skanuj0010 (295)

skanuj0010 (295)




Typy zadań na poziomie rozszerzonym są takie same jak na poziomie podstawowym.

Nagrania na poziomie rozszerzonym są trudniejsze pod względem struktur gramatycznych i słownictwa, a także trochę dłuższe i szybciej czytane.


Układanie w kolejności:

Informatora «    *

2005: Mb ■    ■    •    s s    •

ctr kolejność w nagraniu



Cu

Strategie rozwiązywania zadań typu układanie fragmentów tekstu w kolejności DOs & D0N'Ts Str. 90



Zaznacz znakiem / strategie, które będą pomocne w rozwiązywaniu testów wymagających ułożenia wydarzeń łub informacji w odpowiedniej kolejności:

□    czytam polecenie i podane stwierdzenia

□    układam stwierdzenia w kolejności chronologicznej przed słuchaniem

□    streszczam w myślach poszczególne części nagrania

□    nie słucham powtórnie nagrania, jeżeli jestem pewien, że wybrana przeze mnie kolejność jest poprawna

□    zostawiam niektóre pytania bez odpowiedzi, jeżeli nie jestem ich pewny

□    staram się wykorzystać moją wiedzę z różnych dziedzin


A.    Agree an inventory as you move in, detailing the property.

B.    Ask about the history of the property.

C.    Ask if you are able to redecorate.

D.    Check that the house is in a good State of repair.

E.    Check who is responsible for maintaining the property.

F.    Make surę you know what bills you have to pay.

G.    Read the tenancy agreement very carefully and sign.


1

2

3

4

5

6

7


1. Przeczytaj zapis nagrania na stronie 230. Podkreśl te fragmenty, które zostały streszczone w punktach (A-G).


Sprawdź swoje odpowiedzi w DOs & DON’Ts w rozdziale 1.1.


I § !


r,™


Zadanie egzaminacyjne

CD1/25


Zapoznaj się ze zdaniami obok.

Usłyszysz dwukrotnie fragment programu radiowego, w którym ekspert udziela rad związanych z wynajmem mieszkań. Ułóż rady, których udziela, w kolejności, w jakiej wystąpiły one w nagraniu. Wpisz odpowiednią literę (A -G) w kratki (1-7).


NOTES


Temat z katalogu Informatora 2005: Żywienie Zakupy i usługi


Układanie w kolejności: kolejność w nagraniu



Zadanie egzaminacyjne


/'CD1/26

(    i

y~^JZapoznaj się z poniższymi zdaniami.

Usłyszysz dwukrotnie fragment audycji na temat


genetycznie modyfikowanej żywności.


Ułóż podsumowania poszczególnych problemów w kolejności, w jakiej wystąpiły w nagraniu. Wpisz odpowiednią literę (A-H) w kratki (1-8).


F.    Ways of modifying plants' genome.

G.    What is GM food?

H.    Widespread resistance to GM food.


1

2

3

4

5

6

7

8



lip

MACMILUN

ms&Ą


A.    Advantages of modifying plants1 genome.

B.    Economic factors change people's view on GM food.

C.    Economic gains and threats to our well-being connected with GM food.

D.    Possible threats connected with modifying plants' genome.

E.    Two points of view on GM food.


Zanim przystąpisz do słuchania nagrania, dokładnie przeczytaj podane zdania (A-H). Zauważ, że niektóre są do siebie bardzo podobne (np. C, D i H). Przed słuchaniem zastanów się, o czym sam byś powiedział, gdybyś miał wypowiadać się na podane tematy.


1. Przeczytaj zapis nagrania na stronie 231.

Podkreśl te fragment}'', które zostały streszczone w punktach (A-H).



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
76300 skanuj0297 (2) W przekładniach o zazębieniu wewnętrznym wysokości zębów normalnych są takie sa
scan0020 (30) 278 Polityka między narodami kwestię, powody porażki są takie same jak w przypadku por
wartości, jakie może przyjąć atrybut TEXT, są takie same jak w przypadku atrybutu BGCOLOR. Przykłady
Jeśli wszystkie współrzędne elektronu 1 są takie same jak dla elektronu 2, $(l,2,3,4,...,n) = $(1,1,
DSC00084 (25) Własności m

59 (168) 3.3. SPAWALNICZE GAZY OSŁONOWE 59 niają te topniki, są takie same jak zadania spełniane prz
CCF20090319056 65 Całka, oznaczona Inne własności całki oznaczonej są takie same jak całki nieozna
8 (673) 70 ziom. które one reprezentują są takie same jak ostatniego z rozdziałów Zarysu, który star
DSC03355 (3) 148 1*9 ■ujących są takie same Jak w 3-5*9* Uwaga ta dotyczy również rówoollcznośel zbi
międzyobszarowych są takie same jak dla kształcenia realizowanego w ramach jednego obszaru kształcen
72231 X3e50dd739p40 i wentylacyjnych są takie same jak przy kominach z cegły ceramicznej. Kominy mur
76 77 Pęd jest wielkością wektorową. Jego kierunek i zwrot są takie same jak kierunek i zwrot wektor

więcej podobnych podstron