Strona 1 z 21, 2

MODEL:
Nissan 200sx s14a Racing 98/99r

-Skóra
-ABS
-El. szyby
-El. lusterka
-2x Air
-Klima
-Wspomaganie
-Podgrzewane fotele
-Halogeny

SILNIK: Sr20det
Zimniejsze świece NGK Platinium
Turbina GT2871r wydechowy AR86 + przewody w oplocie

ELEKTRONIKA:
Solenoid z 1.8T (n75)
Przepływomierz 300zx z32 TT
Chip H-dev stage 3a
Ecumaster (głównie jako EBC)

UKŁAD DOLOTOWY:
Filtr stożkowy
Orurowanie 2.5 & 2.75” wraz z IC zamontowanym w zderzaku
Bov Bailey

UKŁAD WYDECHOWY:
Rurowy kolektor wydechowy
2.75” & 3” na dwóch tłumikach przelotowych
DP 3"

UKŁAD PALIWOWY:
Pompa paliwa Walbro 255h
Wtryski Nismo 555ccm

ZAWIESZENIE:
Sprężyny Eibach pro -35mm
Rozpórka przednich kielichów CUSCO

KOŁA:
Aluminiowe felgi 8x18” Oz Ultraleggera Matt Graphite Silver

OPONY:
Przód- Toyo T1R 225/40
Tył- Pirelli P0 Rosso 255/35

UKŁAD HAMULCOWY:
Przód- Komplet z nissana 350z/Skyline R34 GTR
Brembo 4tłoczkowe aluminiowe zaciski z tarczą 324mm
Tył-Seryjne zaciski 2 tłoczkowe z tarcza 260mm

WNĘTRZE:
-kremowa skóra
-drewniane elementy deski rozdzielczej
-słupek ze wskaźnikami 60mm:
+wskaźnik doładowania Greddy (czarny)
+wskaźnik EGT Greddy (czarny)

ZEWNĄTRZ:
-oklejone lampy
-białe kierunki przednie Apex
-białe kierunki boczne Apex
-logo Silvia na masce

AUDIO:
Radio Pionier 2din ze sterowaniem w kierownicy

MOC:
Stage 1 Sezon 2006
- Po wydechu i pompie paliwa na doładowaniu 0.75: 243 KM & 295 Nm
Stage 1a Sezon 2008
- Na 1barze po wystrojeniu ~280KM i 350Nm
Stage 2 Sezon 2008
1.2 bara moc ~300KM & 400Nm
Stage 3a Sezon 2009
~350 KM

ŚWIATŁA:
Soczewkowe lampy + Ksenon 6000K

Fotki:

PIERWSZY NISSAN
podczas zakupu:


późniejsza eksploatacja:





przed sprzedażą:




Dwa nissany w stajni:




OBECNY:

23.04.2009





Ostatnie chwile na BBS:


przymiarka asa revolution 18":


Etap - Oz Superturismo 18":



12.09.2009 na OZ Ultraleggera:






10.10.2009:

















silnik:



FMIC:



Blow Off Bailey:


Seryjne felgi BBS Racing 17", zastąpiły OZ Ultraleggera Matt Graphite Silver w rozmiarze 18":



wnętrze:


wskaźniki:




pompa:


świece:


GT2871r:


Kolanko na wyjściu z turbiny:


wydech:



hamulce Brembo:



Eibach Pro -35mm:


Ecumaster II:


map sensor motorola:


Ksenon 6000K:



Seryjnie były wtryski 370, później 440 z Imprezy My99.
następnie wjechały wtryski 550 z Imprezy STI 2.5 US, ostatecznie zostały Nismo 555:


niezbędne kostki z Subaru Legacy:


sprzęgło spiekowe XTD stage 3:



Poczyszczona i spolerowana od wewnątrz przepustnica:


białe kierunki:


rozpórka:


H-dev chip stage 3a:


tak zieje ogniem:


montaż ICka:


wykres z hamowni na serii z nieszczelnym dolotem i na starych swiecach:


wykres z hamowni po wydechu, pompie paliwa. Doładowanie 0.75:
piekna szybka furka
graty za furke
no ładnie... a pamiętam jeszcze jak, za małolata, mijałem codziennie Twoją Nexię idąc do szkoły... a teraz proszę...
wtedy to jeszcze byla z kosiarka pod maska
Teraz co prawda nexii nie ma, ale sentyment pozostal
pytanie za 5 ptk ? dlaczego wali ogniem ? i w jakich warunkach ? bardzo mocno przelane ?
pytanie za 5 ptk ? dlaczego wali ogniem ? i w jakich warunkach ? bardzo mocno przelane ?

jak to w nissanie T na przelocie, na bogato chodzi
Fajna Nyska. Czeka ja pewnie jeszcze dluga droga modyfikacji.

Pozdro, sasiedzie!
panie co to za IC?
piękny, był u mnie w nissanie taki sam SX ale w stanie makabrycznym, zaniedbany a ten to igiełka
a jak wydech nie jest przelotowy to nie chodzi za bogato?
Jak jest przelotowy to łatwiej ogień może przedostać na zewnątrz.
Na seryjnym wydechu doladowanie jest nizsze, nie strzela taz wydechu i tak jak napisal Walter.
Dzieki za mile slowa
Zadbany nissan. Gratulacje
moje takie ukryte mazenie, moze kiedys jak CTR pojdzie na niedziele i trackdays.
Piekny jest!! i tak naprawde nic nie trzeba w nim robic tylko ladna felge dac i jest miodzio
Bardzo ładna sztuka
Gratki
przyplynelo kolanko 3" na wyjściu z turbiny

Ponieważ, chińskie oczka troszke zle widzialy przy spawaniu, pojawila sie druga "radosna tworczosc" ktora pasowala jeszcze gorzej. Po zeszlifowaniu, przespawaniu i kilku stuknieciach mlotkiem w koncu udalo sie zamontowac

Podbijam
nabylem wieksze spowalniacze, o skuteczne wytracanie predkosci nissana dbac bedzie zestaw hamulców brembo (czaterotloczkowe aluminiowe zaciski + tarcze 324 mm)
zadoptowanych z nissana 350z z33.



podejdzie to bez problemu?
Tak, tez mam takie
podejdzie to bez problemu?


tak pasuja, trzeba tylko otwory na sruby rozwiercic i oslony poodginac



tarcze hamulcowe seria 282mm vs 324mm:


po zamontowaniu:



a tak to wyglada na feldze:





Co to za terenowka ??
Konkretny sprzęcior. Zwłaszcza z takim heblem.
Ehhhh, te S14A, zawsze takiego chciałem ale same szroty były...czy gdzieś idzie jeszcze znaleźć porządne egzemplarze?
zdarzają sie, ostatnio jest trochę lepiej bo wiecej aut tego typu sie pojawia na rynku, choć i tak temat nie jest latwy i jest tak jak piszesz
piekna sa poprostu i tyle!! taki hebel to i u siebie bym z checia widzial
Jako że trochę mi się nudziło , postanowiłem sprawić sobie zabawkę i kilka miesięcy temu nabyłem sobowtóra. Zabawa zaczęła się od nowa: wydech, pompa, fmic i hamulce powędrowały do drugiego auta.

prace:



teraz, który jest który ?









jak sie jezdzi dwoma furami na raz? trudne to?

kurcze.. fajny sprzet.. x2
nie jest łatwo, czasami trzeba się wspomóc auto murzynem .
to popłynąłeś...
Łosz...ostatnio Cię widziałem na BP na Powstańców...
Ci się go pytają czy da się jeszcze gdzieś dobry egzemplarz trafić, to ten pokazuje drugiego...

ale już jakiś czas temu musiałeś go zanabyć bo już są blachy z literką na końcu.

gratki i zazdroszczę.
niestety, musze was rozczarować, ale w rodzinie został już tylko jeden nissan.
Pan Bóg nakazał się dzielić . Tak więc jedna sztuka znalazła nowego właściciela.
Chyba aż takim świrem nie jestem


przecież był czysty

to czym się różnią, oprócz felg a właściwie, który został?
korzystając z kilku bezdeszczowych dni postanowiłem wsadzić FMIC, kilka fotek przedstawiających końcowy efekt:




Przy okazji wrzuciłem ksenon i okleiłem czarną folią ścianki reflektorów.

wygląda mENsko
Jakiś czas temu auto zostało wystrojone Ecumasterem na 1 barze. Całkiem sprawnie się porusza, jednak mam nadzieję że to nie koniec

a na maskę powędrował taki oto znaczek:
jest dobrze..
widziałem Cię ostatnio jak leciałeś na Bemowie...

świetne auto...
Dzieki Emre .

Nabyłem wtryski z subaru STI US 550:


do tego potrzebne będą też kostki z subaru:


Niestety plany się w pewnym momencie troszkę zmieniły. Miało być większe turbo, niestety trafiłem na nieuczciwą osobę i utopiłem troszke kasy.
Na razie więc zostaje t28.

dlatego też wjechały ostatecznie wtryski 440:


oraz kostki z Subaru Legacy:


Przy okazji poczyściłem trochę przepustnice oraz delikatnie spolerowałem wewnątrz:

chester, jestem pelen podziwu dla tego samochodu , gdyz widzialem go na zywo
a nie na wypasnych fotkach

Tak naprawde nie spotkalem sie z bardziej zadbanym egzemplarzem przynajmniej w Wawie .

Flok wyglada bardzo profesjonalnie, ... czekam na ten gruby updt
Huni, dzięki choć myślę że troche przesadzasz

Wjechał słupek z zegarkami 60mm:
-Greddy Egt
-Greddy Boost






tak świecą:
pokaz te ksenony..
pokaz te ksenony..


mniej więcej tak to wygląda:



Wjechał map sensor i pobawiliśmy się trochę żeby wystroić gruza. Obecnie doładowanie to 1.2 bara.
motorola:


knock detector home made by Chester


Przyszły też Apexa białe kierunki przednie oraz boczne:


Jarek, że ja nigdy nie widziałem jak to jeździ...

na 1,2 bara domyślam się, że musi być męsko...
Maciek, niebawem może będzie okazja

Coby zniwelować efekt tarpana, dotarł zestaw sprężynek Eibach Pro -35mm
Auto miazga Wydaje mi się ze byłeś dzisiaj w Biłgoraju na I rundzie drift series ?
dzięki kmyk, niestety to nie byłem ja .

Zdjęcia uwalonego auta podczas wymiany sprężyn:
Przed montażem sprężyn:

po montażu sprężyn z przodu:

w trakcie prac:


całość prezentuje się mniej więcej tak:


duzo lepiej
Zdecydowałeś już jaka felga wjedzie?
dobrze mu zrobiły te springi
A już bym dawał rękę że to byłeś Ty....
Zdecydowałeś już jaka felga wjedzie?


Koła narazie pozostaną seryjne, bo trzeba jeszcze troszke silnik uzbroić.

Jakbym sie decydował to najprawdopodobniej szukalbym:



ew. 18" z 350z
Te na ostatnim zdjeciu - zajebiocha!
Buduj, sasiad, buduj!

Pozdrooooooooooooooooooooooooooooooooo
Buduj, sasiad, buduj!


No walcze, walcze z tematem .

Zarzekałem się że wystarczy to co jest, bo autem jeździ się bardzo przyjemnie.
Nie dałem jednak rady .
Od jakiegoś czasu pod biureczkiem wygrzewa mi się coś takiego:



ładny winniczek...
Obrazek
ew. 18" z 350z



Cos dla Ciebie...nawet rozstaw srub sie zgadza.
http://www.racingforum.pl...65271&hl=kamcio

O ile wiem, to da rade jeszcze ponegocjowac cene.
Ziom, tylko nie Rota...
ten pierwszy bbs jest dobry
no ładnie... a pamiętam jeszcze jak, za małolata, mijałem codziennie Twoją Nexię idąc do szkoły... a teraz proszę...



hehe, ja śledziłem projekt Nexii i zawsze chciałem żeby moja wyglądała tak samo jak Chesterowa


Piękna Nissanka
Po co zdejmowales material z przepustnicy? Bo raczej nic to nie dalo, skoro motylek jest tej samej wielkosci.
Po co zdejmowales material z przepustnicy? Bo raczej nic to nie dalo, skoro motylek jest tej samej wielkosci.


Raczej nie spodziewałem się po tej modyfikacji ostrego kopa w kręgosłup przy przyspieszeniach
Mogłem zastosować motylek z wersji N/A z sr20De i rozwiercić po całości, jednak wolałem zostawić zwężkę jak występowała seryjnie ale o trochę większej średnicy. Nie na darmo zastosowane zostało zwężenie ala dysza Venturiego, więc nie chciałem ruszać motylka, tym bardziej że do mocy jakie planuje osiągnąć spokojnie wystarcza.

Jakiś czas temu była przymiarka felg 18". Niestety, jednak felga z rantem to chyba nie temat dla mnie, kółka więc kółka nie zostaną u mnie zbyt długo .

i przy okazji cyknięte podczas dłubania przy pewnej hondzie:


Udało mi się "dorwać" felgi z wersji Z-edition, czyli 18" OZ Superturismo.
Wstępnie wygląda to tak:

Piękna furka Pokazuj Panie nowe koła
a ja bym tu bardziej widzial felge z rantem
Problem felg w zasadzie został rozwiązany, OZ superturismo powędrowały do odnowienia, BBS formula Racing znalazły nowego właściciela, natomiast na aucie niebawem zagoszczą
OZ Ultraleggera w wersji Matt Graphite Silver w rozmiarze 18" . Chwilowo są na nich oponki Parada Spec2 215/40.

Foto poglądowe
bardzo ladne felgi

heheh znajome garaze honde nie pezota?
Koła dzisiaj prawdopodobnie wjadą na pokład:



Ponieważ seryjna przepływka ma śmieszne rozmiary, wrzuciłem przepływomierz od 300zx TT z32:
heheh znajome garaze honde nie pezota?



Chyba Opla Fele super, jak dla mnie najlepsze z tych co miały być.
Chester bardzo dobry wybor :ok: Fajnie ze poszedles w Oz i w/w model

Przy twoim zawiasie kolka beda robic niezla robote . Troche jednak Ci zazdroszcze koloru, bo mnie juz sie troche znudzil moj silver po paru tygodniach uzytkowania.

Gratki jeszcze raz , wiadomo ze towar deficytowy na rynku wtornym


Pzdr
jak Ci sie 18" znudzą to może Regamaster 17"? bede miał takie hahaa
Fela SUPER
jak Ci sie 18" znudzą to może Regamaster 17"? bede miał takie hahaa

Myślę, ze szybko się nie znudzą, ale dzięki .

Wczoraj przed meczem siatkarzy na szybkości cyknąłem kilka fotek (nawet auta nie zdążyłem umyć ), prezentuje się to mniej więcej tak:





i wracając z meczu próbowałem coś cyknąć wieczorkiem:


Niebawem na felgi przyodziane zostanie docelowe obuwie i wjadą lekkie dystanse
kozak pasują do koloru auta!
Myślę, ze szybko się nie znudzą


i bardzo słusznie, bo jest idealnie
idealna to bylaby alleggerita, ale na tych tez nie jest zle z kolei regamaster bylby tutaj straszna pomylka..
świetnie wygląda na tych nowych kołach
no i nie moglo byc inaczej , klasa
Dzięki za miłe słowa . Tak się wczułem w czyszczenie nakrętek, że teraz na chorobowym leże bo mnie przewiało

Ostatnio pobawiliśmy się i ustawiliśmy doładowanie.
Paliwem steruje chip H-dev stage 3a:
jestem mega antyfanem koloru butelkowofatalniezielonego, ale tu nawet nawet to wygląda
Odświeżyłem nakrętki, żeby Oz'tom wstydu nie przynosiły

było:


jest:


Wyglądają jak nowe . Jedynym minusem jest to że walkę z nimi przypłaciłem przeziębieniem ;P

Zakupiłem laczki na tył, Pirelli P0 Rosso w rozmiarze 255/35:

Opona jest szeroka i nie prezentuje się już tak fajnie jak 215/40, ale za to mam zachowany prawidłowy wymiar i nie muszę się martwić każdą nierównością w asfalcie .
Na przód powędrowały Toyo Proxes T1r w rozmiarze 225/40.
bardzo ładnie na nowym felunku
Z Japonii przyszła taka oto paczuszka :

a tu już pod maską:

przy okazji pstryknięte:


bardzo ładnie wszystko pasuje do siebie w dobrym stylu, skromnie a przykuwa uwagę.
Gratki.
Pięknie
Świetne autko, felgi moim zdaniem bardzo ładnie się komponują z resztą, ogólnie zrobione z gustem

Szerokości i kasy na dalsze mody życzę

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki