63973 Scan0039

63973 Scan0039



Specyfika marketingu turystycznego


Proste pytanie:

• Jak spędzaliście Państwo ostatnie wakacje?


Proces wyboru produktu na rynku turystycznym

Decyzja 1: Wyjazd turystyczny lub pozostanie w domu i przeznaczenie pieniędzy i czasu na inne cele 1

Decyzja 2: Wybór preferowanego sposobu spędzania czasu

I

Decyzja 3: Wybór miejsca docelowego wyjazdu pozwalającego na spędzenie czasu w preferowany sposób

i

Decyzja 4: Wybór dóbr i usług umożliwiających spędzenie czasu w wybrany sposób w wybranym miejscu 4

Decyzja 5: Wybór sposobu zakupu

4

Decyzja 6: Wybór czasu korzystania z usług



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0022 (18) 254 9. Planowanie rozwoju turystyki i marketing turystyczny to zarówno turystyki url
71846 Scan0003 Specyficzne obszary zastosowania marketingu •    Marketing usług •
Geografia turyzmu4 Pliimiwuhlo iit/wi■ jii ttu v>.iyki i marketing turystyczny 2.VI to /mówno tu
skanuj0016 (131) wania dekodera niepełnego powstaje pytanie: jak układ ma działać w przypadku, gdy n
img024 (41) Nauczyciel zadaje dzieciom rytmiczne pytanie: • Jak nazywa się twój pies?f J> J> J
skanuj0004 (583) 236 9. Planowanie rozwoju turystyki i marketing turystyczny cki, Turcja, Tunezja, T
skanuj0005 (585) m 129 — ZARYS WIEDZY O TURYSTYCE Różnorodność oferty, jak i celów przyjazdu niemal

więcej podobnych podstron