2588001411

2588001411



Gnitecki J.: Orientacje metodologiczne we współczesnej pedagogice, [w:] Kubinowski D„ Nowak M. (red.): Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2006

Gnitecki J.: Wstęp do ogólnej metodologii badań w naukach pedagogicznych. Status metodologiczny nauk pedagogicznych. Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2006 (t. 1)

Gorzko M.: Procedury i emergencja. O metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej. Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin 2008

Grzybowski P. P., Sawicki K.: Pisanie prac i sztuka ich prezentacji. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2010

Hałas E.: Konwersja. Perspektywa socjologiczna. Wydawnictwo Naukowe „Scholar”, Warszawa 2007

Hałas E.: Symbole i społeczeństwo. Szkice z socjologii interpretatywnej. Wydawnictwo UW, Warszawa 2007

Hammersley M., Atkinson P.: Metody badań terenowych. Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2000

Hartas D. (ed.): Educational Research and Inąuiry. Qualitative and Quantitative Approaches. Continuum International Publishing Group, London & New York 2010

Hartley P.: Komunikacja w grupie. Wydawnictwo Zysk i S-ka Poznań 2002

Heinz-Hermann Kruger: Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu. Wstęp i opracowanie Bogusław Sliwerski. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005

Helling I.: Metoda badań biograficznych, [w:] Włodarek J., Ziółkowski M. (red.): Metoda biograficzna w socjologii. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Poznań 1990

Hendl J.: Kvalitativni vyzkum. Zdkladm metody a aplikace. Portal, Praha 2005

Hoeming E.M.: Rola wydarzeń życiowych: doświadczenia i rewitalizacja w perspektywie biograficznej, [w:] Włodarek J., Ziółkowski M. (red.): Metoda biograficzna w socjologii. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Poznań 1990

Homey K.: Autoanaliza. Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2000

Homowska E.: Testy psychologiczne. Teoria i praktyka. Wydawnictwo Naukowe „Scholar”, Warszawa 2001

Horolets A. (red.): Analiza dyskursu w socjologii i dla socjologii. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2008

Jahoda M., Lazarsfeld P. F., Zeisel H.: Bezrobotni Marienthalu. Oficyna Naukowa, Warszawa 2007



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
pdf002 Warto zatem zwrócić uwagę na ten nurt we współczesnej pedagogice, który określony został prze
Wielość obszarów we współczesnej pedagogice specjalnej sv Wielość obszarów we
palka bmp STANISŁAW PALKA Uniwersytet JagiellońskiWARTOŚCI POZNAWCZE WE WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGICE TEOR
palka STANISŁAW PALKA Uniwersytet JagiellońskiWARTOŚCI POZNAWCZE WE WSPÓŁCZESNEJ PEDAGOGICE TEORETY
EK6 orientuje się we współczesnych zastosowaniach światłowodów i ich systemów. ET2_U15,
38481 PICT6206 18 WPROWADZENIE DO METODOLOGII BADAŃ PEDAGOGICZNYCH We współczesnej metodologii badań
17.3. Główne nurty we współczesnej ekologii    428 Rozdział 18. Pedagogika
IMGT91 170 Jaworska T. (1997). Orientacje metodologiczne w badaniach pedagogicznych (implikacje wyni
PEDAGOGIKA MIĘDZYKULTUROWA >    Zachodzące we współczesnym świecie procesy
58820 PICT6002 Zaręba F Badania empiryczne ilościowe i jakościowe w pedagogice. W: Orientacje H- met

więcej podobnych podstron