skanuj0016 (93)

skanuj0016 (93)



rodzaj i wielkość segmentu rynku obsługiwanego przez przedsiębiorstwo oraz charakterystyka konsumentów tworzących ten segment. Czynnikami mającymi istotny wpływ na wybór środków reklamy są określone motywy postawy i sposoby postępowania odbiorców informacji

Elementami omawianej grupy kryteriów wyborów środków reklamy są także produkt oraz jego charakterystyka funkcjonalna i symboliczna. Produkt może zaspokajać potrzeby mniej lub bardziej masowe. W zależności od rodzaju produktu pewne elementy charakterystyki produktu można uwypuklić w różnym stopniu za pomocą rożnych środków reklamy.

programowanie i organizowanie reklamy


Punktami wyjścia przy programowaniu działań reklamowych są: rynek, występujące na nim potrzeby konsumentów, ich motywy postawy i sposób postępowania.

Kolejność poszczególnych czynności jest następująca:

•    Określenie zadań reklamy w ramach strategii sprzedaży

•    Wybór idei reklamy ( określenie przekazu )

•    Wybór środków reklamy

•    Wybór technicznych środków przekazywania    informacji

•    Określenie terminów i czasu akcji reklamowej oraz dokonanie

podziału w czasie środków na rekalmę

w    Analiza efektów działań reklamowych

13


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
strona 17 Sprawozdanie Zarządu TIM SA za 2010 r. W segmentach rynku obsługiwanych przez spółkę, nie
strona 17 Sprawozdanie Zarządu TIM SA za 2010 r. W segmentach rynku obsługiwanych przez spółkę, nie
25261 skanuj0024 (93) 52 frustracja społeczną można zredukować przez odpowiedni trening. (A.S.) frus
Obraz (1321) Tabela 4.1. Rodzaje operacji otwartego rynku stosowanych przez NBP Lata Rodzaje
skanuj0055 Tego rodzaju próby np. nad ogólną strukturą potrzeb oraz zachowań interpersonalnych praco
Segmentacja rynku D kobiety i ludzie starsi, oraz ze względu na formę produktu do segmentu tego zali
Wydatek poniesiony przez przedsiębiorstwo ma charakter inwestycji, kiedy; a) , wydatkowa kwota jest
60355 skanuj0041 (95) produkty konkurencyjne, a w konsekwencji - zwiększyć sprzedaż i zyski przedsię
ekonomika (153) 304 9. Koszty w transporcie na rynku. Przerost zatrudnienia w przedsiębiorstwie ora
Wydatek poniesiony przez przedsiębiorstwo ma charakter inwestycji, kiedy: a) , wydatkowa kwota jest

więcej podobnych podstron