8344043917

8344043917



czytelnika barwy a także erotyka np. roznegliżowana kobieta (zwłaszcza na okładce). Ma to na celu zachęcenie osoby do kupna gazety. Tytuły artykułów są „krzykliwe”, prowokacyjne. Jeśli chodzi o treść to ich tematyka oscyluje w zasadzie wokół skandalów obyczajowych. Zawartość merytoryczna treści zawartych w tym tabloidzie jest „płytka”, skierowana do czytelników mało wymagających. Artykuły napisane są językiem prostym, barwnym. Tabloid ten nie porusza tematów poważniejszych. Artykuły np. czystonaukowe są dla tego periodyku zbyt „ciężkie” i w opinii ludzi redagujących tą gazetę - zbyt nudne.

33.    Kampania komunikacyjna i jej podstawowe cechy.

Kampania komunikacyjna ma na celu spowodowanie specyficznych i pożądanych skutków u dużej liczby osób w określonym czasie, której konsekwencją jest zorganizowanie działań komunikacyjnych. Podział kampanii komunikacyjnych: 1.Kampanie globalne - o zasięgu międzynarodowym, światowym lub kontynentalnym. Najczęściej realizowane przez organizacje międzynarodowe takie jak: UNESCO, ONZ, WHO np. „dzień walki z rakiem” 2. Kampanie narodowe - obejmują teren jednego kraju, zazwyczaj podejmowane z inicjatywy rządu. 3.Kampanie regionalne i lokalne - skierowane do publiczności zamieszkującej określony obszar geograficzny Kampanie komunikacyjne ze względu na zasięg publiczności dzielimy na: kampanie ogólno - adresowane (do całego społeczeństwa) oraz kampanie konkretne -skierowane do węższej grupy odbiorców. Typy społecznych kampanii komunikacyjnych: 1.Kampanie modyfikujące postawy i zachowania obywateli - np. bezpieczeństwo, zdrowie, środowisko naturalne, ekologia itp. 2. Kampanie informacyjne - informacje o charakterze społecznym: np. postęp w procesie integracji Polski z UE, informacje ekonomiczne, upublicznienie danych statystycznych itp. 3. Kampanie promujące - promocja „produktów” publicznych np. nowe procedury obsługi klientów w administracji publicznej (serwis internetowy) czy kampanie promujące nabór do wojska, policji.

34.    Typy reklamy ze względu na nadawcę

Reklama to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy,

35.    Globalizacja. Płaszczyzna gospodarcza i technologiczno - informacyjna

Globalizacja - jest pojęciem używanym aby opisać zmiany w społeczeństwach i gospodarce światowej, które wynikają z gwałtownego wzrostu międzynarodowej wymiany handlowej i kulturowej. Opisuje



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zdjęcie0158 (2) w pamięci, a mogą ją także odzwierciedlić np, ldaśnięciami, ułożeniem odpowiedniej i
skanuj0013 ale także opisano dynamikę zachowań grupowych, zwłaszcza w tekście zmiany nieformalnej st
IMAG0503 191 Ameryka Północna piegów Canton (Ohio), golfa w St. Augustine (Floryda), a także muzyce,
wykłady z polskiej składni9 22 Wprowadzenie do składni ne, także współrzędne, np. piłki i rakietki
P1090725 Zainteresowania czytelnicze winny być możliwie wszechstronne, zwłaszcza na szkolnym etapie
051 2 pacyjnej polityki III Rzeszy uwidoczniły się zwłaszcza na ziemiach polskich, także na zajętych
P5170150 154 Rozdział 5 rzyli ją nie filozofowie-mężczy źni, lecz kobiety, zwłaszcza fllozofka Kant
0000052(2) g i odosobniony zanik mięśni kłębu kciuka u kobiet. zwłaszcza przeciwstawiarza i zginacza
Pnącza ystępują tam także nącza, np. filodendrony wa w lasach ównikowych mają (jfładkie,
DSC05101 (3) nunumti w sw iaropog lądzie Frycza, którego przejawem jes* np. wykluczenie kobiet z udz

więcej podobnych podstron