IMGF

IMGF



I

2

3

4

5

6

• Doskonalenie pamięci słuchowej.

• Powtarzanie ciągów liczb - kolejnych wyników mnożenia

Nauczyciel wypowiada liczby w określonej kolejności. Zadaniem dzieci jest zapamiętanie jak największgo ciągu liczb -wyników mnożenia przez 3.

•    Rzuty kostkami

/. wartością ,3” do

•    Samodzielne układanie działań matematycznych.

• Usprawnianie ' koordynacji wzrokowo-rucho-wej i doskonalenie umiejętności mnożenia przez 3.

Każde dziecko rzuca jednocześnie dziesięcioma kostkami z wartością ,3" do koszyka. Do każdej serii rzutów uczeń układa działanie odpowiadające liczbie trafień (np. 5 • 3) i odszukuje je wśród kartoników z działaniami leżącymi na stoliku. Demonstruje w łaściwy kartonik i głośno odczytuje zapisane dzia-

Kostki z wartością „3”, koszyk wiklinowy, kartoniki z działaniami mnożenia przez 3 wraz z wynikami.

•    Układanie wieży z kostek z wartością ,3”.

•    Zapisywanie działania i podawanie wyniku.

•    Usprawnianie koncentracji uwagi.

•    Ćwiczenie koordynacji wzrokowo--ruchowej.

•    Doskonalenie umiciętności mnożenia przez 3.

Na ławce lub podłodze dzieci próbują zbudować wieżę z kostek z wartością ,3”. Do zbudowanej wieży formułują działanie, które zapisują na tablicy. Uczniowie wykonują działanie i podają wynik.

Kostki z wartością ,3’’, mazaki, tablica,

• Malotvanie kredkami pól odpowiadających wynikom działań.

•    Utrwalanie umiejęt-

•    Doskonalenie koordynacji wzrokowo--ruchowej.

Kolorowanka- dzieci kredkami zamalowują pola na rysunku, odpowiadające wynikom działań.

Kartka z rysunkiem i działaniami.

Uwaga: ćwiczenie do wykonania w domu lub na lekcji w zależności od


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
•    zwiększoną ilość ćwiczeń na doskonalenie pamięci słuchowo
41631 s,z,c,dz6 C^=r> s CctCztery wierszyki Przeczytaj, powtarzaj i naucz się na pamięć wierszyk
Rozrywki0100 interpretowaniem dźwięków poprzez rozwijanie wrażliwości, koncentracji i pamięci słucho
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (08) Ćwiczenie wymaga skupienia uwagi, a jego wykonanie doskonali pamięć w
Matematyka  3 Napisz z pamięci liczebniki, czyli nazwy liczb. 4 Zapisz cyframi podane liczby. dwad
+ •_ Rachunki pamięciowe •v - dodawanie i odejmowanie Pamięciowe dodawanie i odejmowanie niektórych
ruchową -Ćwiczenia i zabawy rozwijające i usprawniające percepcję i pamięć słuchową koordynację
IMG20 12 naleziono system ciągów liczb, ale właśnie na Zachodzie wszystko to zaczęło służyć rozwojo
31598 IMG20 12 naleziono system ciągów liczb, ale właśnie na Zachodzie wszystko to zaczęło służyć r
IMG20 12 naleziono system ciągów liczb, ale właśnie na Zachodzie wszystko to zaczęło służyć rozwojo
MARZEC, TYDZIEŃ III -    rozwijanie pamięci słuchowej -    zapoznanie
Doskonalenie analizy wzrokowej i słuchowej, myślenia przyczynowo-skutkowego, pamięci sekwencyjnej,
ZGŁĘBIAM SEKRETY LICZENIA KL 1 2 (35) 1. wskazówki W proponowanych zadaniach dziecko doskonali

więcej podobnych podstron