250 251 (11)

250 251 (11)



Bibliografia

1.    Albin K., Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja. PWN, Warszawa 2000

2. Almanach mediów i reklamy. VI edycja 2004/2005, VFP Communications, Warszawa 2004

3. Altkom J., Wizualizacja firmy. Instytut Marketingu, Kraków 1999

4.    Altkorna J., Kramera T. - praca zb., Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998

5.    Aranżacja wystaw sklepowych. Arkady, Warszawa 2001

6.    Bcliczyński J., Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą. Antykwa, Kraków 1999

7. Benneta P. D. - praca zb., Dictionary of Marketing. AMA, Chicago 1988

8. Berens K. C. - praca zb., Handbuch der Werbung. Gabler, Wiesbaden 1970

9.    Brittain P., Cox R., Zarządzanie sprzedażą detaliczną. PWE, Warszawa 2000

10.    Budzyński W., Reklama - techniki skutecznej perswazji. Poltext, Warszawa 2001

11.    Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych. PWE, Warszawa 2001

12. Damikowska B., Wpływ bodźców z otoczenia na zachowanie konsumenta. „Marketing i Rynek” 2004, nr 7

13. Dennison D., Tobcy L., Podręcznik reklamy. M&A Communications, Lublin 1994

14. Doliński D., Psychologia reklamy. AIDA, Wrocław 1998

15.    Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, ODDK, Gdańsk 2003

16.    Domański T., Skuteczna reklama i promocja. Poltext, Warszawa 1993

17.    Drab A., Marketing wystawienniczy, czyli jak odnieść sukces na targach. Business Press, Warszawa 1995

18. Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich. ODDK, Gdańsk 2001

19.    Garbarski L, Zachowania nabywców. PWE, Warszawa 1998

20.    Jachnis A., Terelak J. F., Psychologia konsumenta i reklamy. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 1998

21 .Jak rozliczać koszty reprezentacji i reklamy. „Gazeta Prawna”, 25.04.2005

22.    Jeran A., Funkcja promocyjna opakowania. „Marketing i Rynek” 2005, nr 4

23. Kall J„ Reklama. PWE, Warszawa 1994

24. Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P, Woźniczka J., Marketing - jak to się robi. Ossolineum, Wrocław 1992

Bibliografia

25.    Rydla M. - praca zb., Komunikacja marketingowa. ODDK, Gdańsk 2001

26. Kotler P., Marketing. Analiza, Planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994

27. Kozielskiego R. - praca zb., Wskaźniki marketingowe. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004

28. Krzyminiewska G., Elementy etyki reklamy rynkowej. PWE, Warszawa 2004

29.    Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie. WPSB, Kraków 1997

30. Laszczak M., Psychologia przekazu reklamowego. WPSB, Kraków 1998

31. Lane W. R., Russel J. T., Reklama według Ottona Kleppnera. Felberg, Warszawa 2002

32. Leksykon PWN, PWN, Warszawa 1972

33. Lux I, Michalska-Kobiela A., Reklama. Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna Adam, Warszawa 2001

34. Łodziana-Grabowska J., Efektywność reklamy. PWE, Warszawa 1996

35. Maison D., Wasilewski R, Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej. Agencja Wasilewski, Wrocław 2002

36. Makieła Z., Rachwał T., Podstawy przedsiębiorczości. Nowa Era, Warszawa 2003

37. Mazurek-Łopacińska K, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa 2002

38. Mazurek-Łopacińskiej K. - praca zb., Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zainteresowań. Wydawnictwo AE, Wrocław 1997

39. Meffert H., Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik. Gablcr, Wiesbaden 1989

40. Milic-Czerniak R. - praca zb., Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania. Difin, Warszawa 2005

41.    Murdoch A., Kreatywność w reklamie. PWN, Warszawa 2003

42. Nowacka A., Nowacki R., Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004

43.    Nowacki R., Strużycki M., Reklama w przedsiębiorstwie. Difin, Warszawa 2002

44. Nowak W. P., Media Planning. Proteus, Kraków 2001

45.01ejniczuk-Merta A. - praca zb., Zarządzanie marketingowe i średnim przedsię biorstwem. Difin, Warszawa 1999

46.    Przydatek E., Przydatek J., Promocja. WSiP, Warszawa 1999

47.    Rudnicki L., Zachowanie konsumentów na rynku. PWE, Warszawa 2000

48.    Szanto T., Pismo i styl. Ossolineum, Wrocław 1986

49.    Sznajder A., Skuteczna reklama. Centrum Kreowania Liderów, Między borów 1992

50.Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Placet, Warszawa 1998

51. Tokarskiego M. -praca zb., Słownik wyrazów obcych. PWN, Warszawa 1980

52. Toscani O., Reklama - uśmiechnięte ścierwo. Delta, Warszawa 1995

53.    Walczak R,, Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym, Orzecznictwo, luris, Warszawa-Poznań 2001


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Bibliografia •    K Wróblewski, Historia fizyki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warsza
DSC20 (6) BIBLIOGRAFIA Przełącznikową M., Włodarski Z., Psychologia wychowawcza, ł. II, PWN, Warsza
12502 P1100061 320 Jerzy Świątek, Informacja a perswazja w tekście reklamowym dowania sensu przekazu
250 251 m Działania marketingowe na rynkach zagranicznych TABLICA 5.7 Narodowe style reklamy Kraj
250 251 (14) 250 Akademia sieci CiscoWykorzystanie pamięci NVRAM w wersji 11.0 oprogramowania Cisco
Test 6 Przekazanie i odbiór sygnałów w komórce wykonanie new patysia 170028 202 15.   &nb
12 (11) Biblioteczka Opracowań Matematycznych A (1.24) {x-aY nazywamy ułamkiem prostym pierwszego
250 251 BELKA DWUPRZĘSŁOWA    Szerokość podparcia b = 120
250 251 250 Rozkazy powrotu. Rozkazy te (RET, Rcondition) powodują, przepisanie * zawartości pary ko
IMG 0 251 (2) 11 rPRZEMIANY PODCZAS NAGRZEWANIA METALU ODKSZTAŁCONEGO PLASTYCZNIEll.lt ZGNIOT W
251 O NORMALIZACJĘ BIBLIOGRAFII Transkrypcja, informacje o pochodzeniu pozycji Do zagadnień formalny
wielokrotne ukazywanie się w różnego rodzaju mediach1. Im częściej będzie pokazywana reklama, tym od
- Komunikat - czyli tekst wypowiedzi, konkretny fakt językowy, który nadawca przekazuje odbiorcy. Ro
67446 IMG167 (4) 11.5.1. Biblioteki narodowe Liczne biblioteki narodowe dysponują już obecnie katalo
detalista, przedsiębiorstwo usługowe, agencja reklamowa itp .). Odbiorcą reklamy może być konsument,
5 (251) 11. Perspektywa (View) w PL/SOL a)Jesf obiektem przechowującym rekordy wybrane poleceniem
CCF20120104030 250 251 wsze w zdaniu występują wszystkie składniki ok=« jako podstawowe (główne) cz

więcej podobnych podstron