1109811104

1109811104



Twórczość J. Tuwima, jako kalejdoskop tematów, motywów i kierunków artystycznych. Omów zagadnienie na wybranych przykładach

Twórczość Jana Twardowskiego jako gra z tradycją i kulturą współczesną

Twórczość Jana z Czarnolasu jako wyraz renesansowej filozofii życia. Przedstaw temat na

wybranych przykładach

Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono(W.Szymborska) Rozwiń te myśl w odniesieniu do wybranych utworów literatury okupacyjnej

Uzasadnij znaczenie słów Adama Asnyka, że „każda epoka ma swe własne cele". Swoje stanowisko przedstaw na podstawie dwóch wybranych epok literackich Widzenie współczesnego świata i człowieka w poezji T. Różewicza. Przedstaw problem na przykładzie utworów wydanych na przełomie XX i XXI wieku

Wojciech Cejrowski, jako podróżnik, gawędziarz, pisarz. Omów problem odwołując się do wybranych tekstów

Wyjaśnij na czym polega fenomen powieści Sienkiewicza.

Wyspiański, jako artysta wszechstronny - omów temat na wybranych przykładach plastycznych i literackich.

Zagadnienia moralne w twórczości Stefana Żeromskiego. Dokonaj analizy i interpretacji wybranych utworów

Zaprezentuj dorobek jednego z twórców malarstwa barokowego. Przedstaw najważniejsze fakty z biografii artysty, wskaż tematykę jego dziel, omów cechy charakterystyczne stylu indywidualnego, najbardziej znane i reprezentatywne obrazy.

Zaprezentuj osiągnięcia artystyczne wybitnego, polskiego artysty (kompozytora, malarza, aktora, reżysera). Dokonaj analizy wybranych dzieł.

Zaprezentuj swoje fascynacje literackie twórczością wybranego polskiego pisarza.

Zaprezentuj sylwetkę Stanisława Wyspiańskiego jako poety, malarza i artysty wszechstronnego. Wykorzystaj wybrane dzieła

Znaczenie poezji Czesława Miłosza. Omów w oparciu o dowolnie wybrane wiersze poety. Znaczenie poezji Juliusza Słowackiego. Omów w oparciu o dowolnie wybrane wiersze poety.

Biografie

Bibliografia jako klucz do odczytania twórczości pisarza Mickiewicz.

Biografia - kluczem do odczytania dorobku literackiego Stanisława Staszica.

Biografia jak klucz do odczytania twórczości pisarza. Przedstaw na wybranych przykładach Biografia jako klucz do odczytania twórczości pisarza - Jan Kochanowski.

Biografia jako klucz do odczytania twórczości pisarza. (Kochanowski i Mickiewicz)

Biografia jako klucz do odczytania twórczości pisarza. Omów na wybranych przykładach. Biografia jako klucz do odczytania twórczości pisarza. Omów temat na wybranym przykładzie Baczyński.

Biografia jako klucz do odczytania twórczości pisarza. Omów zagadnienie, opierając się na dziełach wybranych.

Biografia jako klucz interpretacyjny. Na podstawie wybranego przykładu omów związek między

życiem artysty a jego twórczością- Dostojewski

Biografia Leonarda da Vinci kluczem do interpretacji jego twórczości.

Biografia Leonarda da Vinci kluczem do interpretacji jego twórczości.

10



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
BIOLOGIA II - Zoologia Kierunek - Ochrona Środowiska ZAGADNIENIA NA SPRAWDZIAN - PŁAZY 1.
LastScan1 23. Tytuł, motto i zakończenie utworu jako klucze do interpretacji dzieł literackich. 
Przygotowała E. Działa-Szczepańczyk BIOLOGIA II - Zoologia Kierunek - Ochrona środowiska ZAGADNIENIA
SPECJALNOŚCIPRACA W PRZYSZŁOŚCI: Absolwent uzyskuje przygotowanie do twórczej pracy jako specjalista
Forma kształcenia: ćwiczenia Cele: 1.Rozwijanie postawy twórczej rozumianej, jako dyspozycja jednost
Wyk8 Kierownik jako realizator funkcji motywowania. Wyk9 Odpowiedzialność w procesie motywowania. Ra
ubezpieczeń społecznych z tytułu wykonywania działalności twórczej lub artystycznej.Zwrot składek na
P1000669 XI. rozdwojenie twórczości rittnera rozdwojenie twórczości Rittnera. Jako kontynuacje ewolu
SDC13414 Język - Historia - Kultura 61 monoteizm utwierdzał jego autorytet jako władcy i dodatkowo m
CAD7 562 AutoCAD 2000 Jako drugi klikać punkt, w kierunku którego ma zostać wypchnięty tekst wymiaro
Praca w przyszłości Absolwent uzyskuje przygotowanie do twórczej pracy jako specjalista w poszukiwan
Praca w przyszłości Absolwent uzyskuje przygotowanie do twórczej pracy jako specjalista w poszukiwan
Praca w przyszłości Absolwent uzyskuje przygotowanie do twórczej pracy jako specjalista w poszukiwan
Praca w przyszłości Absolwent uzyskuje przygotowanie do twórczej pracy jako specjalista w poszukiwan
Praca w przyszłości Absolwent uzyskuje przygotowanie do twórczej pracy jako specjalista w poszukiwan
Człowiek jako jednostka w nowoczesnej cywilizacji, kierunki jego dążeń, jak również jego postawa wob

więcej podobnych podstron