P4090120

P4090120





144

CIĄGNIK URSUSMF 255

UWAGA;

Należy bex*zzl*iiak przestrzegać krótkiego (3 s) włączenia rozrusznika; przekroczenie czas* może spowodować zatarcie pompy.

Przygotowanie mieszanki konserwującej

A. Do czystego naczynia (najlepiej 5 l kanistra) zlać 5 1 oleju napędowego ze zbiornika do magazynowania paliwa i pozostawić na 24 godziny, celem odstania się.


1.    Zamknąć kranik paliwa (rys. 23) i odłączyć przewód elastyczny łączący pompę paliwa zasilającą.

2.    Usunąć zanieczyszczenia z zewnętrznych powierzchni pompy wtryskowej i filtru paliwa, używając do tego celu pędzla i środka myjącego. np. oleju napędowego lub nafty.

3.    Wymienić wkład filtru paliwa (patrz rozdz. „OBSŁUGA I REGULACJA**).

4.    Podstawić pod pompę naczynie i wy kręcić dolny korek pompy orapoluzować śruby odpowietrzające 2 i 3 (rys. 58), a następnie odczekać 5 minut, aż paliwo wycieknie z pompy.

5.    Poluzować nakrętki przewodów wy sokiego ciśnienia przy wtryskiwa-c2ach i włączyć na 3 sekundy rozrusznik.

6. Umyty elastyczny przewód ssący pompy paliwa zasilającej zanurzyć w zbiorniku (o pojemności ok. 2 l) z mieszanką konserwującą.

7- Za pomocą ręcznej dźwigni pompy zasilającej napełnić filtr paliwa oraz pompę wtryskową zakręcając kolejno: dolny korek pompy wtryskowej oraz śruby odpowietrzające 2 i 3 (rys. 58) po pojawieniu się spod każdej z nich paliwa bez pęcherzyków powietrza.

8.    Ustawić ręczną dźwignię sterowania dawką paliwa w położenie pełnej dawki, wcisnąć wyłącznik dopływu paliwa, włączyć rozrusznik i obracać wałem korbowym przez 5-10 sekund, celem rozprowadzenia mieszanki konserwującej.

9.    Dokręcić nakrętki przewodów wtryskiwaczy, połączyć przewód elastyczny pompy zasilającej do kranika i otworzyć kranik paliwa.

10.    Uzupełnić do pełna zbiornik paiiwa olejem napędowym, pobranym ze zbiornika do magazynowania.

11.    Tak przygotowany układ wtryskowy jest zabezpieczony przed korozją na okres 3 miesięcy. W przypadku postoju przekraczającego ten okres należy ponawiać prace konserwacyjne, a po każdych dwu cyklach uruchomić silnik, jak w przypadku postoju do 7 dni.

OBSŁUGA l REGULACJA

UWAGA;

t W przypadku pobierania oleju napadowego ze zbiornika ak spełniającego • ■sagia sagin-aowaaia. czas odstania przedłużać do 4$ godzin.

i Po okresie postoju i odpowietrzenia układa paliwowego ręo&ńt i aetrikcjt t/nhę. siei g«o*y jest do uruchomienia.



S Po 2-1 godzinach z powyższego naczynia pobrać z v_ench'- 1 paiiwa - przy pobieraniu nie doprowadzać paliwa do zrnącerja.

C. Do odlanych 2 l oleju napędowego dodać około 150 m! dystógookje silnikowego, zalecanego wg tabeli smarowania.

Dopuszcza się zastosowanie również czystego oleju Selektcl Speca! SD lub Selektor Super Plus, jak również olej Maci S. Uzyskana mieszanka służy do napełniania pompy wtryskowej i filtru pai:wa


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
P4090136 174 CIĄGNIK URSUS MF 255 UWAGA: Nic należy myt filtru więcej niż 10 ra/.y. Filtr powietrza
P4090136 174 CIĄGNIK URSUS MF 255 UWAGA: Nic należy myt filtru więcej niż 10 ra/.y. Filtr powietrza
46826 P4090135 172    CIĄGNIK l/RSl $ MF 255 LWG: Mak$> niliw ogrzewonie jest możl
P4090135 172    CIĄGNIK l/RSl $ MF 255 LWG: Mak$> niliw ogrzewonie jest możliwe po
P4090054 CIĄGNIK URSUSMF25! UWAGA: W zależności od potrzeby można stosować obciążniki kół tylnych, j
P4090128 160 CIĄGNIK URSUS Mk 255 Nawiewniki powietrza 10, 11 (rys. 107) - nawiewniki powietrza 11 s
P1000768 hieni i prowadzi dalej zabawi; Uwaga. Należy dopilnować, aby Mr.rżak wyprowadza! wszystkich
238 (2) 238 Parlament. Funkcje ty prezesa Rady Ministrów - art. 144 ust. 3 pkt 9). Uprawnienie to na
Uwaga Należy się upewnić, że slajdy są płaskie i nie zachodzą na ~^ siebie. Przycisk Skanuj film nal
82675 P4090116 ( IGNIK I MSI S Ml 255 ( IGNIK I MSI S Ml 255 mmsm 1.    Zamknąć krani
ScanImage90 (2) VI. Sploty tunezyjskieVI.3VI.5VI.7 Dowolna liczba splotów. Uwaga. Należy sprawdzać l
2. Szczególna uwaga należy się nowopowstającej twórczości w odrodzonej Polsce w regionie śląskim,

więcej podobnych podstron