in15

in15



—    zdjąć osłony boczne ł ściągnąć przewód paliwa z komory pływakowej gażnika,

—    odkrącić pokrętło kranika paliwa,

—    odkręcić zbiornik z zamocowań przednich i tylnego,

—    odkręcić śruby mocujące reflektor przedni i odsunąć go od zbiornika, wyjąć zbiornik.

Ry». 2V. Mofowanlr zbiornik* paliw*

I punkty tnocowti&U ir>! lektor a i z priodnlo punkty roocowj.clo ibiomika’ (po lodnyro z kmtdcgo boku motocyklit)i 3 — mocowanie tylne

Wyjmując zbiornik należy unieść jego tylną część do góry (rys. 29) w kierunku strzałki a. a następnie wycofać do tyłu b.

Zakładanie zbiornika odbywa się w kolejności odwrotnej. Należy zwrócić uwagę, aby w czasie zakładania zbiornika nie przycisnąć nim linek sterowniczych przechodzących obok główrki ramy. Zbiornik paliwa nie może dotykać płaszcza reflektora (powinna być równomierna szczelina na całym obwodzie), również » pokrętło kranika nie może dotykać do krawędzi otworu, przez który przechodzi.    ,

W eksploatacji zbiornika należy bezwzględnie używać sitka wlewu paliwa oraz zapobiegać przed dostaniem się wody do wnętrza zbiornika. Kranik paliwa ma filtr paliwa oraz osadnik, które trzeba oczyścić po przebiegu każdych 3000—4000 km.

Dane regulacyjne gaźr.ika -- GM26-U3:

—    dysza główna 180 cmtymin.

—    dysza biegu jałowego 45 cm3/min.

—    rozpylacz 0 2,7* mm

—    położenie zapinki iglicy 3 kanałek od góry

—    iglica przepustnicy 0 1,9 mm na dolnym końcu

—    śruba regulacyjna biegu luzem 2—3 obrotów wykręcona

—    poziom paliwa 2 ±0,8 mm ponad oś komory pływakowej

Rr». 3#- Uałnlk (widok t lewej I prawej strony)

1 - kadłub g.iiiiikfii 2 — nakrętka pokrywyi 3 - pokrywa kadłub o i < — nakrętko uŁtnlnlęcai 5 •— iruba regulacyjno i fi - linka przopustnlęy powietrzni 7 — linko ,.g»zu"i 8 — iruba regulacyjna bingu luzom.- 9 iruba ograniczająca ruch przepustnicy w dół; 10 — irubn kadłuba; II — komom pływakowa, 12 — nakrętka komory pływakowej i 13 — pływak z Języczkirmi U — Iglica zaworui 15 — zatapiana pływaka


39


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
ZESPÓŁ Ml 1-18.00 - OSŁONY BOCZNE T 26 ZESPÓŁ Ml 1-18.00 - OSŁONY BOCZNE T 26 18.09
DSCN3862 2 z komory pływakowej. W komorze pływakowej pływak 3 iglicą S zamyka łut* oWńe,a dopływ pal
ksiazka(169) -    zdjąć tablice przyrządów i odłączyć przewody przełącznika od wiązki
53492 Strona 045 Charakterystyka techniczna Charakterystyka techniczna 6 15Rys. 1.6. Przewody paliwa
tbiu06 blyskawica13 —    zbiorniki paliwa, komory amunicyjne, magazyny, —
tbiu06 blyskawica13 —    zbiorniki paliwa, komory amunicyjne, magazyny, —
g20m2a 2ff mn 3.117.Sprawdzanie poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika G20M2A 1
27 (8) ZADANIE 27. Do komory pływakowej gaźnika dopływa benzyna rurką o średnicy d=4 mm przy nadciśn
58 (159) ewentualnie wiążąc ją elastycznie również u dołu z kadłubem silnika. Odsunięcie komory pływ
go wraz z przepustnicą 10, Rys. 3.9. Odkręcanie śruby komory pływakowej Co 5000 km przebiegu lub co
Obraz6 2 AUDI 80/90 Gaźnik Keihin ■    Gdy na dnie komory pływakowej zbierze się osa
}. Rys. 19. Praca gaźnika K-37 w różnych warunkach: 1 — kadłub gaźnika: 2 — kadłub komory pływakowej

więcej podobnych podstron