Strona 2 z 21, 2

najlepsze stołki sa wlasnie z EVO VII, ale cholernie trudno je spotkac...

ps. najlepsze po tych Recaro z DC2 hehe
Real fota po odkrzuaniu,montaz w srode.

no ziomku, widzę, że po kilkugodzinnych konsultacjach zdecydowałeś się Tylko po co prałeś....? Gdybym był Tobą obszyłbym je jakąś ceratą
no ziomku, widzę, że po kilkugodzinnych konsultacjach zdecydowałeś się Tylko po co prałeś....? Gdybym był Tobą obszyłbym je jakąś ceratą



Ziomus pranka nie bylo, tylko je odkurzylem z kurzu i piasku . Pozniej umylem zadek i wygodnie sie rozsiadlem z padem od Playaka w reku .

Przy okazji mam takie pytanie, od spodu wychodzi z nich jakis kabelek, domyslam sie ze to podgrzewanie, orientuje sie ktos jak to podlaczyc, sa potrzebne jakies dodatkowe elementy czy poprostu pod 12v z jakims przelacznikiem ??
220
gratki ładnie będą się prezentować
ps. jaka waga takiego fotela ?


robią robotę te stołki, pasują do ek.
Najlepsze fotele w historii Evo miala VII generacja.
podgrzewane fotele w EVO?
prędzej czujnik zapiętych/niezapiętych pasów
fajne stołki, takie gatunkowe



i wygodnie sie rozsiadlem z padem od Playaka w reku


wygodnie się w nich gra, bo grałem w takich samych u Nozdera w GT5, dobre trzymanie mają

ładnie wyglądają po wyczyszczeniu
Fotele mniam. Autko coraz ładniejsze
Widzę że wszystkie hondy co lądują u Romiego to na bogato jadą Fajny masz przecinak
wygodnie się w nich gra, bo grałem w takich samych u Nozdera w GT5

i dostałeś ode mnie w dupe fotele gicior
Świetne Fotele z Biedronki
i dostałeś ode mnie w dupe


DC5 vs. DC5 na ulicy Cię pojechałem

Do Marcina (Nitro) trzeba wpaść pograć na nich w GT3
A nie są lepsze z EVO VI ?


nie, najlepsze w historii to wlasnie z VII

nitro, widze ze auto robi sie juz calkowicie profi
Widzę że wszystkie hondy co lądują u Romiego to na bogato jadą Fajny masz przecinak



tylko moj biednie:)
Baardzo fajne stołki, autko też niczego sobie

tylko moj biednie:)



Carbon macha siedzi
fajne fotele... ale to juz zostalo powiedziane
Widzę że wszystkie hondy co lądują u Romiego to na bogato jadą

nie to, zebym sie czepial, ale co maja wspolnego fotele z tym, ze fura byla skladana u romiego?
Zobaczymy co da sie z tym zrobic .

łałałiła, z czego to? Fiat, Peżo, Alfa czy inny diabeł?
Jaaaa bedzie pierwszy civic B20 z zaciskami brembo! No znajdzcie mi taki drugi projekt to wyedytuje posta!


łałałiła, z czego to? Fiat, Peżo, Alfa czy inny diabeł?



Moge sie mylic ale chyba z BMW, zreszta one wszystkie jakies takie podobne
Jak ogarniesz adaptery pod te zaciski to wrzuc jakies wymiary. Pod jaka tarcze zamierzasz to zapodac??
Chyba 280mm jeżeli chodzi o 4x100. Tarcza z Golfa G60
Chyba 280mm jeżeli chodzi o 4x100. Tarcza z Golfa G60



Hmm a takie ?? http://moto.allegro.pl/it...aran_przod.html

Nie mowie dokladnie o tych, ale identyko powinny podchodzic ??:P
Nie. Te są na 5 śrub czego nie widać na zdjęciu bo ktoś mądry dał innej tarczy. Chyba, że chcesz nowy rozstaw zrobić na tarczach czy piastach. W innym wypadku potrzebujesz tarcze z Golfa II G60 1.8 160KM lub z Seata Ibizy 99-02 np. z TDi 110KM. Tam też jest 280mm i 4x100.


Mów mi wujku
Nie. Te są na 5 śrub czego nie widać na zdjęciu bo ktoś mądry dał innej tarczy. Chyba, że chcesz nowy rozstaw zrobić na tarczach czy piastach. W innym wypadku potrzebujesz tarcze z Golfa II G60 1.8 160KM lub z Seata Ibizy 99-02 np. z TDi 110KM. Tam też jest 280mm i 4x100.


Mów mi wujku



Jesli tak to pojde w 282 ze sprawdzonego MG .
Jeden wuj. Seryjnie nie spotkałem nic większego na 4x100 niż jakieś 28x mm. Są też jeszcze Astry H GTC 2.0 Turbo z hamulcami na 4 śruby. Wszystkie z tych 28x mm rożnią się obsadzeniem. Zobacz może któreś z nich spowoduje, że będzie wygodniej zamontować zacisk z jarzmie/przeróbce starego jarzma/adapterze cnc nowym. Odpowiednie zakreślić.
Ziom sa jeszcze z Ibizy Cupry R (99-02) 305mm , tylko w 16 to mi to chyba nie wejdzie co ??:P
Było coś takiego? Nie słyszałem... A z jakim to silnikiem było? Bo w 99-02 była chyba tylko zwykła cupra i miała 280mm.
Było coś takiego? Nie słyszałem... A z jakim to silnikiem było? Bo w 99-02 była chyba tylko zwykła cupra i miała 280mm.



Cos takiego sobie wyszukalem .
http://img145.imageshack....0/cuprarwy2.gif
Ziom sa jeszcze z Ibizy Cupry R (99-02) 305mm , tylko w 16 to mi to chyba nie wejdzie co ??:P



wlasnie tez tak wyczytalem ze takowe tarcze wystepowaly, a co wazniejsze wchodzily pod 16 cali
Chwila. Odpalam SAFO - zaraz będę wiedział czy mogę takie mieć

[ Dodano: 2009-02-15, 23:50 ]
Chwila. Odpalam SAFO - zaraz będę wiedział czy mogę takie mieć



Dobrze ziom rozkminiaj , spisz od reki jakie odsadzenie , do Ciebie pod zaciski Wyyywooda tez podejda .

Jak tylko w oryginale to cena pewnie chora ;/.
No zgadza się. Znowu ślepy zaułek
wazyles panie te ręczne granaty?
wazyles panie te ręczne granaty?



Ziomus, jak je dostane do lapy to je zwaze , Ty z reszta tez bedziesz mial okazje .
ciekawy pomysł, szkoda, ze takie zaciski nie są tak lekkie jak wilwood.
myslisz, ze wejda pod 16"? chodzi mi o ten wymiar:

Gaseb tu jest 17, tarcza 305x28mm /4x100, jak widac luzu jest sporo, jesli wezmiemy pod uwage, ze ciezko z tarcza 305 mm i ze najprawdopodobniej i tak trzeba isc w 282 to mysle ze na spokojnie to mozna w 16 zmiescic nie dlugo sie okaze .





ale chodzi mi o to czy TWOJA felga nie bedzie ci przycierała. wszystko przeciez zalezy od kształtu ramion i ET. ja u siebie przeciez nie mialem problemu z zaciskiem z legenda i felga OZ. natomiast jak wsadzilem nowe felgi to okazalo sie, ze ksztalt ramion i ksztalt felgi od srodka przyciera delikatnie o zacisk.
ale chodzi mi o to czy TWOJA felga nie bedzie ci przycierała. wszystko przeciez zalezy od kształtu ramion i ET. ja u siebie przeciez nie mialem problemu z zaciskiem z legenda i felga OZ. natomiast jak wsadzilem nowe felgi to okazalo sie, ze ksztalt ramion i ksztalt felgi od srodka przyciera delikatnie o zacisk.



Gaseb nie sprawdzalem tego jeszcze. Wiesz, ze do Civicow tego nikt nie wkladal, wiec znowu jak z silnikiem troche przecieram szlaki . Jak dostane do lapy zaciski to sie je przymierzy i zobaczymy, jak bedzie za duzo krecenia to pojda dalej w swiat .

W kazdym badz razie wchodza w 16

Aha zacisk z klockiem wazy 4 kg, takie mam info, nie wiem jak to wypada w porwonaniu do np zaciskow z legenda z klockami.
moze zaistniec problem o ktorym wspomnial Gaseb, to sa szerokie zaciski i et felgi bedzie mialo ostatnie slowo np: u mnie Wilwood z felga BC wchodzi na żletke od ramiona, u Ola jakas tam felga niemiecko-autriacka daje tyle luzu od ramiona, ze mozna szmatke i reke włozyc...

patrzac ziom na twoje felgi mysle ze bedzie klopot
moze zaistniec problem o ktorym wspomnial Gaseb, to sa szerokie zaciski i et felgi bedzie mialo ostatnie slowo np: u mnie Wilwood z felga BC wchodzi na żletke od ramiona, u Ola jakas tam felga niemiecko-autriacka daje tyle luzu od ramiona, ze mozna szmatke i reke włozyc...

patrzac ziom na twoje felgi mysle ze bedzie klopot



Trudno trzeba bedzie kupic BBS-y .
albo dac dlugie szpilki i dystans odpowiedniej grubosci
albo dac dlugie szpilki i dystans odpowiedniej grubosci


Tak, jeśli będzie nie dużo brakować to tak się temat ogarnie, przy okazji dojdzie pare mm w rozstawie osi, co powinno wpłynąć pozytywnie na prowadzenie .
Napewno pozytywnie Samochód napewno będzie bardziej nerwowy i bardziej bedą obciążone łożyska kół. Nie sądze aby poszerzenie rozstawu kół miało pozytywny wpływ na prowadzenie.
u Ola jakas tam felga niemiecko-autriacka


Tajwańska Panie, Tajwańska...

tyle, ze w sportach samochodowych jezdza po torach i rownych drogach, a w pl ciagle zmagasz sie z dziurami, nierownosciami etc i tu chodzi o nerwowe prowadzenie.
Na rownej drodze w zakretach zwiekszenie rozstawu kol dziala na +. Ale dystans o rozsadnej szerokosci, az tak negatywnie nie wplynie na jazde jak ma to miejsce przy 10cm montowanych w calibrach.
Zwiększa się przede wszystkim promień po jakim porusza się koło w czasie skrętu. Jest ono dalej od zwrotnicy. Zmienia to prowadzenie samochodu w bardziej nerwowe - czy na ulice przy ilości kurwidołów po jakich się poruszamy ułatwi to polepszy to prowadzenie? Nie sądze. Nie zauważyłem aby nitro budował torowego potwora w którym się poszerza co się da.
No widzisz jak ładnie napisałeś teraz Nie mogłeś tak odrazu ?
Nie bede ladowac dystansow na sile, ale moze byc sytuacja, w ktorej bedzie brakowac kawalek, zeby zmiescic zacisk w felge. Jesli bedzie taka sytuacja i bedzie brakowac kilkanascie mm to dorzuce dystans, jesli bedzie brakowac duzo wiecej zastanowie sie nad zmiana felg lub montazem tych zaciskow, najwyzej pojde w zaciski z Legenda . Wiec dystans jesli bedzie to cienki, wiec nie wplynie znaczaco na prowadzenie.
Oba zaciski zapakowane w pudełko ważyły 10.13kg, wiec same pewnie deko poniżej 10kg.

Nie wiem czy to źle czy dobrze ale jak je trzymałem w ręku to wydawały mi się bardzo podobne wagą do moich Preludowych 282mm.

Zapomniałem dodać, że to 10kg to waga razem z klockami.

Ziomie oby zaciski pasowały i obyło się bez żadnych dystansów, zmian felg itp.
Strasznie dalem ciala, ze nie zapisalem sobie ile wazyly takie zaciski, jedyne co pamietam, to ze bylo to niemal tyle samo co seryjne z intergy.
Roznica byla jakas 0.1 - 0.2 kg.
Szok, bo Brembo sa zdecydowanie wieksze. Ale z aluminium.
Nie wiem czy to źle czy dobrze ale jak je trzymałem w ręku to wydawały mi się bardzo podobne wagą do moich Preludowych 282mm.


Chyba dobrze, w koncu zacisk wiele wiekszy, tloczkow wiecej, a wagowo to samo.

Ciekaw jestem wrazen z uzywania
dwa nowe zaciski z legenda ważą 10.5 kg
Mam je juz w domu, ale nie mam wagi , takze napewno je zwaze jak tylko nadarzy sie okazja.

Doszlo tez troche gratow z dolnych czesci b18c4 .
dwa nowe zaciski z legenda ważą 10.5 kg


skąd wiesz?
czyżby ktoś ostatnio zamawiał takowe?
zaciski z legenda z klockami od wersji KA9 3,5 24v waza cos kolo 6-6,3 kg sztuka.

Doszlo tez troche gratow z dolnych czesci b18c4 .



o BG moze ? to zapodawaj manuala jak to sie je bo jestem ciekaw
Mam je juz w domu, ale nie mam wagi

trzeba było sprawdzic wpisaną wagę na liście przewozowym
no to zacnie jak na 1,4
no to zacnie jak na 1,4



Chyba poszukam znaczka 1.6 ils bo chyba były takie w Coupe .
takie male odejscie od tematu nitro20 ? to z mysla o 2 litrach czy zupelny przypadek ?

zostaw 1,4 bedzie wieksze zdziwienie kalibrowiczow

zostaw 1,4 bedzie wieksze zdziwienie kalibrowiczow



True True ...
Ta calibrowiczów, e36 też lubią się nacinać na hondzianki
Kumpel jeździ combi vti to w okolicy mowia na niego łowca e30 i e36
Pierwsza fotka z sesyjki, będzie więcej.

wery najs! w koncu ktos wykorzystal te szalone malunki w arkadii
Mitoor, jakies takie za ciemne wyszlo troche
O, spryskiwacze
Auto fajne ale właściciel nie odbiera telefonu od 3 miesięcy
Auto fajne ale właściciel nie odbiera telefonu od 3 miesięcy



Ziomus, a kiedy Ty dzwoniles ??:) Misiu, od Ciebie to moglem nie odbierac tylko w momencie chwil intymnych...

bardzo ładne zdjęcie, nie ma to jak dobry fotograf
zdaje sie, ze mitoor powoli i chyba calkiem niechcacy zostaje nadwornym fotografem passwordjdm.pl
zdaje sie, ze mitoor powoli i chyba calkiem niechcacy zostaje nadwornym fotografem passwordjdm.pl



Jak chlopak bedzie w tym tempie dalej ogarniac, to wrota fotografii swiatowej stana otworem .

Wzorki pasują do Ciebie Marcinku - > HeH!

Super FOTA
Czekam na więcej i bardzo żałuje ze nie moglem wczoraj z Wami pojechać
Wygląda bardzo dobrze i nawet te felgi mi tu przypasowały
Jakbyś jeszcze postawił auto na czarnym felunku i zrobił wnętrze lamp na czarno to byłoby piękny czarny pocisk.
zdaje sie, ze mitoor powoli i chyba calkiem niechcacy zostaje nadwornym fotografem passwordjdm.pl

chłopak się uczy, zbiera doświadczenie a my mamy ładne fotki. wszyscy happy
jeszcze szyby czarne, wtedy to i nitro moglby jezdzic i wygladalby jakby byl czarny..

a.. no i jeszcze jakies czarne tuningowe lampy na tyl. bedzie kozak, wszystko czarne
zdaje sie, ze mitoor powoli i chyba calkiem niechcacy zostaje nadwornym fotografem passwordjdm.pl



oj chyba calkiem chcacy i wcale mi to nie przeszkadza mozna kiedys zebrac sie wieksza grupka w fajne miejsce i zrobic pare forumowych fotek (bankowy to srednie miejsce )

tak mi naslodziliscie, ze jak wczoraj wieczorem to przeczytalem to zasnalem i obudzilem sie z bananem od ucha do ucha

Sebek tobie sie tylko wydaje, ze te zdjatka masz za free. potem bedziesz sciagal mi graty za poldarmo
zdaje sie, ze mitoor powoli i chyba calkiem niechcacy zostaje nadwornym fotografem passwordjdm.pl


są conajmniej 3 osoby, które w warszawie bardzo ładnie ogarniają samochody, z których usług miałem okazję korzystać i których polecam w 100%:
Michasek, Mitoor, Kubaa (kolejność zupełnie przypadkowa)
zgadzam się, michasek robi extra fotki ale zawsze na koniec każe sobie kupić zestaw Happy Meal'a
Ciebie też naciągnął?

co do auta to mi ta felga jakoś nie pasuje do EK...

btw. te spryskiwacze to jakiś OEM do EK?
To OEM z Citroena
Felga z dupy, bierz koła od Stavrosa i będzie malynowo
To OEM z Citroena
Felga z dupy, bierz koła od Stavrosa i będzie malynowo



od auta stavrosa to Ty się odczep
Ciebie też naciągnął?

taaaa do dziś tego nie moge przeboleć

Odnosnie Felg to mi się podobają, jeśli nastąpi ich zmiana to na coś w co wejdzie nowy hebel .
Stavrosa felgę musiałbym oblukać, jeśli ma proste ramiona od środka to się zastanowię , tylko, że zależy mi na tym, żeby auto wyglądało na sleepera, dlatego ta jest spoko.
Kojarzy ktoś ewentualnie felgi w 16, które mają proste ramiona od środka, chodzi mi o to, żeby ramiona nie zawijały się do srodka bo wtedy nie wejdzie zacisk.

Spryski załatwił mi Spychu i on wie z czego one dokładnie są - napewno OEM Honda, jak się dowiem to napiszę.
regamaster evo
ja bym tej felgi nie dotykal, jest bardzo ok..
Panowie, może niektórzy z was nie wiedzą, ale Team Dynamics to firma, która produkuję naprawdę niezłe jakościowo felgi. W PL są akurat mało znane, ale głównie w UK to felga o której można powiedzieć, że jest nawet ceniona. Pomijam już to co komu się podoba bo wzór felgi Pro Race 2 jest w miarę prosty, ale fakt, że felga waży poniżej 7kg w 16 calach powinien coś już mówić o jakości.

Tak jak mówię, za jaaaakiś czas będe kończył sprawę z heblem (zaciski brembo 4-tloczki) i wtedy się okaże. Jeśli nie da się wsadzić tego zacisku pod tą felgę, być może będe szukać czegoś innego , dlatego zależy mi na info, które felgi mają proste ramiona od srodka .
felga jest zajebista, np almera gre na tym jezdzila
almera gre na tym jezdzila



No widzisz, podobno teraz felgi jeżdżą na jakimś Civicu .
Mała dostawa zdjątek. Wklejam stopniowo, żebyście nie powariowali. Kolejna paczka jutro.




To i ja dam coś od siebie
miodelancja panie fotograf, podobają mi się te kadry
zgadzam się, michasek robi extra fotki ale zawsze na koniec każe sobie kupić zestaw Happy Meal'a

taa i frytki do tego

Zdjęcia jak na mitoora przystało bardzo ładne
Jeszcze dwie sztuki





zrobilby mi ktos VT z bialym i zielonym kolorem felg ??

Aha, okazuje sie ze zacisk brembo nie zmiesci sie w felge, wiec chodzi mi cos po glowie..., co wy na taki felunek u mnie ??

co wy na taki felunek u mnie ?

imho nie wymyslono jeszcze niczego co pasuje lepiej do 5/6 gena i integry..
ale ktos ci wepchnal jakas z*ebana skrzynie drogo bylo?

na moje oko to z przodu zmienic trzeba zwrotnice z piastami, hamulce, z tylu piasta i hamulce. niedawno wszystko bylo na sprzedaz w dziale sprzedam, nawet cena byla do zaakceptowania, zainteresuj sie i dowiedz co dokladnie wchodzi w zestaw.
dobry pomysł z tym kołem z ITR'a, było by ładnie i oryginalnie
obciąlbyś pazury do zdjęcia
wal te co masz na zielono kozak opcja
wal te co masz na zielono kozak opcja



Dzisiaj odebralem ostatni element ukladanki . Jutro dam fote, powiem tylko, ze mialo byc z c4, a wyszlo na to ze jest kawal aluminium wycinanego laserowo.

Wszystkie klocki ukladanki leza juz w domu, teraz zgrabne raczki beda musialy to poskladac i zobaczymy czy warto bylo ladowac sie we Frankiego w B.
i na co ci ten block girdle
Czekamy co się będzie działo wraz ze wzrostem RPM
Spryski załatwił mi Spychu i on wie z czego one dokładnie są - napewno OEM Honda, jak się dowiem to napiszę.


Spryski są OEM z Civica 6gen wersja na skandynawie. Jesli ktoś chce numery części na PW.

Szkoda, że Brembo nie wchodzą pod tą felgę

Ja na Twoim miejscu nie zmieniał bym za wszelką cenę felg tylko po to aby włożyć Brembo. Poszedł bym w 282mm z 2-tloczkowym Legendem. Wyhamuje Twój wóz bez problemu.

Mam nadzieję, że final stage da 230-240+ KM
nareszcie ile miesięcy byly poza autem ?
cięższych nie było?

nareszcie ile miesięcy byly poza autem ?




Oj troszke , ale siedza i mam idealnie wyprofilowana do nich dupe .

cięższych nie było?



Nitro ma dużo więcej momentu niż ty i nie musi wywalac wszystkiego z fury
Dobre te fotele, podoba mi się
co nowego w temacie? sa na sieci jakies filmiki jak to po drodze zamiata bo w temacie sie nie doszukalem..
Z nowosci to tyle, ze dzieci 1 wrzesnia do szkoly, a auto do zmontowania reszty gratow.
Wiec bedzie podniesiona odcinka. Jak sie silnik nie wysra , to bedzie drugie hamowanie i strojenie i nagram wtedy jakis filmik. Moze nawet ustawie sie z Mitoorkiem na jakas foto sesje druga, tymbardziej, ze sam zakupilem D90 i moze przy okazji cykne cos od siebie .
weż to sprzedaj.. i tak nie jeżdzi
tera jak pójdzie to ściane przebije
jakie będzie odcięcie ?
11k
jakie będzie odcięcie ?



paliwa...
nie, nie, nie. będzie odcięcie tlenu w kabinie
gwiazdorzy ...
Odciecie bedzie przy tylu przy ilu motor bedzie nadal produkwac moc z uwzglednieniem zdrowego rozsadku.

Bawiac sie w wrozke, mysle ze dojdzie jakis 1000 - 1300 rpm do tego co jest teraz.


P.S auto u Romiego, mialo stac od poniedzialku, ale jak to w zyciu bywa sie pogmatwalo .

No to moze sie pojawie:)

http://furious.pl/yZx/files/plakat-srt-fest.jpg


No nie wiem... nie wiem
jakie będzie odcięcie ?



Łutututututu...
UP



oraz felgi ktore powinny lepiej podejsc pod zaciski nowe

Co sie chwalisz moimi felgami
kupilbys w koncu jakies dzejdiemowe fele, a nie brytyjskie zamieniles na wloskie

a tak na serio to ta felga jest kozak, ale chyba zupelnie nie widze jej na 6 gen..
a ja widzę - czarna na czarnej. Kozak będzie. Tylko bez ciemnych szyb
Co sie chwalisz moimi felgami



You wish... .

jaki w koncu zacisk ma tam siedziec? alcon czy brembo?
Narazie robie przymiarki do Brembo z puga 406 coupe to chyba był 3,0 V6 o ile dobrze pamiętam i te tarcze 305 mm ATE. Felga ma ET 35 więc może będzie trzeba trochę "dopasować" błotniki.
Brembo z puga 406 coupe to chyba był 3,0 V6 o ile dobrze pamiętam


2,2 HDI miał chyba takie same

Dobre kolo, działaj Marcinie.
felgi są za******* , ale zawias nie
A czemu zawias nie jest zajebisty ?
Chlopak zajezdzil 25 gwintow, wiec nie pytaj tylko przyjmij do wiadomosci
Chlopak zajezdzil 25 gwintow, wiec nie pytaj tylko przyjmij do wiadomosci


ok
felgi są za******* , ale zawias nie



Haha ok dobra ziom, roumiem, ze zauwazyles sie ze to nie SS ??

Bo ja juz dzisiaj odebralem 4 privy od kogo kupilem tego SS .

Swoja droga, przyjmuje do wiadomosci, ale podziel sie spostrzezeniami, bo jak ostatnio w temacie pytalem czy ktos ma cokolwiek do powiedzenia o tym zawiasie, jeszcze zanim go kupilem to chetnych bylo brak ....
coz mam powiedziec zawsze mialem slabosc do Flexa....


















Oby Flex do Civica, byl lepszy niz Flex do Evo.
Oby Flex do Civica, byl lepszy niz Flex do Evo.



No to ja tez poprosze o szczegoly, bo to wychodzi na zasadzie wiem, ale nie powiem... jak dzieci...
powodzenia sąsiedzie z heblami, zajebista masz tą hanke
Niby twardszy niz seria, ale w zakretach gdzies ta "twardosc" znika i auto trzyma sie drogi niewiele lepiej niz seria. Dodatkowo cieknie juz po kilku tysiacach km po polskich drogach...Super Racing jest w tej kwestii jeszcze gorszy.
W EDFC czasem silniczki padaja.
Generalnie zawias typowo "tuningowy"-do obnizenia auta git, ale do jazdy-bez szalu.
felgi będą dawać radę
nie będę się wymądrzał bo nie wiem jak to w syfiksach wygląda ale tein na czarnych sprężynach daje radę w prelude
Niby twardszy niz seria, ale w zakretach gdzies ta "twardosc" znika i auto trzyma sie drogi niewiele lepiej niz seria. Dodatkowo cieknie juz po kilku tysiacach km po polskich drogach...Super Racing jest w tej kwestii jeszcze gorszy.
W EDFC czasem silniczki padaja.
Generalnie zawias typowo "tuningowy"-do obnizenia auta git, ale do jazdy-bez szalu.



Mam nadzieję, że będzie lepszy w takim razie.
Nie słyszałem o padających amorach w SS, a kilka osób znam, które je ma.

EDFC na tą chwilę nie mam zamiaru montować, żeby to jeszcze był system, który ma wpływ na wysokość zawieszenia...
jeste taki system i nazywa się klucz + ręka
coz mam powiedziec zawsze mialem slabosc do Flexa....



Wiem Ziom, sluchy krażą ze pod prysznicami jak widzisz przypakowanych murzynow to celowo upuszczasz mydlo
A tak na serio to calkiem fajne i soczyste frukty wpadly Ci w lapki - montuj je czym predzej na poklad swego parcha i mam nadzieje ze jak przyjdzie odrobinke lepsza pogoda to uda nam sie ustawic na kresce.
Miedzyczasie pamietaj slowa Benedykta XVI (www.b16.pl) - 'Trwajcie mocni w wierze'
ktos mi kiedys powiedzial, fajny silnik, ale ta oryginalna plastikowa pokrywka ze zlamanym mocowaniem psuje efekt

original/jero11??
Pokaz tam na aucie jak wyglada a nie na podlodze
original/jero11??
Pokaz tam na aucie jak wyglada a nie na podlodze



Jero11, ale robota naprawde spoko, polecam.
Bedzie i na aucie trzeba zrobic troche porzadku pod maska .

Dzisiaj prowizorycznie skrecilem tarcze z felga a na tarcze wcisnalem zacisk.
Jest dobrze , generalnie od samego poczatku bylem pewny ze do wsadzenia tego do mnie bede musial uzyc dystansow, kwestia byla tylko jak szerokie beda musialy byc dystanse.
Okazuje sie ze 5mm i bedzie git, zacisk prawie miesci sie pod ramiona felgi, ale zeby miec pewnosc malutki dystans bedzie musial byc wsadzony.
Czy ktos orientuje sie czy przy 5mm dystansie seryjne szpilki dadza rade ?

wyglada to mniejwiecej tak


Pozostalo dorobic adaptery, ma ktos na luzie zwrotnice z ek4 pozyczyc na jakis tydzien ?? Potrzebne sa tylko do pomierzenia jaki bedzie potrzebny dystans :rolleyes: ?? Stawiam dobre piwko .
nitro, Ty już masz w ogóle to finalnie wystrojone na wszystkich frutach? Jakieś wyniki czy cos, może zapomniałeś się pochwalić?
wygląda to dość męsko.

Weż tym się w końcu gdzieś pokaż
nitro, Ty już masz w ogóle to finalnie wystrojone na wszystkich frutach? Jakieś wyniki czy cos, może zapomniałeś się pochwalić?



Nie bylo jeszcze ostatecznego strojenia z kreceniem walkami itd. Generalnie w zime auto spi, ostatnio je juz obudzilem, ale jak patrze co sie dzieje na drodze dzisiaj, to cos czuje, ze znowu dam mu pospac...

czy przy 5mm dystansie seryjne szpilki dadza rade ?

imo beda beda za krotkie. wymien na dlugie i daj jakas przelotowa nakretke.
Nitro, te felgi to 15tki???? Ile waży taki zacisk?
Nitro, te felgi to 15tki???? Ile waży taki zacisk?



Tarcza 305mm z zaciskiem nie za bardzo podejdzie pod felgę 15".
nie byłem pewien. Przy 282 mam jeszcze z 1cm do obręczy, ale na seryjnych zaciskach a nie tych bananach brembo<afro> Czyli ledwo w 16tkę wchodzi...
nie byłem pewien. Przy 282 mam jeszcze z 1cm do obręczy, ale na seryjnych zaciskach a nie tych bananach brembo<afro> Czyli ledwo w 16tkę wchodzi...



Ziomie felgi to 16/7.

Odnosnie wagi zaciskow byla juz o tym dyskusja na stronie 28. W skrocie waza podobnie do zaciskow z Preludy i wedlug tego co mowia chlopaki to powinny byc lzejsze od tych z legenda.

Oba zaciski w paczce z klockami w 3/4 pelnymi, przewodami hamulcowymi wazyly lekko ponad 10 kg. Trzeba pamietac, ze klocki tutaj waza duzo wiecej niz w zyklych zaciskach.

teoretycznie mozna sprobowac zalozyc zaciski do 282, ciekawe czy bedzie roznica... i jak to bedzie wspolpracowac i czy wejdzie w 15. Naprawde najwiekszym problemem z wsadzeniem zacisku nie byla wysokosc. Najwiecej problemu jest z tym, ze zaciski sa dosc szerokie i nie mieszcza sie pod ramiona i trzeba kombinowac z odsuwaniem ramion felgi od zacisku dystansami. Jak cos to mow, pozycze zacisk to sobie obczaisz czy pasi.
JA chce zmienić zacisk głównie ze względu na wagę, bo co do działania to nie mam w sumie zastrzeżeń. Z Preludy ważą 5,6kg, z Legenda tyle samo mniej więcej. Więc szkoda zachodu żeby minimalnie zrzucić wagę. Muszę kupić spoona (2,6kg) i już, chodzą dosyć w atrakcyjnych cenach secondhand
To jak już tak rozmawiamy, to znalazłem te zaciski wsadzone w 15 calową felgę.
http://www.moto.allegro.p...406_3_0_v6.html

Tylko tarcza jest 283mm chyba.
Jak juz napisalem na innym forum, zaciski z linka sa troszke inne, przynajmniej wizualnie. Co za tym idzie moga byc mniejsze wiec pod te 15 cali weszly. Nitro20 Twoje to sa zaciski z 607 popatrz
http://www.mercadoracing....t-citroen_4.jpg
tu w porownaniu z zaciskami z 406 tylko zdjecie marne
No proszę, ciekawe czy jest też różnica w szerokości.
Bo jeśli będzie to się zastanowie czy ich nie zmienić na te z 406.

Rozstaw śrub na jarzmie ten sam ?
zaciski z ATRa z jarzmami bez klocków - prawie 12kg. no ale pasują p&p
zaciski z ATRa z jarzmami bez klocków - prawie 12kg. no ale pasują p&p



Eee nie trzeba przecierac szlakow..., to nie dla mnie
zaciski z ATRa z jarzmami bez klocków - prawie 12kg. no ale pasują p&p



Pati właśnie a hipotetycznie zakładając taki zacisk i tarcze z ATR na zwrotnice z ITR mamy zestaw p&p na 305mm tarcze?? Nic nie trzeba przerabiać?? Czy tak samo by było z zaciskami i tarczami z EP3??
No proszę, ciekawe czy jest też różnica w szerokości.
Bo jeśli będzie to się zastanowie czy ich nie zmienić na te z 406.

Rozstaw śrub na jarzmie ten sam ?



A z tym to juz Ci niestety nie pomoge, bo nie wiem
BTW nie zmieniaj zaciskow, te pieknie wypelniaja 16 cali
To jak już tak rozmawiamy, to znalazłem te zaciski wsadzone w 15 calową felgę.
http://www.moto.allegro.p...406_3_0_v6.html

Tylko tarcza jest 283mm chyba.



Oooooo, to jest to, licytuję
Jest jak wsadzic? Przymierzałeś? Bo z tego co ja pamietam to nie ma miejsca za bardzo dorobic zeby dorobic adapter.
Pati właśnie a hipotetycznie zakładając taki zacisk i tarcze z ATR na zwrotnice z ITR mamy zestaw p&p na 305mm tarcze?? Nic nie trzeba przerabiać?? Czy tak samo by było z zaciskami i tarczami z EP3??


tak, pasuje p&p - jest 300mm. z EP3 nie pasuje p&p bo trzeba otwór centralny rozwiercić.
Jest jak wsadzic? Przymierzałeś? Bo z tego co ja pamietam to nie ma miejsca za bardzo dorobic zeby dorobic adapter.



qurwa przeanalizowałem sprawę i faktycznie będzie problem z adapterem. No nic, jak bym kupił i nie da się nijak spasować to pogonię dalej. Ale typ chce 700 więc raczej nei kupię
A w tych "malych" brembo przypadkiem rozstaw do jarzma nie jest jak w hondach? 130mm czy cos?
Felga zaaaebyscie ladna, kiedys mialem, ale sprzedalem..
A zacisk najlepiej kupic montowany od przodu, wtedy nie ma problemu z adapterami i zmieniasz sobie tarcze tak jak lubisz.
U mnie z tego co pamiętam rozstaw śrub jest 110 mm w tych brembo. Mam nadzieję, że miejsce na adapter będzie, ale przyznam się że jeszcze nie mierzyłem całości na aucie. Dlatego pytam czy nie ma ktoś pożyczyć jarzma z Ek4 , po pierwsze, żeby sobie na spokojnie przymierzyć, bez demontażu tego co jest teraz, po drugie żeby wysłać na zrobienie adaptera. Przy okazji macie kogoś kto taki adapter ogarnie ? Jest gość na streetracingu, robi adaptery z wycinanego laserowo aluminium, ale trzeba to wysyłać kurierem i troche to trwa. Wolałbym kogoś na miejscu w Warszawie.
w zwrotnicy ek4 jest rozstaw 100mm
w zwrotnicy ek4 jest rozstaw 100mm



Jesli to sie liczy od srodka dziurki do srodka dziurki to ja tez mam 100 na zacisku.
tak sie liczy
Dokładka, nowe felgi i gwint na aucie, fotki MOOOCNO poglądowe cyknięte na szybciocha, później założyłem jeszcze kapselki OZ. Na żywo wygląda duuużo lepiej. W między czasie ogarnięte zostały też reparaturki tylnych nadkoli bo się zaczęło coś dziać, a w związku z powyższym wyskoczyły naklejki VTEC dohc z boku i zastanawiam się czy tak nie zostawić.





pierwszy!!
zajebiscie na plus, bardzo ladny przod
dokladka z tylu tez nie jest jakas chamska jest git
felgi
zmiany na plus
wpadnij czasem na spota
swietnie wyglada !

Nowy lakier? Felga dobrze współgra z reszta, w ruchu wygląda pewnie pięknie
Ja wczoraj nakleiłem oemy dohc vtec i szczerze to tak sobie to wygląda, nie wiem czy te 110zł były tego warte

Fajnie zrobione wozidło, pojeździj nim trochę, nie sprzedawaj
Wszystkie zmiany wizualne zdecydowanie na plus - wizyta u lakiernika odmlodziła i dopieściła auto, fajnie ze OEM-look powrócił
Nowe obręcze dobrze się prezentują, jak zapodasz męskie zaciski Brembo będzie jeszcze lepiej
Co do naklejek DOHC VTEC to w sumie nie wiem - IMO dobrze jest tak jak jest, a te 100-coś PLN można zapewne lepiej wydać.
teraz to ogarniaj na niego pokrowiec i może stać kolejne pół roku
pierwszy!!
zajebiscie na plus, bardzo ladny przod
dokladka z tylu tez nie jest jakas chamska jest git
felgi
zmiany na plus
wpadnij czasem na spota



Ziom dokładki są z katalogu Access Hondy, więc generalnie jak to OEM powinny być w miarę delikatne, chociaż z tych OEMowych to i tak są chyba największe i najagresywniejsze.


hał macz horspałer to posiada finalnie na tym setupie? chyba ze jeszcze nie było mierzenia.
Piękne auto, wszystkie mody na plus
szku*wa, ale kot Na ostatnim zdjęciu odbicie od cegieł wbija kolor w bordo - normalnie mistrz

Jak perypetie silnikowe? Wystrojone to w końcu finalnie na docelowych gratach?
teraz to ogarniaj na niego pokrowiec i może stać kolejne pół roku

Wiesz Piotruś... nie każdy ma tatę z fabryką margaryny, nie każdy może jeździć STIajem, więc ludzie modzą takie sztrucle jak moje.

Wystrojone to w końcu finalnie na docelowych gratach?

Fawor, Ty chyba wiesz najlepiej... czasami warto poczekać
kozak te dokładki pasują do czarnych felg. ładnie, bardzo ładnie!
nie no Waldziu od razu ten samochód odżył na tych felgach jeszcze tylko zaciski i będzie szał chuja
a ja się doczepię do czegoś
Jeżeli z tyłu masz lampy poliftowe to zmień boczne migacze na białe, bo teraz średnio pasują
Poza tym jest koooozak
jeszcze lotka ek9 i bedzie ek9
Zanim kupiłem ITRa myślałem też nad EK4. Gdybym kupił wyglądałoby niemalże tak samo. Wizualnie kozak
Nie będzie, bo dokładki nie są z EK9 Ja tam czekam na wyniki z dyno i oficjalny pomiar na ćwiartke
ja mam to samo, po nocach nie spie-kiedy bedzie jakis czas na 1/4 mily bo bez tego to nie mozna sie cieszyc w pełni wozem
Staram sie nie uczestniczyc w forumowych przepychankach, wiec nie wnikam kto ma problemy egzystencjalne, a kto nie.
Moim zdaniem, wykres z hamowni i czas na 1/4 mili, sa dobre dla malolatow w gimnazjum nie majacych pojecia o jezdzie samochodem.
Wazne zeby auto jezdzilo szybko i bezawaryjnie, zeby pasowalo wlascicielowi i tyle.

Ja nie czekam na wynik z cwiartki, bo to straszna nuda, ani na wykres z hamowni, bo to tez nuda...za to nie dajaca tak naprawde obrazu czy auto jest szybkie czy nie.

Wolalbym zobaczyc onboarda z tego jak auto jedzie i wrazenia wlasciciela. A najlepiej czas z Poznania, bo to jest miarodajne w kwestii czy kierowca z autem sie dogaduja.

Ja nie czekam na wynik z cwiartki, bo to straszna nuda, ani na wykres z hamowni, bo to tez nuda...za to nie dajaca tak naprawde obrazu czy auto jest szybkie czy nie.
Wolalbym zobaczyc onboarda z tego jak auto jedzie i wrazenia wlasciciela. A najlepiej czas z Poznania, bo to jest miarodajne w kwestii czy kierowca z autem sie dogaduja.



Jesli chodzi o wrazenia to auto robi ladny przeciag - dzisiaj na Cargo szło mniejwiecej rowno z EP3 K24/20
Wolalbym zobaczyc onboarda z tego jak auto jedzie i wrazenia wlasciciela. A najlepiej czas z Poznania, bo to jest miarodajne w kwestii czy kierowca z autem sie dogaduja.


heh, dobrze napisane...
Jesli chodzi o wrazenia to auto robi ladny przeciag - dzisiaj na Cargo szło mniejwiecej rowno z EP3 K24/20


Z tego co mi wiadomo to B20 z pasażerem na pokładzie do 400m było pierwsze
Ale to może tylko "plotka" jak również to ze K24/20 było pod ~260KM
Sam się trochę dziwię, co prawda kolega z EP przed wyścigiem pytał się co u mnie pod maską to standardowo powiedziałem b16..., nie wiem może trochę zlekceważył. Ja dopiero po prostej zapytałem się co u niego i jak powiedział, że k24 ~ 260 km to się trochę zdziwiłem byłem przekonany, że to k20 po boltonach i na hondaacie, bo tak jak pisze Mthotaj na starcie złapałem trochę przewagi i do końca 3 biegu przewagę utrzymałem dopiero na początku 4 zaczął doganiać. Później była rolka i tutaj już było gorzej , ale 1:1 z k24 to dla mnie jak najbardziej fajny wynik, tymbardziej, że auto dopiero będzie strojone na hamowni w ciągu najbliższych dwóch tygodni, a odcinka narazie jest 7400 i coś tam jeszcze ją odciągniemy do góry napewno.

Tak czy siak, najpiękniejsze było stwierdzenie po pierwszej prostej, "taaaaa ładne mi b16... "
"taaaaa ładne mi b16... "


to była czarna ep3 Okeciaka?
to była czarna ep3 Okeciaka?



Czarne Ep3 z k20/24, kto nim jechał nie wiem, ale kolegę pozdrawiam, ładne i szybkie ma auto.
jak to to, o którym myślę, to Twoja fura ostro zapie*ala, skoro dawała jej rade
Jesli to jest K24/K20 na pelnej serii w sensie przepustu, ssaka i walkow to taki sprzet jest efektywny gdzies do 7000rpm, podobnie zreszta jak B20, potem krzywe leca na ryj. Zdecydowanie nie daje cos takiego rady w dragu, bo ruszyc tym ciezko (baaardzo duzo niutona na dole) a wysoko slabnie.
Ziomek Ja byłem pasażerem u Okeciaka Ty też ładnie powiedziałeś B-seria 220km ale nie B20 Ogólnie to wydaje mi się ze okeciak trochę zaspał na zielonym,a potem za szybko ruszył dlatego taki dziwny pojedynek...Trzeba to powtórzyć

Ogólnie tak w pierwszej myśli przemknęło mi że to może być twoje B20,ten charakterystyczny granat i te OZ....

ps.Myślałem że jesteś starszy
Ziomek Ja byłem pasażerem u Okeciaka Ty też ładnie powiedziałeś B-seria 220km ale nie B20 Ogólnie to wydaje mi się ze okeciak trochę zaspał na zielonym,a potem za szybko ruszył dlatego taki dziwny pojedynek...Trzeba to powtórzyć

Ogólnie tak w pierwszej myśli przemknęło mi że to może być twoje B20,ten charakterystyczny granat i te OZ....

ps.Myślałem że jesteś starszy



Heh, ja tylko młodo wyglądam .

Nie zmienia to faktu, że EP3 się bardzo dobrze zbiera i generalnie jestem bardzo zadowolony, że nie zostałem zmasakrowany, dawno się z nikim nie łapałem i generalnie nawet nie wiem z czym się mogę mierzyć..., dlatego moje zdziwienie, że daje radę przy k24.
A doczekamy się jakiegoś rzutu na liczniki ?
zapytaj lepiej o onboard z jednego okrążenia w poznaniu, o liczniki nie wypada..

Gratki pysiu. Ciśnij tam tjunera na ryśline minimum tyle, ile ma seria b16, opłaci się
Ryśline się cyka bo jest dziewicą jeśli chodzi o wysadzanie klientom samochodów. Rychu nie pękaj - push it good
bo jest dziewicą jeśli chodzi o wysadzanie klientom samochodów


dobrze, że rozwinąłeś ... 23X jest do zrobienia miękkim dydkiem.
Ciśnij tam tjunera na ryśline minimum tyle, ile ma seria b16, opłaci się



Jesli ma długo i bezawaryjnie jezdzic to raczej sie nie oplaci
Jest naprawde fajnie tak jak jest - nie ma co spinac posladow o kolejne kilka KM i wyzszy redline jesli bezawaryjnosc miala by na tym ucierpiec
zapytaj lepiej o onboard z jednego okrążenia w poznaniu, o liczniki nie wypada..

Gratki pysiu. Ciśnij tam tjunera na ryśline minimum tyle, ile ma seria b16, opłaci się



Skoro nie wypada... coś bym chętnie obejrzał, jak się napędza
to może ja sie wypowiem ogolnie niedziele na cargo zaliczam do nieudanych... powod ? sprzeglo ? w tej chwili autem nie da sie jezdzic bo totalnie sie sprzeglo skoczylo, fakt na starcie troche zaspalem, potem ciezko bylo dogonic ale sie udalo, dla porownania powiem ze dostalem baty od mustanga GT w automacie z moca 300KM co jest smiechem na sali bo wydaje mi sie ze nawet b16 na stage 1 w 6g dala by rade, musimy to powtorzyc i wszystko sie wyjasni ale i tak gratki za auto i za kamienna twarz w klamaniu (ze niby b16:P). pozdrawiam i do zobaczenia na odswiezonym setupie
okeciak, dasz rade, jeden z userów passworda przez 20 stron tematu mial non stop klopoty ze sprzeglem, albo z trakcja
sprzęgło da się wymienić, gorzej z egt.
albo z pekajacym kolektorem
sprzegło bedzie robione w przyszlym tygodniu i dojdzie do tego jeszcze innych pare gazdzetów (sorry za spam:))
Tylko nie zapomnij popielniczki opróżnić
Bardzo ładne i szybkie auto, robi wrażenie na drodze. Do zobaczenia następnym razem, pozdr.

Strona 2 z 21, 2

Podobne wątki