S7301358

S7301358





i 7.    Gbucho wsk;:go, potrzeba poznawcza:

j. wp?\*.va w sposób zasadniczy na rozwój umy&iowy


? -te {iir.is c-J zdolność: stenowi warunek rozwoju vw;.;::'v:cn

m?. rozwój uniydowy, cle rylko u ohcośreników }:; ic rozwój zm> ełcwy aic tyiko u esoo


re lewar, mość, aktywacja" - to iuczcwc dla koncepcji:


TT^nrrn


pC25ftci)W humLaisiycsnyin

c.    Iicrmcr.c*.i r/cznym

d.    psychoaiaTii} cznyu* c. inne


orófiS*


i"

64. Emocje wywołują wzrost ckry.\^cjt, który z V.oTti żdwoóujc oc-nizcnie próiców dozr.zń zmysłowych Wzrost siły doznawanych frzetyć, i także ... intensywniejsze odczucie akmalr.ej przyjemności iub -przytooćcr* - o jakiej funkcji emocji mówi ;:n ey.ii? v.*słcnc\jntj


b.    scliskwjsnajscsj I wncrac^-ruiąccj j dl. iUrcfonisyczzcj

c.    inno


65. Zdaniem Elizabeth Dutry, w celu uściślania pciecla rnciy.vsc.ji nziczy


n.rr.


z?ci*tp:ć pojęcie motywacji pojęciem ckr/wacji

b.    v,yoUr.vl::o*.vzć pojecie motywacji* a rozb*jd'_*v.-2ć c?:s zachowania

c.    opracować rzetelne charakterystyki fizjologicznych wskaźników aktywacji

eoisywłć każde zachowanie w icrminśęh kierunku i intensywności


B


‘rilznda i Aikiascr.a ; :z:*::::zu.rcr.a i iuróla


i., i.

•j.


yhi:2 -r-fe-dc ccrn^zztroju :~z~vzcyj::ą r/.eiodc badania z lek" u u nieme wiat /rr remriusz do pcardzru dyspąjycji emocjonalnych :;:: v.z:cyjnz 37»ciodę bzdzaia ekspresji twarzowej


jęcia autonomia funkcjonalna motywu* wprowadził:


u i. Osoby c wysokim należeniu motywu osiągnięć rncry.-j mocy maja:

z. niski zcziom z!XjW.acji b. ZiCAuizowzny pczicm ąkrywacji

p' z:c:r. zkty/zeji zmieniający sic skokowo 4. ni: Id rerJom akTy/acji


1120


:r/. Obuchowskicco, u podstaw porrzety 5cr.su


c. »nnc

66. Morywacjc hcurcsiaryczr.c :o takie. k-óres

a.    rA*iększijz_swa silą *.v trakcie zaspokajani*, mają ' ć^rziner *vzroz:cv.y

b.    rccuzujz sic, gdy c :*i zcstzińe esiiiiul^-iy

c.    odnoszą sic do wiciu, sśżaiccwzzsych motywów

d.    wymagają różnorodnych. ciągłych wzmocnień c. inne


i ifk Funkcje motywacji inoaia opisać ogólną irorr.utą: i    u i. • rur.!c czynności

I    b.    wykraczanie poza równowagę

|    p    przywracanie rćwr.owzci

:    d.    tir.r.erJc żo celu

|c> irjjz

I

!    63. Badania v.y>:az;ij?., ze koncepcje motywacji

j    hcmccstir/cznych:

;    2. wyjaśniaj-^'wszelkie zachowania r.5.*icrza> i ludzi ś *

b. •Ayjzśniziz wzroikie zachowania rwierzat © r.yjsśnićją tyllao część zzehewrat r»vierzzr i ludzi o. sic wwći.iizią zzdr.ych mechanizmów zzchowani-69. Rozkcjc imocjorićlnc: z. nic zmieniają się w toku socjalizacji b. są we wszystkich Imlrurzch takie same c- nic zmień:zją się wraz z wiekiem.

l* I c o j i 2 zr.iziMC wraz z rocAcjciu psych ikr


70. Dc;:ryv.:cja potrzeb ;:a:

i 1


pa-cloyii dasyczącr. sperebu zaspokajanie penach r-ysua ::z.';cja syr.naiirująca zaspokojenie


pclccznc i wpływ idcolccii

b.    rozwój po a żucia własnej niezależności

c.    ozwój procesów w znośc;o warun;

.1. «t!z*v.>j procesów pc-zn.zwczyeh

c. ir.r.r

c.

i* ----- .    •

f rv:js::c .c w^.toacnie pcw.r/ch poar^ro • :' *:’ca": >*: rn: |.ckoivnh: pa*:7zcb c. i'.*;c

:*/v. ::;y«

eniocji r.wirzznc s.:



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Banach 3DSpecjalne potrzeby edukacyjneTerapia poznawczo-behawioralna Leczenie zaburzeń bazujących na
SAMORZĄD DLACZEGO GO POTRZEBUJEMY? (OQ ZWIĄZEK MIAST  Cpolskich
Djinn 7 44(1) NIE CHCE, BY DOSTAŁ SZANSE. ON WIE ŻE GO POTRZEBUJE- ZROZUMIANO? TO OSTRZE ZOSTAN
PICT5393 vym okresie nauki dziecka można m obrzydzić naturalną potrzebę poznawczą. U Powinno Się wię
dostosowane do aktualnych potrzeb poznawczych i intelektualnego potencjału odbiorcy, funkcjonującego
CAM00335 9. Potrzeby poznawcze, estetyczne, transcendencji wymieniane są w teoriach: a)
CO TO JEST TEN CHOLESTEROL I DO CZEGO GO POTRZEBUJESZ ? Bez cholesterolu nie ma kortyzolu. A to, co
operat wodnoprawny Co to jest wodnoprawny operat i kiedy właściwie go potrzebuję?
Przedmowa Przygotowałem ten zbiór gier, bo sam go potrzebowałem. Wprawdzie opublikowano już kilka zb
% /go m wo ąp wp*»a Pm- / * A A A^A A A
Wiadomo, że literatura rozwija potrzeby poznawcze przez przeżywanie. Wątki literackie przenikają do
PwTiR095 188 Rozdział 77.7. Zasady ochrony zabytków Zaspokajanie intelektualnych i emocjonalnych pot
PICT5393 vym okresie nauki dziecka można m obrzydzić naturalną potrzebę poznawczą. U Powinno Się wię
DSC02548 gig I Turystyka kn^nMwria W * zaspakaja potrzeby poznawczo turysty p

więcej podobnych podstron