Strona 2 z 21, 2

Idzie zima więc trzeba było cyknąć kilka ostatnich już fotek auta w tym sezonie . Niestety z racji spontana i panującej pogody nie pucowałem auta na błysk.

Kilka moich:






kilka starszych w wykonaniu kolegi:













Sorry że tyle fotek zapodałem, ale wiadomo są różne gusta a ja specem nie jestem żeby ocenić które są bardziej udane, które mniej . Sesja czysto amatorska więc bez spinek .
Pozdroo
Bardzo mi się twój 200sx podoba pomimo koloru jakoś tak ładnie wygląda Gratulacje bardzo zadbanego egzemplarza.
pięknie...
kozak! mega dobrze dobrana kolorystyka felg do nadwozia
coś pięknego
Teraz Nismos wyglada bardzo dobrze ziom
ładna sztuka, jeden z moich ulubionych modeli Nissana...
jakie silnik ma teraz parametry? jakie doładowanie?

w spisie gratów widzę zaworek N75 - czym go sterujesz?

szkoda że nie było nigdy okazji się złapać, na tej sprężarce to powinno już fajnie jeździć
jakie silnik ma teraz parametry? jakie doładowanie?

doładowanie na codzień 1bar, na żądanie 1.3.
W zależności od doładowania powinno być 340-360KM, jak ogarnę jeszcze kilka rzeczy wybiorę się na hamownię

Czesto widuje autko na zywo.. No poprostu wyglada świnsko..
Felgi mega kompnuja sie z buda jak i kolorem..

Pozdro i gratuluje egzemplarza. Chyba jeden z bardziej zadbanych ktore mialem okazje ogladac.
Mały gadzet, a cieszy. Zamawiałem ją ponad pół roku, ale w końcu jest i od kilku tygodni śmiga na nissanie :



Wstyd się przyznać, ale nawet nie było kiedy cyknąć porządnego foto, dopiero kumpel z telefonu podjechał :
fajna ta mala tablica, jak i cale auto
Ona "legalna" jest?
jak nie chcesz byc posądzony o falszerstwo to zerwij ten hologram

blacha widze z tego samego zrodla co moja, szkoda ze nie ogarneli fajnych kwadratów do tej pory
Ona "legalna" jest?



nie
A czy jest możliwość zrobienie tego legalnie? Chodzi mi o tablice na wymiar.
A czy jest możliwość zrobienie tego legalnie? Chodzi mi o tablice na wymiar.



O ile kojarze, to nie.
hologram jest z płyty CD chyba
hehe to jest legal tablica tylko ZAIKS Cię będzie ścigał
jak nie chcesz byc posądzony o falszerstwo to zerwij ten hologram

x2
Ogłaszam wszem i wobec: TAKA TABLICA JEST NIELEGALNA. Śni mi się po nocach że idę do więzienia, ale jestem dzielny i jakoś się trzymam.

Jeśli ktoś chciałby podobny hologramik to zapraszam do sklepu po płytkę CD Andrzeja Piasecznego

Pozdrawiam
To już chociaż z jakiejś Mangi mogłeś przykleić, byłaby JDM.
Projekt wypaśny, auto naprawde piękne. Przód auta jest bardzo agresywny
Wszysto fajnie, ale że mam zupełnie odwrotne podejście do dłubania tych samochodów, zapytam - dlaczego zawieszenie tak okrutnie odstaje od reszty modyfikacji...?
Miałem opcje wraz ze sprężynami kupienia kayaba agx, ale zrezygnowałem. Nie jeżdzę tym autem po torze, ani nie upalam w driftach więc to co jest w zupełności mi wystarcza i nie potrzebuje kolorowych elementów zawieszenia. Uważam, że wcale nie jest za miękko i zawieszenie zachowuje się poprawnie, kto jechał ten wie...
Jeździłem już autem którym z racji twardego zawieszenia na naszych pięknych drogach jeździło się kiepsko, więc mi wystarczy
ja mam na swojej blaszce przyklejony prawdziwy hologram z innej blachy. Ostatnio zatrzymała mnie policja tzn tajniacy z wideo radarem, policjant dosc szczegolowo ogladal samochod i sie nie zorientowal ze to ilegalna blacha Dodam tylko ze jezdze juz tak 1,5 roku

tak moja wyglada:



Nic nie zrobimy ze u nas jest taki popierdolony kraj ze mamy tylko do wyboru 2 tablice prostąkąt i piekny dupny prawie kwadrat

w kazdym innym kraju jest do wyboru 3-5 rozmiarów tablic, ale u nas tak nie moze być i musimy kombinowac
policjant dosc szczegolowo ogladal samochod i sie nie zorientowal ze to ilegalna blacha



ja nie mam przeglądu od 2 lat i w tym czasie miałem 3 albo 4 kontrole i ani razy pies nie zorientował się, że go brakuje... więc wszystko zależy od człowieka na jakiego trafisz...
ja mam na swojej blaszce przyklejony prawdziwy hologram z innej blachy.

wiesz jaki za to jest paragraf? Problemow wiecej niz to warto jak ktos sie na Ciebie uwezmie
wiesz jaki za to jest paragraf?

fałszerstwo dokumentów
ale nie o tym temat...

bardzo ładne auto. nawet kolor, który mi sie nie podoba nie razi.
Mógłbym kiedyś taki mieć.
Jako, że zawsze wychodziłem z założenia że dobre hamulce to podstawa, zakupiłem komplet hamulców na tył od 300zx'a z32 TT.

Dwutłoczkowe zaciski + wentylowana tarcza o średnicy 297mm


Edit:
Mikołaj zadbał aby w nissanie szybciej zmieniało się biegi


nabyłem też kabelek z oprogramowaniem, dzięki czemu mogę pobawić się diagnostyką


Jeszcze przed śniegiem udało mi się zaliczyć mały sprincik ~60-170 z Hondą Civic b18c4T.
U mnie doładowanie tylko 0.9b, na więcej niestety nie pozwalała temperatura i brak przyczepności.
http://www.youtube.com/watch?v=8c-ALKSJA1k
Ten sprint to z Maciaskiem?
Fajny ten box
...
Jeszcze przed śniegiem udało mi się zaliczyć mały sprincik ~60-170 z Hondą Civic b18c4T.
U mnie doładowanie tylko 0.9b, na więcej niestety nie pozwalała temperatura i brak przyczepności.
http://www.youtube.com/watch?v=8c-ALKSJA1k



... nieźle idą te Wasze autka
co to za short shifter? zamontowany juz? jak wrazenia?
Short shifter to podróbka b&m. Narazie jeszcze nie zamontowany, ale miałem okazje sobie takim pomachać i sprawdzał się bardzo fajnie

z nowości,
w nadchodzącym sezonie o kondycję turbinki dbać będzie turbo timer HKS


przyszły jeszcze dwie paczuszki, ale o tym później...

z Australii:

z US:
Fajny turbo timer'ek, czekam na otwarcie prezentów z za wielkiej wody
Przed weekendem zabrałem się za rozbieranie ECU. Mianowicie chip został odinstalowany, a w jego miejscu pojawił się Nistune.

Miejsce pracy:


Jeszcze z chipem:

Już z nowym sprzętem na pokładzie:


Jakby się komuś nudziło, dzisiaj ukazał się opis auta w portalu Furious.pl

Zapraszam do przeczytania wywiadu: http://www.furious.pl/article/200sx-s14a/index.htm
swietne auto i widac dopracowane w kazdym detalu

te hamulce z tylu od 300zx pasuje rowniez bez problemow jak przod od 350 z?
Zadbana fajna maszyna i właściciel wszystko robi samemu, przez co jest tak dopracowana i starannie zrobiona, naprawdę wielkie gratki Chester !!

Ps. czekamy na wyniki z Hamowni no i na sprawdzian 11 Kwietnia
Też będę startował ale w klasie FWD do 2.0
Dzięki za miłe słowa .

Hamulce na tył od 300zx pasują p&p, problemem jest tylko ręczny który w Sx'ie jest na klocku, a ZX ma bębęn, więc albo kupujesz komplet, albo latasz bez rekawa. Możesz też zapodać mechanizm z 13.

EDIT:

Przygotowania do sezonu w toku.
-Olej wymieniony, silnik zalany tak jak od początku mojej przygody z nissanem Motulem 15w50

-Short shifter zamontowany
-Sonda wkręcona

Przyszły też złote nakrętki D1:
zdjecia oleju so fucking eksajting

no ale co by nie mowic fura przygotowana profi... ciekawi mnie bardzo czemu ludzie wybierali ten dosc slaby kolor kupujac te auta, a w tym kolorze nie brakuje s'xow
Kolor jest często spotykany, ponieważ wersja Racing była bardzo popularna u naszych zachodnich sąsiadów. W UK gdzie wersja ta nie występowała, chociaż były 200sx w tym kolorze to było już ich decydowanie mniej.

Mi osobiście kolor się podoba i wolę go zdecydowanie bardziej niż czarny, jednak o gustach się nie dyskutuje...Jeden lubi jak mu marsza grają , drugi jak mu nogi śmierdzą

Jakby ktoś był zainteresowany, w portalu furious pojawił się opis auta:
http://furious.pl/article/200sx-s14a/

Zapraszam do lektury.

EDIT

Niestety ostatnio zaskoczyła mnie pompa Walbro, sitko zsunęło się z pompy i prawdopodobnie zassała syfy z baku przez co się zatarła.
Wjechała więc nowa pompka:


Mocowania rozpórki zostały pomalowane na kolor zbliżony do oryginalnego:


Korzystając z okazji, że i tak miałem auto unieruchomione przez pompę paliwa, oddałem w końcu zderzak w odpowiednie miejsce. Mam nadzieję, że na dniach już go założę .

Auto przez pewien czas wyglądało tak:

obok bardzo szybkiej hondy


W końcu się udało trwało to długo, ale jak widać w ostatnim czasie jakoś mam pecha.
Nie dość, że zrobienie zderzaka się opóźniało, to jeszcze skręciłem nogę i nie mogę się poruszać tak jakbym tego chciał .

Zderzak odebrany przed tygodniem:


Od kilku dni jest już na aucie, dzisiaj w końcu wyszło słoneczko i mogłem cyknąć jakieś foto poglądowe:



a tak wyglądają nakrętasy na feldze:


Nawiew własnej konstrukcji, wyszedł zawodowo. Z zewnątrz nie ma opcji żeby go zobaczyć i o to chodziło
zawodowo!

Dolocik wygląda bardzo dobrze, idzie w parze z resztą auta.

Cvc też ejst bardzi fajny, ostatnio go oglądałem.
I Nissan i Handżawa super
ładnie podchodza te grafitowe kola do zielonego nadwozia
No to przyszła pora na hamownię i spawdzian co tam udało się wykrzesać .

Pacjenty umyty i gotowy:


przypinamy pasami




wyniki
1.4 bara:

1 bar:


tak się zgrzał, że mogło się skończyć tragicznie


Co do wyników to coś jeszcze się poprawi na dniach i powinno być jeszcze lepiej

PS
dla ciekawostki na drodze wygląda to w ten sposób:

Co za wóż, co za moc, co za moment !!!... i co za szczęście, patrząc na fotke z przytopionym pasem, aż mnie ciary przechodzą

Powtórzę się- auto wygląda obłędnie a do tego jeszcze dochodzi tyle mocy.. wielkie graty
chester o której byłeś na hamowni?? Ja byłem ze znajomymi s2000, ale widocznie po nas przyjechałeś - a szkoda, bo samochód mega
Kubaa na hamownie podjechałem ok 15, podobno hondy jakąś godzinkę wcześniej się zawinęły
Jarek, mega wynik...
ja pie*dole, prawie 500Nm!!!!!!!!!!!!
kolor podobny jak mój i nawet bardzo podobne felgi kiedyś miałem

wynik kozak, niezle musi zwijać asfalt
Ja pierdole, ten moment miazdzy
Jak już pisałem na inny forum, jest MEGA
Dzięki chłopaki za miłe słowa .

Rozmawiałem z kilkoma osobami z uk, które jeżdzą na podobnym setupie, potwierdziło się to co przypuszczałem. Większość swoje rezultaty osiąga na PB99 z racji większych możliwości ustawieniu zapłonu. U mnie zapłon z racji bezpieczeństwa został ustawiony lajtowo. Więc na mocniejszym paliwie myślę że sporooo można jeszcze ugrać .

EDIT:

Ponieważ w weekend 8-9 maja, coś się działo pod moimi oknami, postanowiłem ruszyć auto spod bloku i przejechać się na 1/4.
Po nawierzchni jaka jest na Bemowie nie oczekiwałem wiele, głównie dobrej zabawy. Nie sądziłem jednak, że zabawy z pedałem gazu będzie aż tak wiele, nawierzchnia była tragiczna, większość osób twierdzi że jeszcze gorsza niż dwa tygodnie wcześniej na sss (starty odbywały się na dalszej części pasa). Praktycznie do końca drugiego biegu nie mogłem wcisnąć więcej niż 3/4 gazu :blink:. Przed wjazdem na lotnisko nawet na dupnej asfaltowej nawierzchni było dużo dużo lepiej, ale cóż życie .

To co dawało radość to widok bardzo szybko doganianego auta które zazwyczaj do wpięcia 3 biegu było przede mną B).

Jeden z trzech przejazdów z S14a stage 3a 350KM:
http://www.youtube.com/watch?v=uegpIDMonLw

bmw 335i po stożkach i programie ~360KM
http://www.youtube.com/watch?v=MSzOo1A7SYo
najlepszy czas tego BMW na zawodach to 13.3, a na 3 biegu w tym przejeździe udało mi się odrobić około 3 długości :o

Kilka fotek z pierwszego dnia zawodów na Bemowie:



Ponieważ czasy były poniżej krytyki, w niedzielę rano na spontanie wpadł mi pomysł, żeby sprawdzić jak auto będzie się zachowywało jak dociążę tył. W ten sposób wrzuciłem płyty betonowe do bagażnika. Trochę się zagalopowałem i w sumie wyszło UWAGA, około 200kg !!!!! ZAZNACZAM, ŻE BYŁO TO ROZWIĄZANIE CHWILOWE, KTÓRE TRAKTOWAŁEM JEDYNIE EKSPERYMENTALNIE




Niestety zdecydowanie przegiąłem i czuć było że auto jest dużo słabsze, ale czas został poprawiony o ponad 0.5 sekundy.
Tym sposobem udało się pojechać to co chciałem uzyskać na tej dupnej nawierzchni, czyli 13.6 przy prędkości na mecie 180km/h :o , pomimo dociążenia bagażnika.

Przejazd z s13 ~300KM
http://www.youtube.com/watch?v=oEvRIxqK1n0

Kolega w sieci wypatrzył takie oto zdjęcia w pewnej galerii



Nie ma się czym chwalić i szkoda, że warunki nie pozwoliły wykorzystać w pełni potencjału auta, ale cóż next time . Najważniejsze, że na ulicy jest zdecydowanie szybciej
Pozdroo
świetne Nismo........
pozdro i powodzenia życze w kontynuacji projektu
podobno jakiś Civic w ciężkiej budzie to objeżdża...
heh.... ale zawsze to Really japoński RWD.....
nie da się porównać......
podobno jakiś Civic w ciężkiej budzie to objeżdża...

nie przypominam sobie , ale nie jeden jest taki co by objechał
ja nic nie wiem... takie ploty chodzą po siłowni...
ja nic nie wiem...

no ja też nic nie wiem ale jak się dowiem to wrzucę filmik dla potomnych
Zaskakujące jest to że głupie FWD z oponami 195-205 są w stanie lepiej przenieść moc na asfalt niż RWD z 255mm gumą
I teraz pomyśl czemu......... boże
Zaskakujące jest to że głupie FWD z oponami 195-205 są w stanie lepiej przenieść moc na asfalt niż RWD z 255mm gumą

Dużo zależy zależy od: rozkładu masy, geometrii zawieszenia, przebiegu i wartości momentu, opon, asfaltu, kierowcy itd.
Na ulicy 1 bieg nie jest żadnym problemem, ponieważ samo ruszenie odbywa się bardzo sprawnie, problem pojawia się na 2 biegu, gdzie większość aut z mniejszym NM idzie już pełnym ogniem a tutaj trzeba uważać z gazem.
bardzo ładne auto
nocy walki bez snu, ale się udało



na aucie:


Zmieniony został też tłumik końcowy, oraz fragmenty wydechu z 2.75 na 3":






Na nowym tłumiku jest bardziej basowy dźwięk i jest dużooo ciszej, aż sam się zdziwiłem jak depnąłem i nie usłyszałem ryku za plecami
postojowe pomalowane w całości na czarno? wygląda fajnie, nie masz jakiegoś foto z daleka?
Mam, wczoraj na klapie zagościł pomalowany w kolorze nadwozia spoiler Kouki.

Kilka fotek:
Korzystając z okazji że autko było wypucowane i spoiler w końcu przykręciłem, cyknąłem kilka fotek na miejscówce na którą kiedyś udałem się z aparatem w celu obfotografowania pewnej Gsi

Kochalbym go.
Dobrze to skrzydlo pasuje. Zajebioza.
Skrzydełko imo na duży plus, ślicznota.
lampy w oryginale bardziej mi sie podobały. Niezły zabijaka z niego, w ruchu na ulicy pewnie zabija wyglądem

IMO brakuje lepszego koloru budy
daje rade to skrzydło!
Mam



wygląda kozacko z tymi lampami teraz


Mam, wczoraj na klapie zagościł pomalowany w kolorze nadwozia spoiler Kouki.



bardzo fajny z wersji Aero
Lampki z czarnym wnętrzem mega super wygądają...
Miejscówka fajna-przejeżdzałem tamtędy niedawno w nocy i fajnie oświetlona do zdjęć... Śliczne auto...
Dobra robota Tyle że mój za miesiąc będzie i tak najładniejszy
ulala, ładnie
Mam, wczoraj na klapie zagościł pomalowany w kolorze nadwozia spoiler Kouki.

Kilka fotek:
Korzystając z okazji że autko było wypucowane i spoiler w końcu przykręciłem, cyknąłem kilka fotek na miejscówce na którą kiedyś udałem się z aparatem w celu obfotografowania pewnej Gsi



hehe no miejscowka trocher znana

Chester ostatnimi czasy wlozyles w samochod bardzo duzo pozytecznej pracy

Przednie reflektory z ciemnym wnetrzem + kouki na klapie dodaly nismosowi mega agresora. Calosc stylistyczna uzupelnia w 100 % wlasciwosci jezdne auta, ktore przy obecnym setupie i na dobrej nawierzchni robia niezly przeciag

Uwazam ze ten samochod jak i wlasciciel zasluzyli na jakies fajne publiczne prezentacje

Pzdr wariat !
O panie, daje rade to to... Obie zmiany na plus. Jedno z niewielu zielonych aut, ktore mi sie podobaja...
Uwazam ze ten samochod jak i wlasciciel zasluzyli na jakies fajne publiczne prezentacje



To już załatwione , Chester jak poszło?
zajebiste to skrzydło kouki, respekt
zajebiste to skrzydło! extra pasuje do reszty.
Dzięki chłopaki, skrzydła się trochę obawiałem po tym jak na innym forum po przymiarkach ostro mi się dostało po głowie za ten pomysł. Jak się okazało, nie jest tak źle

Piękna maszyna, ze skrzydełkiem również! Trzymam kciuki za dalsze modyfikacje, życząc powodzenia i zastrzyku dużej ilości gotówki na realizację wszelkich pomysłów.
Dzięki za miłe słowa i wsparcie ):)

Tak sobie sx odpoczywa pod blokiem:


Na spontanie próbowaliśmy cyknąć jakieś foto w ruchu. Cała akcja trwała ok 10minut.
Sprzęt jest jaki jest więc cudów spodziewać się niestety nie można




W środę podczas mini spota, miałem możliwość zaliczyć sparing z bardzo fajnym rywalem



Evo 9 370KM & 500NM, choć jestem zaskoczony bo auto napędza się bardzo fajnie .

Z rolowanego w trzech pojedynkach sytuacja wyglądała podobnie.
Depnięcie chwila równo-> suszarki pompują i zaraz po tym nissan zaczyna odjeżdżać.

Gdy łapiemy się z niskich obrotów, tutaj daje o sobie znać króciutka skrzynia z evo i jednak dużo wcześniej nakręcająca się turbinka na twin scrollu (u mnie ok 3000obr), evo łapie boost i wyskakuje na jakieś 2długości, nissan łapie obroty i po chwili zaczyna nadrabiać straty.
progi masz serie?
progi masz serie?


Tak, progi mam seryjne.

Opis auta znajduje się w obecnym numerze GT.
gratki artykułu
prezenci sie bajecznie
mam ten magazyn:)
akurat dzisiaj czytalem Twoj artukul.
super auto.
Dzięki .

Skany artykułu:
Na zdjeciu z 3 strony wyglada jakby farba po dzwonie zostala zle dobrana


Gratuluje lansu w prasie
Po artykułach w GT, widać, że Nissany rosną w siłę. Jeszcze kilka mocnych jest w kolejce. Poczekajmy
Auto na żywo prze pięknie się prezentuje, inny odcień drzwi widoczny ale nie wpływa na nic...

Czas za to piękny na R888 z tyłu 12,9 a na PZero 255 13,3

Fajnie fajnie - oficjalnie najszybszy 200SX w PL nie zepsuty i o własnych siłach dojeżdżający
Dzięki wielkie Kubuś .

Kolor różni się troszkę na błotniku, ponieważ poprzedni właściciel go malował, jednak możecie spać spokojnie ponieważ żadnego dzwona w tamten błotnik nie było


Z zawodów jestem bardzo zadowolony bo w końcu udało się pojechać jakiś miły czas. Generalnie na moich oponkach znowu były mega kłopoty z trakcją która po raz kolejny okazała się gorsza niż na ulicy i znowu do końca dwójki trzeba było powstrzymywać się z gazem ^^". Dzięki uprzejmości kolegi miałem dwa przejazdy na r888, pierwszy przejazd z lekko zmulonym startem to 12.9, drugi przejazd troszkę większe obroty i niestety sprzęgło zaczęło się slizgać przez prawie cały pierwszy bieg, efekt jak na takie ruszenie :O 13.0 Prędkość końcowa 186km/h.

Szkoda, że tylko dwa razy mogłem się przejechać na tych oponkach, bo myślę że nawet w tym tragicznym upale można było spokojnie 12.7 wyciągnąć .
Generalnie plan został wykonany, miała być 12 i była ;P więc jestem happy

Kilka filmów z przejazdami:
12.9
http://www.youtube.com/watch?v=CoILWSzSncM
ślizgające się sprzęgło:
http://www.youtube.com/watch?v=pgmN51fcvvk

http://www.youtube.com/watch?v=TCQQx-pYXNw

http://www.youtube.com/watch?v=4hQeXWuycJc

http://www.youtube.com/watch?v=uiS7i2aTD60

Co do późniejszych startów na tle rywali to luzik, zależało mi jedynie na ET
Wóz podaje, a sądziłem że SX raczej na kreskę się nie nadaje tylko do driftu a tu proszę można...

Jeszcze jakby z tyłu dać większą regulacje i ustawić koła na 0 do tego przednie opony napompować na 4 bary to pewno i 12,5 szło by wykręcić
Wóz podaje, a sądziłem że SX raczej na kreskę się nie nadaje tylko do driftu a tu proszę można...

Jeszcze jakby z tyłu dać większą regulacje i ustawić koła na 0 do tego przednie opony napompować na 4 bary to pewno i 12,5 szło by wykręcić



Trzeba by jeszcze utwardzic tylny zawias, bo strasznie przysiada i pare setnych ucieka na przysiadach.

Strona 2 z 21, 2

Podobne wątki