MODEL:
Nissan 200sx s14a Racing 98/99r
-Skóra
-ABS
-El. szyby
-El. lusterka
-2x Air
-Klima
-Wspomaganie
-Podgrzewane fotele
-Halogeny
SILNIK: Sr20det
Zimniejsze świece NGK Platinium
Turbina GT2871r wydechowy AR86 + przewody w oplocie
ELEKTRONIKA:
Solenoid z 1.8T (n75)
Przepływomierz 300zx z32 TT
Chip H-dev stage 3a
Ecumaster (głównie jako EBC)
UKŁAD DOLOTOWY:
Filtr stożkowy
Orurowanie 2.5 & 2.75” wraz z IC zamontowanym w zderzaku
Bov Bailey
UKŁAD WYDECHOWY:
Rurowy kolektor wydechowy
2.75” & 3” na dwóch tłumikach przelotowych
DP 3"
UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Walbro 255h
Wtryski Nismo 555ccm
ZAWIESZENIE:
Sprężyny Eibach pro -35mm
Rozpórka przednich kielichów CUSCO
KOŁA:
Aluminiowe felgi 8x18” Oz Ultraleggera Matt Graphite Silver
OPONY:
Przód- Toyo T1R 225/40
Tył- Pirelli P0 Rosso 255/35
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód- Komplet z nissana 350z/Skyline R34 GTR
Brembo 4tłoczkowe aluminiowe zaciski z tarczą 324mm
Tył-Seryjne zaciski 2 tłoczkowe z tarcza 260mm
WNĘTRZE:
-kremowa skóra
-drewniane elementy deski rozdzielczej
-słupek ze wskaźnikami 60mm:
+wskaźnik doładowania Greddy (czarny)
+wskaźnik EGT Greddy (czarny)
ZEWNĄTRZ:
-oklejone lampy
-białe kierunki przednie Apex
-białe kierunki boczne Apex
-logo Silvia na masce
AUDIO:
Radio Pionier 2din ze sterowaniem w kierownicy
MOC:
Stage 1 Sezon 2006
- Po wydechu i pompie paliwa na doładowaniu 0.75: 243 KM & 295 Nm
Stage 1a Sezon 2008
- Na 1barze po wystrojeniu ~280KM i 350Nm
Stage 2 Sezon 2008
1.2 bara moc ~300KM & 400Nm
Stage 3a Sezon 2009
~350 KM
ŚWIATŁA:
Soczewkowe lampy + Ksenon 6000K
Fotki:
PIERWSZY NISSAN
podczas zakupu:
późniejsza eksploatacja:
przed sprzedażą:
Dwa nissany w stajni:
OBECNY:
23.04.2009
Ostatnie chwile na BBS:
przymiarka asa revolution 18":
Etap - Oz Superturismo 18":
12.09.2009 na OZ Ultraleggera:
10.10.2009:
silnik:
FMIC:
Blow Off Bailey:
Seryjne felgi BBS Racing 17", zastąpiły OZ Ultraleggera Matt Graphite Silver w rozmiarze 18":
wnętrze:
wskaźniki:
pompa:
świece:
GT2871r:
Kolanko na wyjściu z turbiny:
wydech:
hamulce Brembo:
Eibach Pro -35mm:
Ecumaster II:
map sensor motorola:
Ksenon 6000K:
Seryjnie były wtryski 370, później 440 z Imprezy My99.
następnie wjechały wtryski 550 z Imprezy STI 2.5 US, ostatecznie zostały Nismo 555:
niezbędne kostki z Subaru Legacy:
sprzęgło spiekowe XTD stage 3:
Poczyszczona i spolerowana od wewnątrz przepustnica:
białe kierunki:
rozpórka:
H-dev chip stage 3a:
tak zieje ogniem:
montaż ICka:
wykres z hamowni na serii z nieszczelnym dolotem i na starych swiecach:
wykres z hamowni po wydechu, pompie paliwa. Doładowanie 0.75: