

A T Pe&rson, Nauczyciel. Teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli. WSiP, Warszawa 1994.

I I ’<» 11 u rzycki, Dydaktyka dorosłych, WSiP, Warszawa 1991.

I Sk r/ v pcz.ak (red.), Wybrane zagadnienia z oświaty dorosłych, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 1991 (wyd. I), 1993 (wyd. II), 1995 (wyd. III).

• S / u m ii n, Talent pedagogiczny, Katowice 1947.

I' I i li a nczyk, Dydaktyka dorosłych, Ossolineum, Wrocław-Warszawa-Kra-I«mvv (Jdaiisk, 1973.

\ W *»i•’iei howski, Encyklopedia oświaty i kultury dorosłych, Ossolineum, W mm law Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź 1986.

I’ W ujck (red.), Wprowadzenie do pedagogiki dorosłych, PWN, Warszawa 1992.

, Literatura cytowana

Aleksander T., Pozaszkolna edukacja ogólnokształcąca dorosłych, Kraków 1992.

Argyle M., Psychologia stosunków międzyludzkich, Warszawa 1991.

Bakke E. V., Pojęcie organizacji społecznej, w: Nowoczesna teoria organizacji, Warszawa 1965.

Besnard P., Problematyka animacji społeczno-kulturalnej, w: M. Debesse, G. Milaret (red.), Rozprawy o wychowaniu, t. 2, Warszawa 1988.

Berezowski E., Półturzycki J., Kontrola i ocena w procesie kształcenia dorosłych, Warszawa 1975.

Bielecki F., Politechnika telewizyjna, Warszawa 1969.

Bokszański Z., Młodzi robotnicy a awans kulturalny, Warszawa 1976.

Bourdieu P., Passeron J.C., Reprodukcja. Elementy teorii systemu nauczania, Warszawa 1990.

Bovone L., Socjalizacja a życie złożone. Model pokoleniowy, Kultura i Spało czeństwo nr 1/1988.

Ceuda D., Leksykon opozycji politycznej 1976-1989, Warszawa 1989.

Cieślak A., Niektóre aspekty rozwoju oświaty dorosłych na tle tendencji świata wych, w: Oświata Dorosłych nr 10/1985.

Czerniawska O., Swoistość wychowania dorosłych, w: T. Wujek (red.), Wprowadzenie do pedagogiki dorosłych. Warszawa 1992.

Czerwiński M., Kultura i jej badanie, Wyd. II, Wrocław 1985.

Denek K., Pomiar efektywności kształcenia w szkole wyższej, Warszawa 1980.

Denek K., Wartości i cele edukacji szkolnej, Poznań-Toruń 1994.

Dud z i ko w a M., Praca młodzieży nad sobą. Z teorii i praktyki, Warszawa 1993.

Faure E., Uczyć się, aby być, Warszawa 1975.

Galloway C., Psychologia uczenia się i nauczania, t. I i II, Warszawa.

Husen T., Oświata i wychowanie w roku 2000, Warszawa 1974.

Jakobson R., W poszukiwaniu istoty języka, Warszawa 1989.

Jamrożek W., Idee edukacyjne polskiej socjalnej demokracji w Galicji do 1918 roku, Poznań 1994.

Jankowski D., Kargul J., Kowalewski F., Przyszczypkow.ski K. Podstawy działalności kulturalno-oświatowej, Warszawa 1985.

.1 ankowmki !>., Wychowawcze perspektywy działalności kulturalno-oświatowej, Poznań I uhm


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
0036 jpeg Do tych zaleceń dodąjmy jes/.c■/.«• i l«», ,< nauczyciel dorosłych tym l«* I»,*;/« osi
0036 jpeg Do tych zaleceń dodąjmy jes/.c■/.«• i l«», ,< nauczyciel dorosłych tym l«* I»,*;/« osi
KI8 stawać godzinę lub dłużej w kolejkach. Sprawę pogarszało jeszcze to, że w restauracjach tych ni
KI8 stawać godzinę lub dłużej w kolejkach. Sprawę pogarszało jeszcze to, że w restauracjach tych ni
4228a35cb6 jpeg oacaiflodma: dzisiaj 17:52 List blondynki do syna Piszę do Ciebie tych parę linijek,
Strona0180 tych drgań należy obliczyć z uwzględnieniem tłumienia. Podkreślmy jeszcze fakt, że tłumie
39081 Strona125 nik tworzy w tych warunkach barwne pary, lo znaczy, że jest on niały termicznie i że
img017 5 M.K. - U nas znaczenie miało jeszcze i to, że to kiedyś byli działacze KPZU (Komunistycznej
skanuj0033 3 M 2 Pwgnotowrm « pkutowruuo (iodnc uwagi jest lo. że na cztery przypadki tylko w jednym

więcej podobnych podstron