IMG00110 20110304 1212

IMG00110 20110304 1212



Qdmax=336.6*lA=370.26(t/dobą)

Oodalszychanalizprzyjmujemynajwiększawartośc z punktu a). b). c)

3. Struktura obrotów według scalonych grup ładunkowych: a) dla ładunków sypkich luzem :

nadanie żwiru w obrocie średnim dobowym i maksymalnym wynosi:

Qdśr=240 (t/dobę), Qd max= 312 (t/dobę)

Przybycie węgla w obrocie średnim dobowym i maksymalnym wynosi:

Qdśr- 180 (t/dobę), Qd max=252 (t/ dobę)

b)jednostki paletowe w nadaniu odbiorze w obrocie średnim dobowym i maksymalnym wynoszą:

nadanie:

■gf śr= 30 (t/dobę), Qd max=48 (t/dobę)

| Przybycie

Qd śr= 30 (t/dobę), Qd max= 48 (t/dobę)

B Cfatetystali konstrukcyjnej w odbiorze w obrocie średnim dobowym i mBfónalnyn wynosi:

Qd śr- 96,6 (t/dobę),Qd max= 164,22 (t/dobę),

D)tadunkt dłużycowe (drewno z wyrębu) w nadaniu w obrocie średnim dobowym

maksymalnym wynos j:

Qd śr~ 248,8 (t/dobę), Qd max= 422,96 (t/dobę)

4.Warunki ruchu pojazdów transportowych: promień obsługi

a)dla pojazdów drogowych

przy przewozie ■ promieó^-lO.OO km


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMG00106 20110304 1212 Rok akademicki 2008/2009 I Politechnika Świętokrzyska w Kielcach.
IMG00107 20110304 1212 OBLICZANIE KOLEJOWGO PUNKTU ŁADOWNEGOl.Oane wyjściowe• obroty roczne Qr -stru
IMG00108 20110304 1212 dla Qr4: 4=1, 70; sezonowość w nadaniu dwa miesiące (styczeń, luty); 5: j j
IMG00111 20110304 1212 prt* b) dla wagono* prędkość do Jikm/h paleta o wymiarach 1200x800 (mm) *
IMG00109 20110304 1212 djdluiyca luzem I nadoniu(drewno z wyrobu): Qdir=Qr4 0.3/NZ/12(t/dobę)
IMG00112 20110304 1212 się ręcznie lub mechanicznie m J**> bh/hV sMwejlub z &mt . pruty wó/
IMG00107 20110304 1212 OBLICZANIE KOLEJOWGO PUNKTU ŁADOWNEGOl.Oane wyjściowe• obroty roczne Qr -stru
skanuj0007 (336) 5 Ła%t{Safyi Sln^CzĄn 4 Składniki: Ciasto serowe: •    1 Vi szklanki
IMG00116 20110304 1213 S.Sytuacje technologiczne i preferowane
IMG00117 20110304 1213 Wydajność praktyczna na poziomie 70% wydajności praktycznej. 9.Wskaźnik wykor
IMG00119 20110304 1214 T not- czas natadunku pojazdu: dla P- w punkcie ładunku , N- u dostawcy, T wy
IMG00124 20110304 1229 2010 SYSTEMY TRANSPORTOWE- PROJEKT Żwir kolorowy ■ Jednostki ładunkowe Nadani
IMG00125 20110304 1229 ■Ute OBLICZENIE KOLEJOWEGO PUNKT! ŁADUNKOWEGO „ ,,..v 5ćrinwe: SYSTEMY TRANSP

więcej podobnych podstron