77931 skanuj0026 (194)

77931 skanuj0026 (194)



W ten sposób firma dowie się o zainteresowaniu ofertą, a jednocześnie uzyska dane kontaktowe osoby zainteresowanej zaprezentowaną ofertą.

Inną formą turystycznej reklamy telewizyjnej mogą być programy i reportaże o tematyce turystycznej (liczne programy na kanale Discovery Travel&Living), kulinarnej (Podróże kulinarne Roberta Makłowicza), rozrywkowej (Podróże z żartem, Europa da się lubić), kulturalne, społeczne czy przyrodnicze.

Reklama internetowa

Rosnąca rola Internetu sprawiła, że nośnik ten wykorzystuje się również do reklamy usług turystycznych. Dodatkowo użytkownik sieci internetowej sam decyduje o tym, czego chce się dowiedzieć, wybiera interesujące strony, portale, wortale czy błogi.

Internet stwarza możliwości dotarcia do osób na całym świecie, może służyć do nawiązywania kontaktów biznesowych, poszerzania kręgu nabywców czy uzyskania informacji na forach internetowych dotyczących touroperatora, przewoźnika czy obiektu noclegowego.

Firmy turystyczne mogą wykorzystać najprostszą formę reklamy i stworzyć własną witrynę internetową. W takim miejscu znajdują się informacje o firmie, oferta, osiągnięcia, aktualności, dane teleadresowe. Stronę www można promować za pomocą innych mediów, na przykład przy reklamie radiowej, dodając: „Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie www. fantastycznewakacje.pl”. Możliwe jest również umieszczanie linków na innych stronach związanych z turystyką lub odwiedzaną często przez grupę docelową, na przykład na blogu turystycznym zamieszczone hiperłącze do strony internetowej kwatery agroturystycznej. Za pomocą użytych słów kluczy w wyszukiwarkach internetowych przedsiębiorstwo sprawia, że pojawia się jako pierwsza podczas wyszukiwania hasłowego.

Inna forma reklamy związana jest z wykorzystywaniem poczty elektronicznej do wysyłania przekazów (mailingi). Przedsiębiorstwo turystyczne promujące swoje usługi może także wykorzystać obecność portali lub stron internetowych należących do innych firm, zamieszczając na przykład bannery śródtekstowe, przyciągające uwagę internauty.

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna, znana również jako outdoor, jest obecnie bardzo zróżnicowana. Typowym środkiem są tablice wielkopowierzchniowe, które można spotkać w miastach, przy drogach oraz na budynkach. Te tablice mogą być nieruchome (billboardy, szyldy) oraz ruchome (przemieszczające się głównie w miej-

201


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj019e tego typu wyzwania, pobudzając w ten sposób do wysiłku, motywując do nauki. Jednocześnie
szeniu (zwiększona podzialka). W systemie Catia odbywa się to w ten sposób, że wybiera się narzędzie
page0355 351 preformacyjnie w zarodku. W ten sposób Wolff stał się twórcą •drugiej teoryi, teoryi ep
10737 Obraz 8 (2) powietrze obiegowe. Ten sposób teoretycznie wydawałby się najlepszy, jednak w prak
Wykorzystując ten sposób nie otrzymuje się rzeczywistych wartości występujących w danej chwili w
Konspekt 1/2014 (50) W ten sposób pamięć łączy się z zagadnieniem historii (indywidualnej oraz
/ Ryc. 81. Zawieszenie sterujące protezy przedramienia. W ten sposób linka przesuwająca się przez
w ten sposób masa staje się dla niego szukanym współpracownikiem nowego piękna. Przytakuje nowo

więcej podobnych podstron