9402140059

9402140059



Nainieknicisze polskie legendy


1.    Wprowadzenie do tematu zajęć - rozmowa o tym, co ludzie uważają za bogactwo, (e. społeczna)

2.    Słuchanie tekstu „Legenda o świętej Kindze" czytanego przez nauczyciela, (e. polonistyczna)

3.    Sprawdzenie zrozumienia tekstu -uporządkowanie wydarzeń przedstawionych w tekście, (e. polonistyczna)

4.    Fonnulowanic spójnej historii o świętej Kindze. Rozmowa o znaczeniu legendy, (e. polonisty czno-społeczna)

5.    Skoki na skakancc w miejscu i w biegu, (wychowanie fizyczne)

6.    Analiza przepisów kulinarnych przyniesionych przez uczniów, (e. techniczna)

7.    Praca plastyczna - solny obrazek na temat „Co dałbym ukochanej osobie w prezencie?", (e. plastyczna)


-    określa, czym według niego jest bogactwo, co stanowi wartość.

-    słucha tekstu ze zrozumieniem,

-    porządkuje zapisane w punktach wydarzenia,

-    słucha rówieśników , fonnuluje ciąg dalszy historii,

-    podejmuje próby wyjaśnienia znaczenia legendy.

-    pokonuje tor przeszkód.

-    przestrzega ustalonych zasad zabawy,

-    analizuje przepisy kulinarne, nazywa składniki.

-    szuka ilustracji w różnych źródłach.

-    skacze na skakance w miejscu i w


5.1


.la

,2a

0.3c

0.3c


0.2b


XIV. W    61. Rewia mody na

zdrowym    zimowe chłody

ciele zdrowy


1.    „Węzeł przyjaźni" - zabawa integracyjna, (e. społeczna)

2.    Zagadka z elementami kombinatoryki. (e. matematyczna)

3.    Oglądanie ilustracji przedstawiających ubiory z różnych epok. (e. społeczna)

4.    Projektowanie strojów na różne okazje w formie prac plastycznych, (e. plastyczna)

5.    Głośne czytanie wiersza L.J. Kerna „Znam pewnego kawalera". Rozmowa na temat czystości i dbania o swój wygląd. Wyiasnicmc powiedzenia „Mój wygląd świadczy o mnie"(e. polonistyczno-społeczna)

6.    Odgrywanie scenek dramowych inspirowanych wierszem, (e. społeczna)


-    kreśli odcinki o 3 cm dłuższe, 3 razy dłuższe. 3 razy krótsze od podanych,

-    sprawdza, które kąty są proste, wykorzystując ekierkę lub złożoną kartkę papieru,

-    rozwiązuje zagadki matemaiyczne.

-    wie. w jaki sposób należy dbać o swój wygląd,

-    zna wybrane stroje z przeszłości, porównuje je i opisuje ustnie,

-    dobiera dla siebie stroje na różne okazje i uzasadnia swój wybór


7.16

7.16


I0.4a

l.3a

l.2d


listopad




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Przebieg zajęć: 1.    Wprowadzenie do tematu zajęć. 2.    Praca w
2. Wprowadzenie do tematu zajęć powiedzeniem "Sport to zdrowie"-wyjaśnienie z pomocą 
1. Wprowadzeniem do tematu zajęć jest zagadka. „Jest brązowa, smaczna w sreberko owinięta, każde dzi
6. Opis przebiegu zajęć: ZADANIE 1 - Edukacja konsumencka (wprowadzenie do tematu zajęć, pogadanka,
3
PRZEBIEG ZAJĘĆ: 1.    Wprowadzenie do tematu - rozwiązanie krzyżówki. Każdy uczeń
PROJEKT INNOWACYJNY 511S t r o n a Przebieg zajęć: 1.    Wprowadzenie do tematu
Przebieg zajęć: I.    Wprowadzenie do tematu poprzez omówienie argumentów
SNC00138 Metodyka tworzenia planu zarządzania1.1.Wprowadzenie do tematu Przełomową datą dla unormowa
Edukacja w drodze do społeczeństwa informacyjnego 2. Wprowadzenie do tematu,
wykłady z polskiej składni2 8 Wprowadzenie do składni — rzeczywistych komunikatów językowych. Dopie
Wprowadzenie do tematu Rozważania o książkach dla dzieci i młodzieży i o sposobach lektury muszą
SYSTEMY INFORMACYJNE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W OCHRONIE ZDROWIA 1.    Wprowadzenie do tema
SYSTEMY INFORMACYJNE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W OCHRONIE ZDROWIA 1. Wprowadzenie do tematu:
Wykład - wprowadzenie do tematyki zajęć przez prowadzącego 4 Ćwiczenia 20 Zdobywanie i

więcej podobnych podstron