5125071046

5125071046



Bauman Teresa, 2001, Strategie jakościowe w badaniach pedagogicznych, [w:] Tadeusz Pilch, Teresa Bauman, Zasady badań pedagogicznych - strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa: Wydawnictwo Akademickie „Żak”.

Bauman Teresa, 2003, Badania empiryczne jakościowe, [w:] Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, t. 1, (red.) Tadeusz Pilch, Warszawa: Wydawnictwo Akademickie „Żak”.

Bauman Teresa (red.), 2012, Praktyka badań pedagogicznych, Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

Belting Hans, 2007, Antropologia obrazu. Szkice do nauki o obrazie, Kraków: Universitas.

Bieliński Jacek, Iwińska Katarzyna, Rosińska-Kordasiewicz Anna, 2007, Analiza danych jakościowych przy użyciu programów komputerowych, „ASK” nr 16.

Bobaj Agnieszka, 2009, Uczeń niepełnosprawny w szkole integracyjnej. Postawy uczniów pełnosprawnych wobec ich niepełnosprawnych rówieśników, [w:] Wielowymiarowość przestrzeni życia współczesnego dziecka, (red.) Jadwiga Izdebska, Joanna Szymanowska, Białystok: Wydawnictwo Uniwersyteckie „Trans Humana”.

Bobrowska Ewa, 2007, Obrazowanie społeczeństwa w mediach. Analiza radiomaryjnego dyskursu, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Bohnsack Ralf, 2003, Dokumentująca interpretacja wzorów orientacji działania, [w:] Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych: studia i materiały, (red.) Danuta Urbaniak-Zając, Jacek Piekarski, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Bohnsack Ralf, 2004a, Dyskusja grupowa - teoria i praktyka rekonstrukcji kolektywnych wzorów orientacji, [w:] Społeczne przestrzenie doświadczenia. Metoda interpretacji dokumentamej, (red.) Sławomir Krzychała, Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP we Wrocławiu.

Bohnsack Ralf, 2004b, Dokumentarna interpretacja obrazu. W stronę rekonstrukcji ikonicznych zasobów wiedzy, przekład S. Krzychała, [w:] Społeczne przestrzenie doświadczenia. Metoda interpretacji dokumentamej, red. S. Krzychała, Wydawnictwo Naukowe DSWE TWP, Wrocław 2004.

Borowska-Beszta Beata, 2001, Pracownicy Fundacji (metoda etnograficzna), [w:] Formowanie się wspólnoty w Fundacji im. Brata Alberta w Radwanowicach, (red.) Andrzej Wojciechowski, Beata Borowska-Beszta, Kraków: Towarzystwo Słowaków w Polsce.

Borowska-Beszta Beata, 2005, Etnografia dla terapeutów (pedagogów specjalnych) - szkice metodologiczne, Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

Borowska-Beszta Beata, 2008a, Echa ekspresji. Kulturoterapia w andragogice specjalnej, Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

Borowska-Beszta Beata, 2008b, Obserwacja uczestnicząca w pedagogice specjalnej jako metoda badań, [w:] Współczesne problemy pedagogiki specjalnej, (red.) Urszula



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20081016017 TERESA BAUMAN ROZDZIAŁ IV O możliwości zastosowania metod jakościowych w badaniach p
PICT6375 ROZDZIAŁ IIIIlościowe i jakościowe badania pedagogiczne 1. Badania ilościowe i jakości
Kubinowski D.: Jakościowe badania pedagogiczne. Filozofia - Metodyka - Ewaluacja. Wydawnictwo UMCS,
dr Radosław Mącik, Jakościowe badania marketingowe - materiały dydaktyczne q Forma zajęć i zasady
dr Radosław Mącik, Jakościowe badania marketingowe - materiały dydaktyczne q Forma zajęć i zasady
PICT6007 Tadeusz Pilch Teresa BaumanZasady badań pedagogicznychStrategie ilościowe i jakościowe (wyd
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
12.Jakościowe strategie w badaniach pedagogicznych Badania jakościowe obejmują szereg różnych stanow
Rozdział 2 & Pedagogika - aneks internetowy Kryteria porównania Badania jakościowe Badania

więcej podobnych podstron