IMAG0925

IMAG0925



146 Rozdział 7. Organizowanie klasy

Kolejne etapy uczenia się

Punkty kontrolne

Terminy

1. Zgromadzenie książek i materiałów

Sprawdzić z bibliotekarką

Poniedziałek 1 marca

2. Wybranie 6 różnych rodzajów zwierząt i znalezienie ich za pomocą klucza lub książek

Sprawdzić, posługując się filmem i notatkami

Poniedziałek 1 marca

3. Obserwowanie każdego zwierzęcia oddzielnie, notowanie, jak się porusza

Przedstawić pracę nauczycielce i ustalić czas prezentowania wyników w klasie

Poniedziałek 8 marca

4. Przygotowanie tablicy i sprawozdania dla klasy

Środa 10 marca

-L

Data zakończenia pracy: 10 marca.

Co będziesz robić po skończeniu pracy? Malowanie jajek na konkurs wielkanocny w szkole.

Plan pracy

Uczeń: Barbara Davis (10 lat)

Nauczyciel: pan Hurst    Data: poniedziałek 8 marcą

Czego będziesz się uczyć

W jaki sposób pokażesz, czego się nauczyłeś

Historia miejscowego kościoła od 1850 r. po dzień dzisiejszy ze szczególnym uwzględnieniem cech archi-| tektonicznych

Sporządzenie zestawu kartek zawierających sprawozdanie pisemne i ilustracje

Jakich pomocy użyjesz? Proboszcz i/lub opiekun kościoła, książka z biblioteki na temat historii miejscowości, kartoteka, materiały do rysowania itp.. aparat fotograficzny.

Kolejne etapy uczenia się

Punkty kontrolne

Terminy

1. Znaleźć i przeczytać książki o historii miejscowości

Miejscowa bibliotekarka

Piątek 12 marca

2. Obejrzeć kościół, zrobić fotografie, narysować szkice

Omówić interesujące sprawy z proboszczem/opiekunem

Sobota 20 marca

3. Spotkać się z proboszczem lub opiekunem kościoła. Zajrzeć do literatury na temat kościoła, a także do archiwum, jeśli to

Zaznacie wykonanie w planie pracy

Sobota 20 marca

1

niezbędne

_

Kolejne etapy uczenia się

Punkty kontrolne

Terminy

Proboszcz/opiekun

Sobota 27 marca

Nauczyciel zajęć plastycznych

Czwartek L kwietnia

Nauczyciel

J_:_

Poniedziałek 5 kwietnia


r^Napisać chronologicznie ujętą i ]gię zmian architektonicznych

s Przygotować ilustracje do sstawu - kartoteki

\ Napisać sprawozdanie i umieś-' cić je w zcstawic-kartotece

Co będziesz robić po skończeniu pracy? Pisać wiersze do szkolnej gazetki. Jakich pomocy użyjesz? Książki, film wyjaśniający roczne przyrosty drzew. lasy Państwowe (by uzyskać informacje o szybkości wzrostu! kloce drewna. okla powiększające, pinezki1, nożyczki, papier przylepny, dostęp do przynajm-I niej pięciu rodzajów drzew o znanych nazwach.

Uczeń: Michacl Jolley (13 lat) Nauczyciel: pan Holms


Data: Poniedziałek 7 stycznia


Czego będziesz się uczyć


I. Pomiar wzrostu długości gałęzi przez badanie śladów obrączek i pomiar zwiększania się grubości przez liczenie pierścieni rocznego przyrostu

1 Porównanie rocznego wzrostu 5 rodzajów drzew


W jaki sposób pokażesz, czego się nauczyłeś

1. Przedstawienie sprawozdania klasie z użyciem ■ kloca drewna z zaznaczonymi ważnymi datami na pierścieniach rocznego przyrostu

2. Przedstawienie tablic z danymi i kilka kloców podobnej grubości z zaznaczonym wiekiem

Termin zakończenia pracy: 18 stycznia.

Co będziesz robić po skończeniu pracy? Kontynuowanie badań nad różnicami twardości drewna.

Kolejne etapy uczenia się


Punkty kontrolne


Terminy


1. Napisać do Lasów Państwowych z prośbą o szczegółowe' informacje na temat szybkości wzro-stuv zwłaszcza tych rodzajów drzew, jakie są badane

i2- Wziąć książki z biblioteki

r Znaleźć blizny na gałęziach ! 1 wykryć z pomocą książek, i w je spowodowało


Poniedziałek 7 stycznia


Sprawdzić ze starszym bratem

Sprawdzić z bibliotekarką | Poniedziałek 7 stycznia

Sprawdzić I informacjami I Poniedziałek 14 stycznia uzyskanymi z Lasów Państwowych


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMAG0926 148 Rozdział 7. Organizowanie klasy Kolejne etapy uczenia się Punkty kontrolne terminy 4
15464 IMAG0911 118 Rozdział 7. Organizowanie klasy elementy wiedzy lub umiejętności. Na przykład ost
66298 IMAG0924 144 Rozdział 7. Organizowanie klasy i założenia zamierzanego badania, potrzebny czas,
IMAG0907 110 Rozdział 7. Organizowanie klasy zwierząt na pobliskim odcinku rzeki. Jest to zadanie am
IMAG0912 120 Rozdział1 7. Organizowanie klasy i Książki i zeszyty ćwiczeń
IMAG0915 126 Rozdział 7. Organizowanie klasy Jest także możliwe, żc uczeń nic potrafi utrzymać sie w
IMAG0916 128 Rozdział 7. Organizowanie klasy (b) Na punktach kontrolnych. Ustalony wcześniej punkt k
83280 IMAG0915 126 Rozdział 7. Organizowanie klasy Jest także możliwe, żc uczeń nic potrafi utrzymać
29214 IMAG0912 120 Rozdział1 7. Organizowanie klasy i Książki i zeszyty ćwiczeń
83280 IMAG0915 126 Rozdział 7. Organizowanie klasy Jest także możliwe, żc uczeń nic potrafi utrzymać
IMAG0919 134 Rozdział 7. Organizowanie klasy Ewaiuacja 1 (Mikrolekcja 7.3: pierwsze odtworzenie nagr

więcej podobnych podstron