test6

test6



Podstawą marketingu bezpośredniego jest:

a)    osobisty kontakt między sprzedawcą a nabywcą

b)    własna sieć sklepów firmowych

c)    baza danych o potencjalnych klientach

d)    rozbudowana sieć pośredników

e)    a + b

Wtórne materiały źródłowe obejmują:

a)    informacje zebrane do innego celu (np. sprawozdania, dokumenty,

roczniki statystyczne)

b)    wyniki badań konsumentów przeprowadzanych w regularnych odstępach

czasu

c)    dane zebrane u źródła, tj. wśród konsumentów lub jednostek

gospodarczych

d)    informacje pochodzące z rejestracji naturalnych zachowań ludzi

c) wszystkie wymienione

Efektem stosowania cen penetracyjnych jest:

a)    wysoki zysk w krótkim czasie

b)    dobry wizerunek produktów

c)    podniesienie jakości produktu

d)    wszystkie wymienione

e)    żadne z wymienionych

Różnicowanie cen polega na:

a)    obniżce cen w zamian za zwiększenie zakupów (dyskonto ilościowe)

b)    stosowanie cen o nierównych końcówkach

c)    dostosowanie cen do jakości produktu

d)    sprzedaży tego samego produktu po różnych cenach w zależności od konkretnych okoliczności

e)    stosowanie cen niższych od konkurencji

Zaletą polityki marek indywidualnych jest:

a)    niski koszt promocji

b)    możliwość zastosowania jednolitej kampanii reklamowej opartej na podobnych argumentach

c)    łatwość kojarzenia przez nabywców poszczególnych marek z określoną firmą

d)    nie narażanie się na utratę prestiżu, gdy jakiś produkt firmy nie sprawdzi się na rynku

e)    wszystkie wymienione


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
rozdział 3 (7) 80_Podstawy marketingu dowania jest uporządkowanie preferencji co do wyboru między ok
Farm1920 Podstawowy ruuswą Icku Jest jego nazwa międzynarodowo. Nazwo ta. w odróżnieniu od nazwy han
IMG!58 (2) a jej rozwój możliwy jest dzięki kontaktom między ludzkim, agam komentuje jc oni czy meta
68684 rozdział (60) 356 Podstawy marketingu nych przekrojach, zmian udziału przedsiębiorstwa w sprz
Sprzedawca jest wizytówką , najbardziej efektywna i najstarsza forma sprzedaży. Bezpośredni osobisty
Zdjęcie0498 Obsługa klienta I Obsługa klienta jest pojęciem szerokim, który obejmuje I wszystkie sfe
skanuj0035 (122) P Fitrry. sza pomoc: pierwszym i podstawowym zadaniem przy udzielaniu pomocy jest p
rozdział (72) 380 Podstawy marketingu serwacją żywiołową”. Jest to bowiem obserwacja planowa, ktęra
rozdział 1 (15) 48 Podstawy marketingu Kolejną ogólnogospodarczą zaletą marketingu jest zawarta w je
Slajd10 (19) Współzależność między podstawowymi pojęciamiekonomii EKONOMIA jest nauką o... — Potrz
Slajd11 Współzależność między podstawowymi pojęciamiekonomii EKONOMIA jest nauką

więcej podobnych podstron