< pod patronatem MwU >
Znane nazwiska wśród prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017
Jakie działania podejmować, by uniknąć kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania odpowiemy podczas tegorocznej edycji największego w Polsce spotkania praktyków public relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Ilona Grzywińska - Communications Manager w firmie UBER, Robert Korzeniowski - czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak - Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.
Ej
Już w dniach 21 i 22 kwietnia 2017 r.
w Rzeszowie pracownic)' branż)' public relations, rzecznicy prasowi z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawiciele firm i samorządów z całej Itolski będą mieli wyjątkową okazję do zapoznania się z tajnikami kryzysu wizerunkowego. Podczas prelekcji praktycy PR podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trakcie sytuacji kryzysowych.
Insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji opowie, jak z kryzysem w mediach radzi sobie służba mundurowa, która - podobnie jak branża ochrony zdrowia - jest wyjątkowo narażona na sytuacje kryzysowe. O kryzysie w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska-Piechocka z firmy Skanska SA. Natomiast Ilona Grzywińska z firmy
UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. To tylko przykłady prelekcji, których szczegółową listę można znaleźć na internetowej stronie kongresu.
Tradycyjnie w trakcie Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztat)' praktyczne. Tym razem w trzech blokach tematycznych poruszone zostaną zagadnienia: symulacji sytuacji kryzysowych, danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.
Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów' Public Relations jest PR£SS*SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa,
Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications,
Stówarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stow'arzyszcnic Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: O rangę Polska, Exactosp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mastcr^o sp. z o.o.. Wirtualne Biuro Prasowe Ncwslink, Publicon Public Relations, Sarę SA. Sepja digital, SpriNct, TOP SA oraz YEGACOM SA. <
ORGANIZATORAMI
KONGRESU PROFESJONALIST
PUBLIC RELATIONS S
NEWSLINE SP.Z 0.0. ORAZ IDEO SP.Z 0.0.
48 marketing w urzędzie