4087490939

4087490939



Źródło: archiwum zespołu badawczego.


Zdjęcie 5. Spot: Simba

Reklama telewizyjna lalki "Roszpunka" marki Simba (zob. zdjęcie 5) wykorzystuje motyw zaliczony do motywów baśniowych i bajkowych - reklama nawiązuje bezpośrednio do bajki "Zaplątani" Walta Disneya, która jest interpretacją baśni "Roszpunka". Cała reklama skupia się na zaprezentowaniu konotacji pomiędzy zabawką a bajką "Zaplątani". Podkreślone zostają cechy wspólne, atuty zabawki oraz funkcje dodatkowe. Pokazane są dwie dziewczynki podczas zabawy lalką, prezentują jej funkcjonalność i możliwości. Reklama stworzona jest poprzez przemieszanie fragmentów bajki i filmu reklamowego. Narrator przez cały czas trwania spotu opowiada o produkcie.

Źródło: archiwum zespołu badawczego.


Zdjęcie 6.

Reklama papieru toaletowego Regina została pokazana we fragmencie na zdjęciu 6. Wykorzystany motyw zaliczony został do motywów baśniowych i bajkowych, ponieważ w reklamie występuje wątek zaczerpnięty bezpośrednio z baśni "Roszpunka". Spot reklamowy przedstawia interpretację baśni "Roszpunka". Młoda dziewczyna zamknięta w wieży, stara się przekazać list do księcia. Postanawia wykorzystać do tego niezwykle długi papier toaletowy. Wkłada w rolkę zwinięty list i wyrzucają przez okno. Rolka rozwijając się, przemierza lasy

20



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zdjęcie 2. Spot: Heya —I * I /g.rj 7 t Źródło: archiwum zespołu badawczego. Reklama telewizyjna
skanuj0397 Lp Temat ćwiczenia Data Skład zespołu badawczego Zaliczenie 1 Analiza
skanuj0397 Lp Temat ćwiczenia Data Skład zespołu badawczego Zaliczenie 1 Analiza
Wykaz najważniejszych publikacji zespołu badawczego w latach 2004-2008: Albuquerque, A., Mąkinia, J.
Skan5 E U R Ptasia grypa nie taka straszna Dwa niezależne zespoły badawcze - z uniwersytetów w Wisc
Laboratorium Romantyczne „Artes Liberales” oraz zespół badawczy Raptularza wschodniego serdecznie
Równolegle z zespołami badawczymi instytutu, istniał zespół dydaktyczny ochrony atmosfery. Zespołem
Pytania dotyczące zespołu badawczego: 1. W jaki sposób weryfikowany będzie wiek członków zespołu
CCF20091123033 niezbędne, w poszczególnych instytucjach czy zespołach badawczych stosowane są różne
CCF20111211061 Kr MŁODZI I MEDIA 65 l iżyte w raprocie są własnością zespołu badawczego i publikowa
Bibliografia 1. Wydawnictwo źródłowe Archiwum Polityczne Ignacego Paderewskiego (AP1P). red. W.

więcej podobnych podstron