82 (100)

82 (100)



co

bo


0


*.e

30

KM


25


wylotowy St5 Uktad wylot StbO-f------

2zzms=cj:

(prototyp I)



____g?S15

1000    1500    2000    2500


c

y

/

/

■MpSlT

'--yy

-Spsy

X

.

3

500

450

400

■350

■301)


Me

kGm

7

B

5 % gKMh

4


Ó

^6

30

KM

25

10

15

's /

Silnik S pro foli

750 w li

J /

'.....^

A f

/ A

/ / t250

-/

A

e‘ s]

:f~......-

/

A i \ i

A /

^ / /A

255 M260

///,

y

.Mi ’■/' / /

//

/ y

/" / * /

r/ -

< i

i

\

270

/

/.*y a

/ / / A-

y/

Ss....."\ \

//

\

N

-280G/KM

,

io/KUgodi

jyi_.

L goaz

R; m

4

1

y

j.

"A-

yyy3

'2l3gg

' “\

i

i

‘_x'

s

/

-A

Moc

sam

oporów j ochocki

a idy

.

0)00 Ęóbr/mw) 1000    1500    2000    2500    3000    3500    4000 nfobr/min)


20


Rys. 47. Wpływ zmiany układu wylotowego na charakterystyki silnika samochodu FSO Syrena; silnik S15 z wstępnym rozprężnikiem spalin, silnik SI50 z dyfuzorowyni przejściem do komory rozprężnej przed tłumikiem; charakterystyka uniwersalna silnika

SI 50, prototyp II


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
cr 100 90 80 70 60 ‘50 40 30 20    10    0Si + Cla 100 -{Co+Bo+LB
P=UI=144 WAT BI bez w U = 2,5*30/100=0,75 BI. Wzgl U =0,75/25 * 100% = 3% Bledu amperomierza nie da
Obraz2 (3) 17. Ut <»6b mcammegf » anjHHfcowsnyn> wywądnt A/100-200 osób B/ 8-12 osób&nbs
49098 SRK6 Ri=100Q/km [m] 0 25 50 75 100 125 150 175 200 Utoi [V] Uto2
P1210968 50 45 — 40 05 “5 35 m 30 £ o 25 ro O 20 •o co 15 O re 10 2 Paliwa stałe naturalne Pali
img160 100 -    Co by było, gdyby dało się problem, rzecz odwrócić? Co warto przegrup
skanuj0020 (244) . 1.50 14.50 . 1.50 CO 00 0 1.1.30 1 ■_•_, 1 1 O to 1 0 OJ 1*0 II
img202 202 202Sys. 215 •co 200 - 30C km. Aby ściśle określić położenie punktów triangulacyjnych na
O 50    100 ISO too *30    300 330 TOPOuC II OMM-CCNTIHCTCRS of t

więcej podobnych podstron