21701 PC109992

21701 PC109992



Podstawowe produkty turystyczne:

-    walory turystyczne - charakter przyrodniczy i antropogeniczny

-dobra materialne - pamiątki, mapy, sprzęt turystyczny

-    usługi - turystyczne i paraturystyczne

Miejsce zakupu produktu turystycznego:

-    miejsce zamieszkania

-    w czasie podróży

-    w miejscu docelowym


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
KATECOfSE HItrrORYCOe PRODUKTU TURYSTYCZK6SO CHARAKTER PRODUKTU ELU AR
Scan0018 Produkt turystyczny - inne cechy Charakter usługowy: •    niematerialność -
72509 P1080798 MATERIALNE I NIEMATERIALNE ELEMENTY SKŁADOWE PRODUKTU TURYSTYCZNEGO (^■11 N Walory
-    regionalny produkt turystyczny - obszar, charakteryzuje się znacznie większym te
PC109990 • Produkt turystyczny w ujęciu przestrzennym kształtowany jest przez podmioty w region
Tablica 3. Przykłady transgranicmych produktów turystycznych — obszar Podstawa Produkt
PC109990 • Produkt turystyczny w ujęciu przestrzennym kształtowany jest przez podmioty w region
PC109991 Produkt turystyczny w ujęciu przestrzennym kształtowany jest przez podmioty w
ET9 4.4. Rachunek satelitarny turystyki 59 1.    Charakterystyczne produkty turystyc

więcej podobnych podstron