SILNIK: B20Vtec, tloki RS-Machines kompresja 11,8-12, walki i sprezynki ITR 00, korbowody kute I-Beam, pompa oleju OEM c6, pompa wody OEM c4, rozrzad OEM c4, regulowane kolka Vision, Block Girdle KMS, sruby do podpor b18c4, miska b18c4.
UKLAD DOLOTOWY: CAI AEM, Kolektor dolotowy AEBS, Przepustnica 68mm, uszczelka pod kolektor ssacy Thermal Shield PasswordJDM.
UKLAD WYDECHOWY:kolektor Comptecha 4-2-1, wydech 2,5 cala na dwoch tlumikach M-techa
Plany: Kolektor 2,5 cala
OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
ELEKTRONIKA: Wtryskiwacze 440 cc RC
Crome by RYS_DS, rev limit 7k rpm
Plany: podniesc rev limiter do 8200+
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia S80 ITR, Sprzeglo tarcza OEM C6 i docisk by Radzikowski, Short - Homemade.
Plany - 5 LS
ZAWIESZENIE: amortyzatory - seryjne, sprezyny - jakieś czerwone H&R, Felgi Team Dynamisc z oponami ZeroNero 215/40/16 na lato i Dębica frigo 2 185/60 na zime na stalówkach i hondowskie dekielki :aloha: . W planach: nowe amory bilstein/kyb/koni sprawa nadal otwarta.
UKLAD HAMULCOWY - Tarcze przód EBC ULTIMAX, Tarcze tył ATE Gładkie, Klocki przód EBC Green stuff, Klocki tył TEXTAR. Płyn hamulcowy MOTUL RBF600 - Zakończone
BODY-KIT: dokladka tylniego zderzaka VTI, tylne światła z białymi kierunkami 99-00, grill TypeR, halogeny "kwadraty".
Plany dokładka na przód TypeR, tylna lotka carbon spoon, lusterka spoon.
ŚRODEK: Fotele Recaro EVO VII FQ300, Carbonowe obszycie podlokietnika ,
Plany: Carbon Bezel, Mieszek z czerowoną nitką, Gałka od Skunka, moze kiedyś kiera z ek9, zamontowanie zegarow.
CAR-AUDIO: Alpine 9812 Rb, PowerBass ES-6c wyciszone drzwi matami app- zakonczone
Fotki po kupnie:





teraz:








Troche w ostatnim czasie zakupionych gratów:
Wałki i sprężynki z ITR 00 .

Nowy stożek Fujita

OEM Honda stuff thx to Pati .

Zegarki VDO

PowerBass ES-6c z matami app i dystansami POWE.


Motul, żeby się lepiej hamowało .

Wykres odcinka 7,2k.

