wsk6

wsk6



66 Naprawa motocykli WSK

—    odkręcić kluczem 17 mm nakrętkę mocującą koło łańcuchowe;

—    ściągnąć przyrządem N.88.00 koło łańcuchowe z lewego czopa wału korbowego;

—    zdjąć korpus sprzęgła łącznic z zabicrakicm. łańcuchem i kołem łańcuchowym, wyjąć tulejkę i podkładkę koronkową.

Naprawa tarczy sprzęgłowej ciernej jest podobna jak w silniku S01-Z3A Lux. Łańcuch sprzęgłowy, który jako drugi element może kwalifikować się do naprawy bieżącej, nic podlega regeneracji i należy go wymienić na nowy.

Montaż sprzęgła przeprowadza się w odwrotnej kolejności do demontażu. Podczas składania sprzęgła można korzystać z rysunku konstrukcyjnego (rys. 4.20). oraz perspektywicznego (rys. 4.21) tego mechanizmu.

4.1.5. Wymiana kola łańcuchowego zdawczego

W celu wymiany koła łańcuchowego zdawczego należy, po wyjęciu akumulatorów, położyć motocykl na lewej jego stronic. Do koła łańcuchowego można się dostać po wykręceniu wkrętów i zdjęciu prawej pokrywy.

Koło łańcuchowe zdawcze kwalifikuje się do wymiany, jeżeli w odległości 3 mm od wierzchołka zęba (rys. 4.22).

Rys. 4.22. Dopuszczalne zużycie zęba koła łańcuchowego zdawczego

jego grubość zmniejszyła się o 0.6 mm tj. do wymiaru 2.8 mm (patrz tablica 4-1 i 4-2) lub nastąpiło wykruszenie wierzchołków zębów.

W celu dokonania wymiany należy:

—    odgiąć podkładkę zabezpieczającą nakrętkę przy użyciu wkrętaka.

—    odkręcić nakrętkę (gwint lewozwojowy) kluczem 32 lub N .91.00 (rys. 4.23) przytrzymując koło napędowe i zsunąć zębatkę z wicloklina.

Montaż koła łańcuchowego zdawczego przeprowadza się w odwrotnej kolejności.

Przy zakładaniu na wieloklin, koło łańcuchowe należy wbić za pomocą tulejki o średnicy wewnętrznej 025 mm.

W przypadku demontażu i montażu w silniku wymontowanym z ramy lub częściowo rozmontowanym, należy zębatkę zablokować przy użyciu przyrządu N.87.00 (rys. 4.23).

Rys. 4.23. Dokręcanie nakrętki mocującej koło łańcuchowe zdawcze

4.2. PODWOZIE MOTOCYKLI M06B3, M2IW2, M21W1 i M21W2S

4.2.1.    Zawieszenie przednie

Naprawa bieżąca zawieszenia przedniego ogranicza się do ewentualnej wymiany pierścieni uszczelniających A.24.00 oraz. uszczelek skórzanych MZ.10.73/a uszczelniających połączenie elementu tłumiącego z nogą ruchomą (patrz podrozdział 2.3.1).

4.2.2.    Ogumienie

Prawidłowo przeprowdzona naprawa ogumienia powinna przebiegać w następujący sposób:

—    ułożyć na podłodze wymontowane koło po podłożeniu kawałka czystej szmaty lub papieru po«d piastę koła.

—    odkręcić kapturek i nakrętkę mocującą zawór do obręczy: wykręcić zaworek (rys. 4.24) i odczekać chwilę aż zejdzie powietrze z dętki.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
wsk8 108 Naprawa motocykli WSK —    odkręcić kluczem nasadowym 11 mm cztery nakrętki
wsk6 16 Naprawa motocykli WSK Iskrownik prądnica 31-06 składa się zc stojana z cewkami (zapłonową,
wsk6 26 Naprawa motocykli WSK jest utrzymanie silnika w pełnej sprawności technicznej, gwarantujące
wsk6 36 Naprawa motocykli WSK nic lub nawet zalanie styków przerywacza i zakłócenia w pracy silnika
wsk6 46 Naprawa motocykli WSK lorze sygnał wydaje dźwięk chrypiący. piszczący lub 0
wsk6 86 Naprawa motocykli IVSK —    wymontować przedni błotnik: —
wsk 6 96 Naprawa motocykli WSK Wiązki przewodów instalacji elektrycznej W celu wymontowania wiązek p
wsk6 106 Naprawa motocykli WSK Elementy resorujące tylne Proces wymontowania i zamontowania element
wsk6 116 Naprawa motocykli WSK Tablica 6-2 Sposób doboru (loków i cylindrów nominalnych do silników
wsk6 126 Naprawa motocykli WSK Rys. 6.48. Unieruchomienie walka głównego przyrządem N.03.00 Rys. 6.
wsk6 136 Naprawa motocykli WSK. d.c. tabl. 7-1 i r~ 3 4 s Sworzeń tłokowy nominalny Średnica
wsk6 146 Naprawa motocykli WSK dzików na kute, jest zespołem trwałym i niezawodnym. Najintensywniej
wsk6 156 Naprawa motocykli WSK Rys. 8.6. Przekrój piasty kola tylnego motocykli M21W1 M21W2S przyst
wsk6 166 Naprawa motocykli WSK nywać odpowiednio ukształtowanymi młotkami zc stopów aluminiowych. P
wsk6 176 Naprawa motocykli WSK ropłytkowym, pracującym w układzie Graetza. Prostuje on dwie połówki
wsk6 196 Naprawa motocykli WSK K- -314- ------
wsk4 34 Naprawa motocykli IVSK Rys. 2.24. Odkręcanie korka wlewowego I — korek wlewowy Rys. 2.25. W
wsk6 4NAPRAWY BIEŻĄCE4.1. SINIKI S01-Z3A Lux, W2B i Wl Pr/cbieg między naprawczy motocykli M21W2, M
wsk0 80 Naprawa motocykli WSK łom pa przednia Rys. 5.23. Odkręcanie wkrętu mocującego element optyc

więcej podobnych podstron